quote:Gold Club Seats:
- VIP Seat on the Halfway Line ‘the best seats in the World’s best Stadium’
- Tickets to all Welsh Rugby International games
- Tickets to all Welsh Football International games
- Option to purchase tickets for Bonus events (concerts, rugby league, speedway etc)
- Exclusive access to the Riverside Suite
- VIP Guest speaker and entertainment at all WRU & FAW events
- Player appearances at all WRU events
- Souvenir match programme at all WRU & FAW events
- VIP Members Networking events
- 15% discount on all WRU merchandise
Dat lijkt me ook wel wat maar dan voor Ierland in Dublin ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, heb net voor de komende 2 jaar 4 kaarten voor alle rugby interlands van Wales in Cardiff geregeld, kost wat maar dan heb je ook wat![]()
[..]
Eh...hou het er maar op dat je er een Smart van kopen. Per jaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
Quanta costa?
Ah, die weten ook hoe je moet vieren (of verdriet verdrinken), sportieve verliezers trouwens, geen enkele wanklank in Cardiff toen Wales de Grand Slam won tegen Ierland. Dat zijn tenminste nog echte supporters die weten wat sportief inhoudt.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat maar dan voor Ierland in Dublin ofzo
http://www.nieuws.nl/60172quote:Eerste Saudische vrouwen in openbaar ambt
Uitgegeven op woensdag 30 november 2005 om 16:01:22
(Novum/AP) - Voor het eerst zijn in Saudi-Arabië twee vrouwen gekozen in een openbaar ambt. In het weekend namen de vrouwen deel aan de eerste verkiezingen in Saudi-Arabië waarbij vrouwen zowel konden stemmen als zich kandidaat stellen. Koning Abdullah, die in augustus de troon besteeg, wil de positie van vrouwen aanzienlijk verbeteren.
De Kamer van Koophandel van Jiddah weigerde in eerste instantie de nominatie van tien vrouwen voor de functie van bestuurder, maar haalde bakzeil nadat de Saudische regering zich met de kwestie had bemoeid.
Koning Abdullah, die in augustus de troon besteeg, wil de positie van vrouwen verbeteren. In Saudi-Arabië is de bewegingsvrijheid van vrouwen beperkt. Het is vrouwen verboden om auto te rijden. Als ze naar het buitenland willen, moeten ze daarvoor toestemming krijgen van een mannelijke voogd.
[Copyright 2005, Novum]
quote:Grenzeloos naïef
Tweede Kamerlid Wilders noemt de analyse als zou de Westerse wereld het terrorisme aan zichzelf te wijten hebben "grote onzin". "Ik lees in dit stuk wereldvreemde ultralinkse prietpraat", reageert Wilders woensdag. De oplossingen die de PRDV aandraagt, zoals een grotere rol voor de wijkagent, typeert Wilders als "grenzeloos naïef". "Met bromsnor tegen Al Qaida helpen we de aanpak van terreur niet verder."
Tjemig. Nou ja, het is jouw geldquote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...hou het er maar op dat je er een Smart van kopen. Per jaar.
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:16 schreef pberends het volgende:
Peter R. de Vries: "Kabinet biedt schijnveiligheid"
[..]![]()
.
probeer dat maar eens in het Arabisch te vertalenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:13 schreef pberends het volgende:
Een handtekeningenactie tegen eerwraak![]()
.
Mijn bloed, mijn ziel.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://tinypic.com/i23axc_th.jpg]afbeelding][/url]
Goed u gekend te hebben, fysieke werkelijkheid,!
jouw vingerkootjequote:
heb je ook een kaartje naar Tuana gestuurd? Ik heb dat min of meer beloofd gister, maar ik weet niet zo goed hoe je aanrecht in het Canadees schrijftquote:
Dat is je eigen verantwoordelijkheid, apostel van de slechte grap.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
heb je ook een kaartje naar Tuana gestuurd? Ik heb dat min of meer beloofd gister, maar ik weet niet zo goed hoe je aanrecht in het Canadees schrijft
sorry Johan. Kep net 3 uur in de bios gezeten, dat doet vreemde dingen met jequote:Op woensdag 30 november 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is je eigen verantwoordelijkheid, apostel van de slechte grap.
quote:
Dag christenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |