Krijgt ze weer de kans om het spel door mekaar te gooienquote:Op donderdag 1 december 2005 20:20 schreef ChantalC het volgende:
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
Snaptnix--------> MissHobje
Cuall----------->
Demins----------> PC eend, Day, APK
Geef je winnaar 2 punten
Snaptnix--------> 2
Cuall----------->
Demins----------> 6
Motivatie
Dit is een open stem. De punten van mijn stem gaan naar de persoon die vanavond om 23:30 uur de minste punten heeft.![]()
Snaptnix... tja weet ik weinig van...
Cuall zet zich al een tijdje in om het stemmen in goede banen te leiden...![]()
Demins... Tja demins ontpopt zich als een demoontje in mijn rust momenten. Probeert te slijmen met een BMW, etc etc.![]()
Kortom wie laatste wordt, krijgt mijn punten!![]()
Hmm, als de notaris zelf het spel gaat winnen herzie ik mijn mening en stel een diepgaand onderzoek inquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:00 schreef doka het volgende:
[..]
Wrom nie? Ik vind jou altijd (mijn korte aanwezigheid op dit forum dan) al liev hoor
euh.. geen winnaar dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
ChantalC
Motivatie
Dit is een open stem. De punten van mijn stem gaan naar de persoon die vanavond om 23:30 uur de minste punten heeft.
Cuall zet zich al een tijdje in om het stemmen in goede banen te leiden...
Demins... Tja demins ontpopt zich als een demoontje in mijn rust momenten. Probeert te slijmen met een BMW, etc etc.
Kortom wie laatste wordt, krijgt mijn punten!
Dit waren de laatste punten:
Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Lovebear, Teamlead,
Cuall-----------> Gert, Demins, Snaptnix, M-en-A, doka
Demins----------> PC eend, Day, APK, Jappie
Snaptnix--------> 8
Cuall-----------> 10
Demins----------> 8
Snaptnix en Demins stonden gelijk en krijgen dan beide 2 punten van ChantalC (voor deze keer)![]()
Dan zijn de winnaars van BB servival user game 2005 geworden:
![]()
Snaptnix![]()
Demins![]()
Cuall![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef demins het volgende:
Cuall heeft globaal twee opties, een gedeelde eerste plaats met Snaptnix of vuil spel!![]()
HEYquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead,![]()
graag alleen nog even dit wijzigen naar lovebear. In haar eigen formulier is dat al gebeurd.
Day bij mij stond t goed ik had lovebear geschreven niets verander.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
HEY
Dat mag dus niet, hè?
Hierop ben ik dus afgerekend en lig ik nu met mijn gat uit het spel!
IK EIS EEN RECTIFICATIE
Wil je het telefoonnummer van Moskovitch of Spong?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
HEY
Dat mag dus niet, hè?
IK EIS EEN RECTIFICATIE
idd, het is van de zotte dat een superintegrer lief mens als day eruit flikkert door gelijk aantal stemmen en anderen erdoor beloond worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
HEY
Dat mag dus niet, hè?
IK EIS EEN RECTIFICATIE
Ik neem Spong! Dat is een landgenoot!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je het telefoonnummer van Moskovitch of Spong?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
HEY
Dat mag dus niet, hè?
IK EIS EEN RECTIFICATIE
Ik zie de aangetekende brief van je advocaat dan wel verschijnen, graag pas zittingsdatum na december.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
HEY
Dat mag dus niet, hè?
IK EIS EEN RECTIFICATIE
De laatste exit zou dan de terechte winnaar zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
De enige echte eerlijke gang van zaken zou zijn...alle drie exit door gelijke stemmen dussssss geen winnaar!![]()
3 exits!quote:
Ik ben tegen deze stem van ChantalC. Niet kunnen bedenken waarom je op iemand zou stemmen en dus ook geen naam noemen , is wat mij betreft gelijk aan geen stem uit willen brengen. at mij betreft vervalt deze dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
ChantalC
Motivatie
Dit is een open stem. De punten van mijn stem gaan naar de persoon die vanavond om 23:30 uur de minste punten heeft.
Cuall zet zich al een tijdje in om het stemmen in goede banen te leiden...
Demins... Tja demins ontpopt zich als een demoontje in mijn rust momenten. Probeert te slijmen met een BMW, etc etc.
Kortom wie laatste wordt, krijgt mijn punten!
Dit waren de laatste punten:
Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Lovebear, Teamlead,
Cuall-----------> Gert, Demins, Snaptnix, M-en-A, doka
Demins----------> PC eend, Day, APK, Jappie
Snaptnix--------> 8
Cuall-----------> 10
Demins----------> 8
Snaptnix en Demins stonden gelijk en krijgen dan beide 2 punten van ChantalC (voor deze keer)![]()
Dan zijn de winnaars van BB servival user game 2005 geworden:
![]()
Snaptnix![]()
Demins![]()
Cuall![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |