Een aantal weken geleden kwamen we onverwacht in het USG terecht. Een leuke en welkome afwisseling in het hele BB-gebeuren. Complimenten voor APK dat hij zo een spel heeft ingebracht en zeer zeker ook complimenten voor cuall die gigantische inspanningen heeft moeten verrichten om de tellingen op orde te houden door het soms ongebreidelde geheel wat rondom de puntenverdeling afspeelde.
Iedereen (dus zeer zeker ook de spelers van de USG) heeft er aan meegedragen dat dit een leuk geheel is geweest met pieken en dalen.
Helaas voor het spel zijn er veel mensen die de finale-ronde niet bereikt hebben afgehaakt om dit spel tot het einde toe spannend te houden door ook hun stemmen te geven. Hierdoor verloor het laatste deel van het spel toch wel een beetje aan glans, ondanks de inspanningen van de mensen die het spel trouw gebleven zijn.
Dat niet iedereen het altijd met de beslissingen van de leiding eens was (Zowel gericht tegen APK als Cuall) is iets dat niet te voorkomen is. Toch hebben beiden hun best gedaan om het allemaal zo goed en eerlijk mogelijk te doen verlopen.
Vanuit huize M-en-A dus een welgemeend bedankt aan iedereen die mee heeft gedaan aan dit spel, en we hopen dat het bij een eventuele BB6 weer uit de stoffige kast getrokken kan worden om ook zo weer een beetje afwisseling te krijgen in het geheel.
En dan is er
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.