Nee, daar ging het niet over. Ik wist niet dat er iemand teruggestemd kon worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doka hie hebben we gister al uitgebreid over gehad
Geen ouwe koeien uit de sloot halen he![]()
als t gaat overhet niet mee tellen van Day haar stem
Cuall heeft alles nageteld ik heb ook meegeteld en t klopt wel.
Ik geloof je op je woord hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef cuall het volgende:
Misschien moet je even terug lezen Doka
SERvivalgame #38 wie mag terug![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:55 schreef doka het volgende:
[..]
[edit]Nee, dat kan niet want ik heb nog op de eend gestemt. Dan was ik dronkengebeurt ook nogal eens
[/edit]
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:23 schreef Maurisico het volgende:
Bommie eruit......wie zijn er dan nog over?
De notaris: die mag natuurlijk niet winnen...das belangenverstrengeling...
Snaptnix: Die mag ook niet winnen...als je nooit een bijdrage levert aan de SG en nooit de confrontatie aangaat, ben je toch wel de Nathalie van de SG-game... geen stem dus...
Demins: das nou typisch iemand die ook niet mag winnen....alsof Rikkert BB zou winnen...ok geen stem...
Jammer dan Bommie is gestopt... hij was dé smaakmaker! Hé drie overgebleven finalisten: als jullie een beetje gevoel in je donder hebben, gun je Bommie de eer!! Trek je terug en benoem Bommie als winnaar!
Wat hij zegtquote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef APK het volgende:
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
Snaptnix--------> MissHobje
Cuall----------->
Demins----------> PC eend, Day, APK, Jappie
Geef je winnaar 2 punten
Snaptnix--------> 2
Cuall----------->
Demins----------> 8
Motivatie
Als ik zie van wie Snaptnix continu punten krijgt dan is het duidelijk: Van dat soort mensen moet je afstand nemen. Publiekelijk, luid en duidelijk! Conclusie: Snaptnix deugt niet.
cuall krijgt ook geen punten, ze is veel te veel met het spelletje bezig en heeft er op een of andere manier -door slechte regels op te stellen- voor gezorgd dat er twee B-kandidaten in deze gedevalueerde finale zitten.
Mijn punten gaan dus voor de zoveelste keer naar Demins. De enige persoon die mijns inziens terecht in de finale zit en goed het verschil tussen humor en slaapverwekkend suffe slowchat ziet.
Kerel, respect! Hoe hou je je uit tussen mensen die denken dat iets grappig is als ze er '' achter zetten?
![]()
Mooi gezegtquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben hier vaker als jij geloof ik. Maar als ik Bommie afgelopen week geen immuniteit had geschonken had ie er waarschinlijk niet eens meer ingezeten druiloor.
Eervolle vermelding gaat zeker uit naar m'n maatje Bommie, tenminste van mij uit wel, bij demins ook las ik al Deze taalkunstenaar heetf tenslotte het spel voor een groot deel gemaakt tot wat het was.
Heer Jappie! Mag ik u bidden! Nou overdrijft u naar mijn mening toch een klein beetje...quote:
Okay...heldere motivatie...je hebt gelijk...ik ben om.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie! Mag ik u bidden! Nou overdrijft u naar mijn mening toch een klein beetje...![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef APK het volgende:
cuall krijgt ook geen punten, ze is veel te veel met het spelletje bezig en heeft er op een of andere manier -door slechte regels op te stellen- voor gezorgd dat er twee B-kandidaten in deze gedevalueerde finale zitten.
Maar je bent wel lief cuall...dat dan weer welquote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
[..]
zit ik me daarvoor uit te sloven
![]()
altijd stank voor dank
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief cuall...dat dan weer wel![]()
![]()
Lief hoe je dat zegt "demoontje". Zo'n verkleinwoord, dat zegt een boel, vind je niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:20 schreef ChantalC het volgende:
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
Snaptnix--------> MissHobje
Cuall----------->
Demins----------> PC eend, Day, APK
Geef je winnaar 2 punten
Snaptnix--------> 2
Cuall----------->
Demins----------> 6
Motivatie
Dit is een open stem. De punten van mijn stem gaan naar de persoon die vanavond om 23:30 uur de minste punten heeft.![]()
Snaptnix... tja weet ik weinig van...
Cuall zet zich al een tijdje in om het stemmen in goede banen te leiden...![]()
Demins... Tja demins ontpopt zich als een demoontje in mijn rust momenten. Probeert te slijmen met een BMW, etc etc.![]()
Kortom wie laatste wordt, krijgt mijn punten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |