Eens met het eerste gedeelte!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, het is van de zotte dat een superintegrer lief mens als day eruit flikkert door gelijk aantal stemmen en anderen erdoor beloond worden.
De enige echte eerlijke gang van zaken zou zijn...alle drie exit door gelijke stemmen dussssss geen winnaar!![]()
Ik werk voor een internationaal advokatenkantoor, je bent dus fubar (fucked up beyond any recognition!). Ik behou mij alle rechten toe, terwijl ik je ass kaalpluk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Eens met het eerste gedeelte!!!![]()
Maar tegen het tweede gedeelte teken ik protest aan!![]()
Oplossing: Day is de ENIGE ECHTE WINNAAR!![]()
Anders klaag ik jullie aan!
Jij hebt lekker helemaal niets te willen. Dan had cuall dat toen maar aan moeten geven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben tegen deze stem van ChantalC. Niet kunnen bedenken waarom je op iemand zou stemmen en dus ook geen naam noemen , is wat mij betreft gelijk aan geen stem uit willen brengen. at mij betreft vervalt deze dus.
Precies. Is een laffe daad en moet bestraft worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben tegen deze stem van ChantalC. Niet kunnen bedenken waarom je op iemand zou stemmen en dus ook geen naam noemen , is wat mij betreft gelijk aan geen stem uit willen brengen. at mij betreft vervalt deze dus.
Joh, ik neem Spong als advokaat. Die weet wel raad met jou ass!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik werk voor een internationaal advokatenkantoor, je bent dus fubar (fucked up beyond any recognition!). Ik behou mij alle rechten toe, terwijl ik je ass kaalpluk!![]()
Ik neem de fucking leiding bij deze over!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Is een laffe daad en moet bestraft worden.
CHANTALC'S STEM IS NIET GELDIG
Dus dan vind jij dat een marchanderende roerganger moet winnen omdat ze vergeten was die stem ongeldig te verklaren?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef Day het volgende:
cuall heeft dan dus gewonnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
IK kreeg de leiding van Cuall, sukkel!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik neem de fucking leiding bij deze over!
Alle nominaties tegen mij waren laffe daden, ik verklaar dit hele survivalgame ongeldig!
Schatje, binnenkort als je geen stuiver te makken meer hebt, zul je gaan nadenken en het je te binnen schiten dat Spong een advocaat STRAFRECHT is....die heeft geen poot om op te staan in deze zaak. Derhalve behou ik me nog steeds elk recht toe!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, ik neem Spong als advokaat. Die weet wel raad met jou ass!
Puntenaantal terug naar de dag dat ik nog dictator was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
Alle nominaties tegen mij waren laffe daden, ik verklaar dit hele survivalgame ongeldig!
ik neem de leiding, ik en het alpha-mannetje hier!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
IK kreeg de leiding van Cuall, sukkel!![]()
NEE!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall heeft dan dus gewonnen![]()
Gefeliciteerd cuall![]()
Je hebt het verdiend.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
Wat een polder-uitslag!![]()
De drie winnaars: gefeliciteerd!!!!![]()
Goeie oplossing hoor Cuall!![]()
En ik wil nog even zeggen dat ik in mijn laatste motivatie helemaal de streamverslagen van Snaptnix niet had meegenomen en onterecht geroepen heb dat ik haar nooit ergens anders zie.
Bijzonder spel.
Kakte een beetje in op het laatst, logisch naarmate er meer mensen afvallen, maar het is toch lange tijd de smaakmaker op dit forum geweest.
Complimenten zijn zeker ook op zijn plaats voor APK, die een sluimerend concept mbt de BB-bewoners slim wist te vertalen naar de users hier, en een enerverend, heftig, ontluisterend, spannend, genant spel wist neer te zetten.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Puntenaantal terug naar de dag dat ik nog dictator was.![]()
Hebben we het hier nou nog over het spel, of is het gewoon gram halen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
NEE!
Cuall heeft zich laten ompraten door jou en heeft mijn stem ONTERECHT nietig verklaard. 2 PUNTEN ERAF VOOR CUALL!
Oh en bij jou ook!
Ja, helemaal mee eens. Bedankt voor de tip, schat!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja APK je krijgt van mij nog een eervolle vermelding
![]()
ik weet alleen niet of Day dat goed keurt
Dan is het opeens weer Survivalgame, he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1 winnaar tochquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
Wat een polder-uitslag!![]()
De drie winnaars: gefeliciteerd!!!!![]()
Goeie oplossing hoor Cuall!![]()
En ik wil nog even zeggen dat ik in mijn laatste motivatie helemaal de streamverslagen van Snaptnix niet had meegenomen en onterecht geroepen heb dat ik haar nooit ergens anders zie.
Bijzonder spel.
Kakte een beetje in op het laatst, logisch naarmate er meer mensen afvallen, maar het is toch lange tijd de smaakmaker op dit forum geweest.
Complimenten zijn zeker ook op zijn plaats voor APK, die een sluimerend concept mbt de BB-bewoners slim wist te vertalen naar de users hier, en een enerverend, heftig, ontluisterend, spannend, genant spel wist neer te zetten.![]()
Avonne: 25quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Puntenaantal terug naar de dag dat ik nog dictator was.![]()
M-en-A worden met onmiddelijke ingang gescheiden. Ik houd niet van Dido/Nathalie-gedrag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hebben we het hier nou nog over het spel, of is het gewoon gram halen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |