abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32695951
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder religieuze justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en gezellige én ongezellige babbeltjes.Iedereen is welkom, ook U.
Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal of MSN
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 30 november 2005 @ 14:15:54 #2
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32695958
morge!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32695965
Hallo.
pi_32696028
Pracissor ben je een Christen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:19:36 #5
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696042
Why you ask?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:20:15 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696064
Ja!
pi_32696074
"Volmondig ja!", zou Johan_de_With mogelijk zeggen.
pi_32696132
Ik ben ook een individu opgegroeid in een christelijk westerse samenleving.
Maakt mij dat een christen?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 30 november 2005 @ 14:26:48 #9
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696198
Ik ben een religieus Christen, jij ook?

pi_32696233
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:19 schreef Pracissor het volgende:
Why you ask?
Omdat je vaak debiel post, dat ben ik van nuchtere Christenen niet gewend.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32696313
Vooral als je het woord moslim ziet, post je als een psychopaat.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:31:03 #12
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696317
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat je vaak debiel post, dat ben ik van nuchtere Christenen niet gewend.

Voorbeelden?
pi_32696352
Kan ik hier geen Mod worden? Ik ben begin januari toch werkloos...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32696401
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:31 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Ach dat weet je zelf ook wel. Je zit altijd net op het randje m.b.t de policy. Maar nu wil ik graag weten waarom?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:36:43 #15
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696462
Om eerlijk te zeggen ben ik idd zeer kritisch t.o.v. de Islam, ik zie er ook een werkelijk gevaar in.
Maar net als tegen het fundamenteel atheisme geef ik gewoon graag af tegen zaken die mij niet aanstaan. Ben nou eenmaal een gepassioneerd mens

Maar ook jij weet dat ik een inhoudelijke discussie (ook met jou) nooit uit de weg ga en dat ik dan vaak de redelijkheid zelve ben.

PS: waar zit ik op het randje dan?
pi_32696493
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach dat weet je zelf ook wel. Je zit altijd net op het randje m.b.t de policy. Maar nu wil ik graag weten waarom?
Wat een SCH-antwoord, .
pi_32696518
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:36 schreef Pracissor het volgende:
Om eerlijk te zeggen ben ik idd zeer kritisch t.o.v. de Islam, ik zie er ook een werkelijk gevaar in.
Maar net als tegen het fundamenteel atheisme geef ik gewoon graag af tegen zaken die mij niet aanstaan. Ben nou eenmaal een gepassioneerd mens

Maar ook jij weet dat ik een inhoudelijke discussie (ook met jou) nooit uit de weg ga en dat ik dan vaak de redelijkheid zelve ben.

PS: waar zit ik op het randje dan?
Wat voor gevaar moet ik in het Christendom zien? Wat voor gevaar moet jij in de Islam zien?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:39:22 #18
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696534
Je zegt het overigens ook alsof je me in de gaten hield en zat te wachten dat ik de policy zou overtreden... op het randje zitten ervan is misschien wel een zwaktebod.
pi_32696563
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Pracissor het volgende:
Je zegt het overigens ook alsof je me in de gaten hield en zat te wachten dat ik de policy zou overtreden... op het randje zitten ervan is misschien wel een zwaktebod.
Ik hou niemand in de gaten, dat is ook onmogelijk. Ik kom je alleen buitengewoon vaak tegen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:41:55 #20
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696595
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat voor gevaar moet ik in het Christendom zien? Wat voor gevaar moet jij in de Islam zien?
Jij moet voor jezelf beredeneren of er gevaar in het Christendom schuilt.

Ik geloof niet dat de Islam samen gaat met enkele westerse verworvenheden, respecteren van vrijheid van religie, meningsuiting etc.
Daarnaast is er het fysieke gevaar, Christenen en andersgelovigen, worden veel meer onderdrukt in Islamitische landen dan vice versa.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:42:18 #21
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696603
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik hou niemand in de gaten, dat is ook onmogelijk. Ik kom je alleen buitengewoon vaak tegen.
Waar?
pi_32696637
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jij moet voor jezelf beredeneren of er gevaar in het Christendom schuilt.

Ik geloof niet dat de Islam samen gaat met enkele westerse verworvenheden, respecteren van vrijheid van religie, meningsuiting etc.
Daarnaast is er het fysieke gevaar, Christenen en andersgelovigen, worden veel meer onderdrukt in Islamitische landen dan vice versa.
Dus het zijn eigenlijk 2 subjectieve zaken die ervoor hebben gezorgd dat jij een religie als gevaarlijk bestempeld. Apart.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32696646
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Waar?
Overal.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:43:45 #24
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32696647
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ik loop juist met een grote boog om de islam heen.
- Scientology-sekte is er niks bij -
pi_32696669
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik loop juist met een grote boog om de islam heen.
- Scientology-sekte is er niks bij -
Bij jouw kan ik ruiken dat alles wat je zegt gewoon onzin is en dat je eigenlijk niks meent. Bij Pracissor is dat heel anders.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:44:41 #26
89730 Drugshond
  woensdag 30 november 2005 @ 14:44:59 #27
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696686
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus het zijn eigenlijk 2 subjectieve zaken die ervoor hebben gezorgd dat jij een religie als gevaarlijk bestempeld. Apart.
Een visie op feitelijke waarheden is altijd subjectief.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:46:20 #28
89730 Drugshond
pi_32696724
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
Bij jouw kan ik ruiken dat alles wat je zegt gewoon onzin is en dat je eigenlijk niks meent. Bij Pracissor is dat heel anders.
Taz waar... hoewel.
Ik laat al die geloofstopics echt links liggen hoor.
pi_32696729
Merkel wil de Mofrikaanse economie weer in de top 3 van Europa brengen... wat bedoelt ze daarmee, in groeicijfers neem ik aan, of heeft ze het over het absolute gdp?
pi_32696740
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Een visie op feitelijke waarheden is altijd subjectief.
Dat eerste is zeker geen "feitelijke waarheid". Dat tweede is misschien een feitelijke waarheid, maar is geenszins gerelateerd aan religie, eerder aan staatsvorm. Een moslim in Saoedie Arabie wordt namelijk net zo goed onderdrukt. Dus "dat christenen dan meer onderdrukt worden", is puur subjectief.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:47:36 #31
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696760
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het waren overigens 2 voorbeelden die ik aanhaalde, ik kan waarschijnelijk een boek gaan schrijven over wat er me niet bevalt aan de Islam.

Maar dat is niet zo relevant, de Koran is in diepste essentie nou ook eenmaal veel anders dan de Bijbel.
Moslims halen er van alles bij om dat te ontkrachtigen, maar iemand als Mohammed (zoals beschreven in de Koran) en Jezus (zoals beschreven in de Bijbel) staan ver uit elkaar.
pi_32696762
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Taz waar... hoewel.
Ik laat al die geloofstopics echt links liggen hoor.
Waarom eigenlijk?
Allah Al Watan Al Malik
pi_32696785
Vannacht zei ik in m'n dromen "Allah is groot" .
pi_32696789
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:47 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het waren overigens 2 voorbeelden die ik aanhaalde, ik kan waarschijnelijk een boek gaan schrijven over wat er me niet bevalt aan de Islam.

Maar dat is niet zo relevant, de Koran is in diepste essentie nou ook eenmaal veel anders dan de Bijbel.
Moslims halen er van alles bij om dat te ontkrachtigen, maar iemand als Mohammed (zoals beschreven in de Koran) en Jezus (zoals beschreven in de Bijbel) staan ver uit elkaar.
Alles wat je aanhaalt is echter subjectief, net als je 2e alinea in bovenstaande quote.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32696797
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:48 schreef pberends het volgende:
Vannacht zei ik in m'n dromen "Allah is groot" .
Je schoondochter heeft een positief effect op je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32696821
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je schoondochter heeft een positief effect op je.
Toen ik het zei kneep ik een bus met bejaarden fijn die mij wilden aanrijden
pi_32696847
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Toen ik het zei kneep ik een bus met bejaarden fijn die mij wilden aanrijden
Je schoondochter heeft je dus ook al self-defence bijgeleerd. Netjes.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 november 2005 @ 14:52:18 #38
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696881
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat eerste is zeker geen "feitelijke waarheid". Dat tweede is misschien een feitelijke waarheid, maar is geenszins gerelateerd aan religie, eerder aan staatsvorm. Een moslim in Saoedie Arabie wordt namelijk net zo goed onderdrukt. Dus "dat christenen dan meer onderdrukt worden", is puur subjectief.
Nee klopt, het eerste is een geloof van mij gebaseerd op enkele feiten. Zo kan men duidelijk waarnemen dat in islamitische landen weinig van de voorheen genoemde zaken respecteerd. Maar zo kan ik ook opmerken dat er van de vele moslims die ik in mijn korte leven ben tegengekomen, maar weinig werkelijk voor vrijheid van meningsuiting waren, terwijl ze in Nederland woonde.

Dat in SA een moslim ook wordt onderdrukt ok, maar wanneer iemand zich bekeert in veel islamitische landen wordt die ter dood gebracht. Ik vroeg aan Triggershot (fok-moslim) of dit nou werkelijk islamitisch was en hij zei dus dat afvalligen volgens de profeet moeten worden gedoodt.
pi_32696894
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je schoondochter heeft je dus ook al self-defence bijgeleerd. Netjes.
Als je maar niet denkt dat ik schapen ga neuken.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:53:16 #40
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32696911
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alles wat je aanhaalt is echter subjectief, net als je 2e alinea in bovenstaande quote.
Ik beweer ook niet objectief te zijn, gaat ook moeilijk met geloof.
pi_32696919
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

als de VS met succes de missie beëindigd.
Veel succes!
quote:
Victory in Iraq is Defined in Stages
  • Short term, Iraq is making steady progress in fighting terrorists, meeting political milestones,
    building democratic institutions, and standing up security forces.
  • Medium term, Iraq is in the lead defeating terrorists and providing its own security, with a fully constitutional government in place, and on its way to achieving its economic potential.
  • Longer term, Iraq is peaceful, united, stable, and secure, well integrated into the international community, and a full partner in the global war on terrorism.
  • [ bron ]
    pi_32696947
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:52 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee klopt, het eerste is een geloof van mij gebaseerd op enkele feiten. Zo kan men duidelijk waarnemen dat in islamitische landen weinig van de voorheen genoemde zaken respecteerd. Maar zo kan ik ook opmerken dat er van de vele moslims die ik in mijn korte leven ben tegengekomen, maar weinig werkelijk voor vrijheid van meningsuiting waren, terwijl ze in Nederland woonde.

Dat in SA een moslim ook wordt onderdrukt ok, maar wanneer iemand zich bekeert in veel islamitische landen wordt die ter dood gebracht. Ik vroeg aan Triggershot (fok-moslim) of dit nou werkelijk islamitisch was en hij zei dus dat afvalligen volgens de profeet moeten worden gedoodt.
    Onderdrukking is onderdrukking, in die landen waar Christenen onderdrukt worden, worden moslims ook keihard onderdrukt. Er lopen hier ook talloze Christenen rond die niet echt voor vrijheid van meningsuiting zijn, orthodoxe Christenen noemen we ze. Het zijn echter gewoon Christenen, in die zin past kennelijk ook het Christendom niet in de Westerse normen en waarden. Echter ik beoordeel het Christendom niet op basis van landen of individuele personen, daarin verschil jij met mij.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32696962
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Als je maar niet denkt dat ik schapen ga neuken.
    Eten is ook een vorm van sex.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32697022
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eten is ook een vorm van sex.
    Ik heb anders nog nooit een stijve pik van halalvlees gekregen.
      woensdag 30 november 2005 @ 14:57:25 #45
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_32697025
    quote:

[..]

Onderdrukking is onderdrukking, in die landen waar Christenen onderdrukt worden, worden moslims ook keihard onderdrukt. Er lopen hier ook talloze Christenen rond die niet echt voor vrijheid van meningsuiting zijn, orthodoxe Christenen noemen we ze. Het zijn echter gewoon Christenen, in die zin past kennelijk ook het Christendom niet in de Westerse normen en waarden.
    Ik heb ook een grote afkeer tegen die orthodoxe Christenen, maar we hadden het over de islam.
    Orthodoxe Christenen vormen nog maar een marginale groep, wanneer zij groot in getale en invloed waren geweest had ik hun ook als een gevaar bestempeld (lieden van de SGP).
      woensdag 30 november 2005 @ 14:59:38 #46
    89730 Drugshond
    pi_32697092
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
    Waarom eigenlijk?
  • Ik heb geen binding met het geloof in welke vorm dan ook.
  • Een collectiefsbesef van een geloof kan tot ernstige excessen leiden
  • Kan me wel vinden in de 10 geboden (maar ook niet meer dan dat).
  • Geloof komt van binnenuit en wordt niet middels een indoctrine (als machtsbasis) opgelegd. Heil evangelie van Thomas
  • Wat is de toegevoegde waarde ?
  • Topics verzanden vrij snel tot op de vers of letter nauwkeurig. En ik ken die werkjes helemaal niet.
  • Bashen op de andere groep
  • Geloof gaat niet met de hedendaagse tijd mee.
  • Geloof kun je niet eten.
  • En ik ben niet woonachtig op de Veluwe.

Nee die topics zijn niets voor mij
  • pi_32697108
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
    Merkel wil de Mofrikaanse economie weer in de top 3 van Europa brengen... wat bedoelt ze daarmee, in groeicijfers neem ik aan, of heeft ze het over het absolute gdp?
    Dat vraag ik mij nu ook af. Ben heel benieuwd.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      woensdag 30 november 2005 @ 15:00:20 #48
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_32697117
    quote:

[..]

Echter ik beoordeel het Christendom niet op basis van landen of individuele personen, daarin verschil jij met mij.
    Men zal de boom aan de vrucht herkennen.
    pi_32697124
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:57 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik heb ook een grote afkeer tegen die orthodoxe Christenen, maar we hadden het over de islam.
    Orthodoxe Christenen vormen nog maar een marginale groep, wanneer zij groot in getale en invloed waren geweest had ik hun ook als een gevaar bestempeld (lieden van de SGP).
    Hypocriet, jij bent aanhanger van het Christendom. Je geeft dus zelf toe dat er een gevaar schuilt in het Christendom. Sinds wanneer zijn orthodoxe moslims wel groot in getale en invloedrijk Daar kan ik dus niet tegen, de Islam wel als gevaarlijk bestempelen omdat een of andere Ali roept dat het Westen vernietigd moet worden, het Christendom niet als gevaarlijk bestempelen omdat Jan het doet, want dan zeg je dat het een marginale groep is.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32697298
    tvp
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
      woensdag 30 november 2005 @ 15:05:48 #51
    89730 Drugshond
    pi_32697299
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
    Er komen meer snelwegen en wapenfabrieken
    pi_32697305
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij nu ook af. Ben heel benieuwd.
    Ah:
    quote:
    BERLIJN - In haar eerste toespraak tot de Bondsdag heeft Angela Merkel woensdag gezegd dat haar links-rechtse regering Duitsland zijn status van economische motor weer wil teruggeven. Als het gaat om economische groei wil de nieuwe regering "de voorwaarden creëren waardoor Duitsland in tien jaar weer bij de eerste drie van Europa hoort", aldus de Bondskanselier.
    Lijkt me erg sterk, die Oost-Europese landen zullen echt niet snel een mindere groei dan 4% laten zien.
    pi_32697332
    Maar wat die moslims toch allemaal flikken... .
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
      woensdag 30 november 2005 @ 15:07:35 #54
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_32697354
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hypocriet, jij bent aanhanger van het Christendom. Je geeft dus zelf toe dat er een gevaar schuilt in het Christendom. Sinds wanneer zijn orthodoxe moslims wel groot in getale en invloedrijk Daar kan ik dus niet tegen, de Islam wel als gevaarlijk bestempelen omdat een of andere Ali roept dat het Westen vernietigd moet worden, het Christendom niet als gevaarlijk bestempelen omdat Jan het doet, want dan zeg je dat het een marginale groep is.
    Nee nu maak je een redeneringsfout, ik geef niet toe dat er gevaar schuilt in het Christendom ansich, lieden die een religie naar naar eigen inzicht willen vormen zijn er altijd.

Het verschil is echter dat ik de 'gematigde' of de 'gewone' moslims als gevaar zie, hun opvattingen over westerse verworvenheden etc. zijn voor mij gevaarlijk.
    De orthodoxe islam (zoals in Iran, SA en die van de wahhabisten/salafisten etc.) zie ik niet echt als gevaar, niemand wilt werkelijk onder zo'n regime leven. Dus net als de orthodoxe Christenen zijn zij maar een kleine groep met weinig populariteit en dus geen gevaar.
    pi_32697366
    "Acht jaar cel geëist tegen 'lekkende' AIVD-tolk "

NOS Journaal: Hij was in zijn werkzame tijd de enige echt Arabische tolk van de AIVD .
    pi_32697388
    Ik vind niet een interessante discussie. Kap s Mutant01.
    Ga maar op IRC elkaar irriteren.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32697465
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:08 schreef George-Butters het volgende:
    Ik vind niet een interessante discussie. Kap s Mutant01.
    Ga maar op IRC elkaar irriteren.
    Ik vind het gewoon cool om te weten dat Pracissor mij als gevaarlijk ziet
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 30 november 2005 @ 15:12:50 #58
    89730 Drugshond
    pi_32697502
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:05 schreef pberends het volgende:
    BERLIJN - In haar eerste toespraak tot de Bondsdag heeft Angela Merkel woensdag gezegd dat haar links-rechtse regering Duitsland zijn status van economische motor weer wil teruggeven. Als het gaat om economische groei wil de nieuwe regering "de voorwaarden creëren waardoor Duitsland in tien jaar weer bij de eerste drie van Europa hoort", aldus de Bondskanselier.
    Zware hervormingen/bezuinigingen dus....
    Dat zullen nog leuke tijden worden voor de onderklasse.
    - Viva la France, zal ik maar denken -
      woensdag 30 november 2005 @ 15:13:55 #59
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_32697530
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon cool om te weten dat Pracissor mij als gevaarlijk ziet

Ach, ik als rechtse, blanke, Christen wordt ook gevreesd over de gehele wereld.
      woensdag 30 november 2005 @ 15:14:11 #60
    89730 Drugshond
    pi_32697559
    Ik geloof niet dat Merkel radicaal kan regeren als ze de SPD nodig heeft....
    pi_32697579
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:13 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ach, ik als rechtse, blanke, Christen wordt ook gevreesd over de gehele wereld.
    Maar zie je nu in hoe stom je redenering is.
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 30 november 2005 @ 15:18:41 #63
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_32697661
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar zie je nu in hoe stom je redenering is.
    Nee, het is begrijpelijk.
    pi_32697667
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
    Ik geloof niet dat Merkel radicaal kan regeren als ze de SPD nodig heeft....
    De SPD heeft wat dat betreft erg veel macht.
      woensdag 30 november 2005 @ 15:19:25 #65
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_32697684
    Maarre, we gaan er later wel op door.

Moet mij even gaan verdiepen in International Issues/Politics.
    pi_32697685
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee, het is begrijpelijk.
    Mooi dat het begrijpelijk is voor je om in te zien dat anderen je redenering stom vinden.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32697687
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

• Ik heb geen binding met het geloof in welke vorm dan ook.
  • Een collectiefsbesef van een geloof kan tot ernstige excessen leiden
  • Kan me wel vinden in de 10 geboden (maar ook niet meer dan dat).
  • Geloof komt van binnenuit en wordt niet middels een indoctrine (als machtsbasis) opgelegd. Heil evangelie van Thomas
  • Wat is de toegevoegde waarde ?
  • Topics verzanden vrij snel tot op de vers of letter nauwkeurig. En ik ken die werkjes helemaal niet.
  • Bashen op de andere groep
  • Geloof gaat niet met de hedendaagse tijd mee.
  • Geloof kun je niet eten.
  • En ik ben niet woonachtig op de Veluwe.

Nee die topics zijn niets voor mij
  • Ik ken me daar bij aansluiten

puntje toevoegen, geloof ken je niet drinken en je wordt er op een hele vreemde manier raar van in je kop.
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      woensdag 30 november 2005 @ 15:19:50 #68
    89730 Drugshond
    pi_32697696
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:06 schreef RichardQuest het volgende:
    Maar wat die moslims toch allemaal flikken... .
    Die duitsers waren ook erg.... maar die joden waar ook geen lievertjes. - H. Teeuwen -
      woensdag 30 november 2005 @ 15:22:35 #69
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_32697773
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mooi dat het begrijpelijk is voor je om in te zien dat anderen je redenering stom vinden.
    Ik zal me voortaan duidelijker voor jou uitdrukken, was even vergeten dat ik tegen een moslim aan het praten was.

PS: gevaar zien in iets is natuurlijk relatief, ik vrees mezelf meer dan wat dan ook.
      woensdag 30 november 2005 @ 15:24:21 #70
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32697838
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Ah:
    [..]

Lijkt me erg sterk, die Oost-Europese landen zullen echt niet snel een mindere groei dan 4% laten zien.
    Wat hebben de Oost-Europese landen ermee te maken? Op het moment staat Duitsland 11e in BNP/capita van de EU-landen.
    pi_32697852
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die duitsers waren ook erg.... maar die joden waar ook geen lievertjes. - H. Teeuwen -
    Andersom . "Iedereen praat altijd wel over de joden en zo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes"
    pi_32697913
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Andersom . "Iedereen praat altijd wel over de joden en zo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes"
    miereneukert
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_32698568
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef Pracissor het volgende:

Men zal de boom aan de vrucht herkennen.
    Laten we met dat soort uitspraken maar voorzichtig zijn want als ik de 'vruchten' soms zie die er in Nederland rond lopen (en met name op FOK) dan bekruipt mij het gevoel dat er flink rotte bomen staan in Nederland.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')