ach zal toch niemand opvallen?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:24 schreef Sjet het volgende:
Yes yes yes![]()
Het was ook best nog wel te doenIk ben alleen een spatie vergeten tussen BB en SC
![]()
quote:
In het vorige topic werd er nog geschreven dat ik msn er gelijk af haalquote:
Ik vind zelf msn ook beter/handiger.quote:Op woensdag 30 november 2005 05:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
In het vorige topic werd er nog geschreven dat ik msn er gelijk af haal![]()
Ik heb in het begin ICQ geprobeert maar dat was al geen leuk iets voor mij, dus laat msn maar![]()
![]()
Nee DAT zal toch wel niet he ?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Van mijn kunde om een topic te openen?![]()
Wij ook zo (tenminste dat hoop ik)quote:Op woensdag 30 november 2005 05:41 schreef Sjet het volgende:
Henk en Yolande, ik wens jullie nog een fijne voortzettingIk ga toch maar eens naar bed
![]()
LOL nee toch?quote:
Moet lukken in een goedquote:Op woensdag 30 november 2005 05:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij ook zo (tenminste dat hoop ik)![]()
![]()
![]()
![]()
Goedzo knuffel, well done!quote:Op woensdag 30 november 2005 05:20 schreef Sjet het volgende:
Mijn eerste topic?
ik kan het wel een beetje begrijpen hoor. (het jaloerse gedrag bedoel ik dan) Het is al het zoveelste "speciale"voor dido en Roel. het zal wel voor de kijkcijfers zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteerd aan het jalourse gedrag van Ingrid en Lieske?
Ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteerd aan het jalourse gedrag van Ingrid en Lieske?
O ja?quote:
goeiemorgenquote:
ik denk hetquote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
hoi doka!! wat een beleefdheden weer!quote:
Nee... Ze vergeten dat ze in een televisieprogramma zitten. En programmamakers doen alles voor de kijkcijfers (en dus indirect reclame inkomsten)... Logisch!quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Vergeet het maar! Hummie vind het veel te leuk voor de kijkcijfers om een (lastig) stelletje in het huis te hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik denk het
ik irriteer me al weeeeeeeeeeeken aan dat kleffe nare stel Dildo en Roel
wordt tijd dat één van die 2 donderdag het huis gaat verlaten en vooral Roel en Dildo eens goed confronteren met beelden uit het verleden
wat een kakmadam... en wat een softie Roel... hij is niet meer cool!
heeft Roel BB soms gedreigd met e.e.a. als hij zijn zin niet krijgt?
ik kan het nioet begrijpen dat er reeds minder gestoorde bewoners het veld hebben moeten ruimen om dit tweetal in huis te houden...
Lieske maakte terecht de opmerking over nieuwe Tanja-gebeuren!!
Chantalleke you're missed!!!
en het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten. want die irritatie over voorkeur gaat ook heus nog wel ontploffen. leuke tv waar je bijzit. en het enige wat ze hebben hoeven doen is Dido een heel klein beetje voeren met info... en Roel zijn zin geven die (hoe voorspelbaar) het weer goed wil makenquote:Op woensdag 30 november 2005 09:21 schreef doka het volgende:
[..]
Vergeet het maar! Hummie vind het veel te leuk voor de kijkcijfers om een (lastig) stelletje in het huis te hebben.
Niet dat ik haar vreselijk mis, maar is ze al gesignaleerd hier op het forum (net als Menno) ?quote:
Het is een jaloers gedrag ten over BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Dan zou BB eens moeten laten zien waar ze hem allemaal een oor mee aangenaaid hebben. Dan piepen ze wel anders in dat huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een jaloers gedrag ten over BB.
Niet tegen Roel en Dido.
En ik vind dat ze gelijk hebben het tanja syndroom waaid weer rond.
Lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi doka!! wat een beleefdheden weer!
koffie iemand??![]()
want streams kijken is nog saaier dan naar het groeien van gras kijken momenteel
Wat een BULLSHIT Roel wordt wel degelijk afgetrokken aangetrokken voorgetrokken door BB!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik denk dat BB Roel net zo vaak genaaid heeft als geholpen dus wat dat betreft wordt hij niet voorgetrokken.
Het geld heeft hij teruggekregen verder zou ik niks weten.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:44 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dan zou BB eens moeten laten zien waar ze hem allemaal een oor mee aangenaaid hebben. Dan piepen ze wel anders in dat huis.
Dat idee heb ik ook dat roel wordt voorgetrokken en ik erger me groen en geel er aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Wat een BULLSHIT Roel wordt wel degelijk afgetrokken aangetrokken voorgetrokken door BB!!!!
Met die poen ook, hij heeft het allang aan Dido verteld, erger nog dan Vlieske dat ooit heeft gedaan, maar Vlieske raakte die poen wel kwijt maar voor Roel werd er stante pee nog maar een spelletje uit gevonden om hem "even te laten schrikken."
Zeggen ze nog een man een man een woord een woord, Hummie is ook een man, ze moet haar eigen spreekwoordenboek er nog maar eens op raadplegen en zelf eens een man een man een woord een woord zijn!
Ja deze bb is harder wtf etc maar ondertussen worden er wel allemaal plausibele kuttoezegginkjes gedaan. Eerst al met Tanja, ook met Roel etc etc.
Hoezo meten met twee maten? (Roel 1 1/2 mm. in volle erectie.)
Roel is gewoon een watje en BB bang voor zijn reacties (=woede uitbarsting)quote:Op woensdag 30 november 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het geld heeft hij teruggekregen verder zou ik niks weten.
en niet alleen heeft hij het Dido vertelt, ze mocht het ook nog aan m teruggeven...quote:Op woensdag 30 november 2005 09:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Wat een BULLSHIT Roel wordt wel degelijk afgetrokken aangetrokken voorgetrokken door BB!!!!
Met die poen ook, hij heeft het allang aan Dido verteld, erger nog dan Vlieske dat ooit heeft gedaan, maar Vlieske raakte die poen wel kwijt maar voor Roel werd er stante pee nog maar een spelletje uit gevonden om hem "even te laten schrikken."
Ik hoop het nog maar 2 dagen tegen zijn arrogante ik ga toch winnen kop aankijken. En aan dat opgeruimde huis begin ik me ook te irriteren tijd voor rotzooi en sancties.quote:
Heb jij eigenlijk iemand waar je je niet aan irriteerd ?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik hoop het nog maar 2 dagen tegen zijn arrogante ik ga toch winnen kop aankijken. En aan dat opgeruimde huis begin ik me ook te irriteren tijd voor rotzooi en sancties.
Als Roel de banden terug kijkt dan moet hij rood van schaamte worden.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
Roel is gewoon een watje en BB bang voor zijn reacties (=woede uitbarsting)
De psycholoog is rijp voor de psychiater zou ik bijna gaan denken
Beter laat dan nooit toch...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
sorry, melk was op.... Maar asjeblieft...
goed excuus ook. nee, vandaag nog met de buurvrouw koffie gedronken..![]()
en geen woord over de bank![]()
aan mezelf maar dat kan ook niet lang meer goed gaanquote:Op woensdag 30 november 2005 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk iemand waar je je niet aan irriteerd ?![]()
ik denk ook wel dat onze -ik-ben-afgestudeerd- psycholoog nog zal schrikken van de verandering die hij heeft ondergaan. is denk ik een effect wat hij lichtelijk onderschat heeftquote:Op woensdag 30 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Roel de banden terug kijkt dan moet hij rood van schaamte worden.
Want hij is heel erg veranderd van stoere vent naar een zacht gekookt eitje.
E
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
aan mezelf maar dat kan ook niet lang meer goed gaan![]()
Lol pas wel op jezelf hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 10:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
aan mezelf maar dat kan ook niet lang meer goed gaan![]()
Hij is nu anders omdat hij in een relatie zit. Ik ben thuis ook niet hetzelfde als bv in de stad of bij de voetbalvereniging. Zou mijn vrouw ook echt niet op zitten te wachten overigens. Dus dat vindt ik niet kwalijk. Denk dat hij de laatste weken heeft laten zien hoe je een vrouw moet behandelen niets mis mee lijkt me. Moet toegeven dat het minder leuke momenten oplevert maarja er zijn belangrijkere zaken in het leven dan de kijker tevreden houden.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Roel de banden terug kijkt dan moet hij rood van schaamte worden.
Want hij is heel erg veranderd van stoere vent naar een zacht gekookt eitje.
E
Ook een goedemorgen...sorry beetje laat maar ik had mijn mond vol(koekje van de buuf)en ik heb geleerd om eerst mijn mond leeg te eten voor ik praat.(kunnen de BB ers nog wat van leren.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:21 schreef JooB het volgende:
Mogge trouwens!
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:25 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer. Zal vooral veel lezen en weinig reageren vandaag. Laatste dag van de maand. Dus de laatste dag om een hoop geld te verdienen. Dus ik ben druk druk druk!
Geeft niet hoor, getuigt van goede opvoeding!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:24 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen...sorry beetje laat maar ik had mijn mond vol(koekje van de buuf)en ik heb geleerd om eerst mijn mond leeg te eten voor ik praat.(kunnen de BB ers nog wat van leren.
Hoe lang geleden is toen al?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef JooB het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, getuigt van goede opvoeding!Ik ken trouwens een meisje dat Roel en zijn twee broers kent! Ze zegt dat alle meiden op school op de drie broertjes zaten te geilen.
Toen al, dus en it's all in the family...
![]()
Ik irriteer me trouwens als enige niet aan Dido en Roel. Maar ja ben ook de enige man die van romantische films met een goed einde houd dus dat verklaart een hoop.quote:
Some boys have all the luckquote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef JooB het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, getuigt van goede opvoeding!Ik ken trouwens een meisje dat Roel en zijn twee broers kent! Ze zegt dat alle meiden op school op de drie broertjes zaten te geilen.
Toen al, dus en it's all in the family...
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik irriteer me trouwens als enige niet aan Dido en Roel. Maar ja ben ook de enige man die van romantische films met een goed einde houd dus dat verklaart een hoop.
Dat verklaart helemaal niets hoor.Je kan ook snotteren bij een romantische film en je verschrikkelijk nirriteren aan Dido en Roel..quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik irriteer me trouwens als enige niet aan Dido en Roel. Maar ja ben ook de enige man die van romantische films met een goed einde houd dus dat verklaart een hoop.
Goedemorgen flugelltje....quote:
Een klein beetje, morgen zal het vast erger zijn..quote:
Ik pak wel een senseootje uit eigen apparaat... Vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Goedemorgen flugelltje....
Eindje terug heeft buuf een heerlijk bakkie,beter kan ik je niet bieden.
Meteen een sanctie...met de billen blootquote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef Bocaj het volgende:
Nou BB gooi er maar een waarschuwing uit voor Roel!
Moest laatst een computer van de auto naar binnen brengen... had de volgende dag ook spierpijn in mijn armenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een klein beetje, morgen zal het vast erger zijn..![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat verklaart helemaal niets hoor.Je kan ook snotteren bij een romantische film en je verschrikkelijk nirriteren aan Dido en Roel..
Ik zal je nog eens een tip geven...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik pak wel een senseootje uit eigen apparaat... Vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is...![]()
Heb gisteren een dik half uur gefietst en daarna nog een uur Bodybalance. Een heerlijke les, maar je gebruikt echt al je spieren. Op sommige plaatsen wist ik niet eens dat ik spieren hadquote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moest laatst een computer van de auto naar binnen brengen... had de volgende dag ook spierpijn in mijn armen![]()
Je hebt nu ook de zilver uitvoering (niet de aluminimum)... die vind ik mooi...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik pak wel een senseootje uit eigen apparaat... Vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is...![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een tip geven...![]()
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt nu ook de zilver uitvoering (niet de aluminimum)... die vind ik mooi...
Ja eh...zo goed ken ik dat wijf nou ook weer niet....zal wel niet zo lang geleden zijn. Denk ik...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is toen al?
Enne...we willen natuurlijk meer horen.![]()
Die eerste uitvoeringen schijnen nogal last te hebben van lekkage... (volgens mijn ouders dan...)quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...
Dus eh....niet echt uit betrouwbare bron dus?Jammer.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef JooB het volgende:
[..]
Ja eh...zo goed ken ik dat wijf nou ook weer niet....zal wel niet zo lang geleden zijn. Denk ik...![]()
De mijne doen het alweerquote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef essie05 het volgende:
Flugeltje......ik ben hardleers,nog even een tip:op http://www.gillesdesmit.com/bb/ prima streams
Potje blauwe verf?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...![]()
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...![]()
Nee, beetje kansloos tiep...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dus eh....niet echt uit betrouwbare bron dus?Jammer.
En ook de koffie smaakt veel minder uit zo'n wittequote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....
Mannen
Wit is wel een neutrale kleur... past overal bij... en of oranje nu overal bij past???quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....
Mannen
Die oranje gaat prima passen in de keuken hierquote:Op woensdag 30 november 2005 10:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wit is wel een neutrale kleur... past overal bij... en of oranje nu overal bij past???
Kijk, dat vind ik nou zooo makkelijk he! Ik ging zo'n ding kopen (in de uitverkoop) en ik had echt de aller-aller-aller ALLER laatste. (je weet wel, zo'n etalage-model met kapotte doos) God o God, het is nooooooiiiit goed!quote:
Vrouwen zijn inderdaad verschrikkelijk...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En ook de koffie smaakt veel minder uit zo'n witte![]()
Vrouwen![]()
Je mag wel opschieten met haar uithoren...voor Roel kan BB morgen al zijn afgelopen,dan zijn we hem overmorgen vergeten en weten we niet over wie je info geeft..quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef JooB het volgende:
[..]
Nee, beetje kansloos tiep...Nee hoor geintje
Zal 'r wel een keer proberen uit te horen. (o god, daar gaat m'n vrije tijd)
![]()
[Roel-modus:] Zoooo wreed! Is 't soms Diss-dag vandaag?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Enne vrije tijd zat toch op die streams valt niets te beleven dus kun je je beter in de buitendienst nuttig gaan maken.
ondankbaar kindquote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannen
Ik geloof ook niet dat ik ooit nog een kadootje ga krijgen.... Ik had gedacht 'm samen te kopen en de verassing was super, alleen mijn reactie wat minder...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ondankbaar kind
had dan zelf zo'n ding gekocht, zeg, ipv je man een "verrassing" op te dringen
Ze is gearriveerd vannachtquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
Dido ziet er trouwens opvallend vrolijk uit vanmorgen!
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
Die is vannacht aan haar trekken gekomenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
NIks zo goed voor je humeur als een keertje lekker klaar komen...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
Oh jee Roel en Dildo zitten weer naast elkaar tot donderdagavond 21:30 dan is het voor één Dido voorbij.
nou, leuk is dat voor je manquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik ooit nog een kadootje ga krijgen.... Ik had gedacht 'm samen te kopen en de verassing was super, alleen mijn reactie wat minder...![]()
De hele vorm is uit haar gezicht... (zei ze zelf ook al....) over 10 jaar is het blijvend...quote:
Ik heb heulegaar niet gebedeld...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, leuk is dat voor je man
de verrassing
je hebt er om gebedeld, gewoon.
dan was dat je straf
Zoals ik al schreef... Vrouwen zijn verschrikkelijke wezens wat dat betreft....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef JooB het volgende:
Zo leuk, kadootjes kopen voor vrouwen. Denk je: 'ik koop een leuk boek' kom je thuis "Die heb ik volgens mij al gelezen..." argh!
Joost is behoorlijk ijdel.... En toch ziet ie er de helft van de tijd niet uitquote:
Zal de ijs koningin nu echt verder gaan ontdooien of zal het een tijdelijk warmtefront zijn geweestquote:
ik had een vriendinnetje ooit, die dat dus konstant deedquote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef JooB het volgende:
Zo leuk, kadootjes kopen voor vrouwen. Denk je: 'ik koop een leuk boek' kom je thuis "Die heb ik volgens mij al gelezen..." argh!
Maar flugeltje is zich er tenminste van bewust dat ze het zo heeft gedaan en zal het nooit meer doen ... toch ?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had een vriendinnetje ooit, die dat dus konstant deed
"oh heb ik al" "oh ik wilde eigenlijk een ander model/kleur/merk"
bij iedereen, ook haar eigen vriend, die dan echt moeite gedaan had, en weer zo'n reactie kreeg
heel fijn!!
coupe 220 (Volt)quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
en het resultaat. volgens mij vindt niemand het mooi, maar joost wil het zo.
Ik kijk wel uit... Dan krijg ik nooit meer iets....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar flugeltje is zich er tenminste van bewust dat ze het zo heeft gedaan en zal het nooit meer doen ... toch ?![]()
![]()
Eigenlijk heeft Rob dat screammasker helemaal niet nodig.quote:
onderschrift: Rise Lord Vader...quote:
Roel is gewoon de nieuwe Andries in het huis. Die blijft over met nog 1 ander, wordt tweede en krijgt ook een mooi enveloppie. Kan ie een wietplantage beginnen op zijn krakerspand en lekker de slinkse antifa-idioot gaan uithangen. Je weet wel palestina-sjaaltje om de nek, bordje omhoog en ondertussen grienend waarom Diedoos hem nou toch heeft verlaten na BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef regenworm het volgende:
Dat idee heb ik ook dat roel wordt voorgetrokken en ik erger me groen en geel er aan.
Verder hoop ik op een exit van Roel of Dido dat kan de verhoudingen goed veranderen.
Talpa moet een eerlijke beeld geven wat er in het huis gebeurd, en vooral geen draaiboek gebruiken.
Ja precies. Ach ze zullen Joost of Rob wel laten winnen (Rob wordt ook enorm voorgetrokken) en Roel lekker met de centjes naar huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
en niet alleen heeft hij het Dido vertelt, ze mocht het ook nog aan m teruggeven...
waar Lieske minder heeft gezegd en zwaar gestraft is.
Jaquote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die Joost trouwens.... gisteren weer als wijf verkleed.
Als die gast toch geen homo is dan eet ik m'n schoenen op.
Hij heeft ook echt het type vriendin waar menig homo eerst mee experimenteerd.
En hoe die ook rond hupt als die een strak sportpakje aan heeft, of weer eens in de kleren van Diedoos rond paradeerd. Geweldig vind ie het om zoals gister dan makeup van Diedoos op te hebben en een jurkje aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
JaIn de dbk gaf het wel een leuk beeld... volgens mij doet bb het erom... als Joost zich verkleed heeft dan effe naar de dbk roepen...
Het kind verveelt zichquote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie een Lieske op haar kop hangen![]()
Roel Dido aan uit aan uit aan uit AAN.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Zo, heb ik iets gemist? (sinds donderdag geen BB gezien!!!)
nou, eet smakelijk dan maar vast.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die Joost trouwens.... gisteren weer als wijf verkleed.
Als die gast toch geen homo is dan eet ik m'n schoenen op.
Hij heeft ook echt het type vriendin waar menig homo eerst mee experimenteerd.
Dat kind wordt er ook niet mooier op trouwens.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie een Lieske op haar kop hangen![]()
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, eet smakelijk dan maar vast.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel Dido aan uit aan uit aan uit AAN.
Een weekopdracht die door Nath is mislukt
En verder niet erg veel
Niets nieuws dusquote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
En verder niet erg veel
Die was gisterenmiddag in de verwen ruimte hingen 50 voorwerken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Die heb ík dan zelfs gemist....![]()
en jij werd gek van dido en roel als zij er dus niet waren was er helemaal niets te belevenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
En verder niet erg veel
Klopt Nath speelde de onschuld maar iedereen wist of vermoede het al.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets nieuws dusIk las op de blog dat Dido had gehoord van Roel's derde handje
En dat Nathalie deed alsof ze dat net wist.
Lieske is veel leuker dan die twee, dus ik zal me niet vervelenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
en jij werd gek van dido en roel als zij er dus niet waren was er helemaal niets te beleven![]()
ik heb geen idee...( and frankly, i don't care.) Misschien weet hij het zelf nog niet, misschien wel. Ken jongens die zich nooit in vrouwenkleren hijzen en wel degelijk homo zijn. Ken ook mannen die zich graag verkleden (toneel etc) ook als vrouw en die practiserend hetro zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?
Ik denk dus dat ie het ZELF gewoon nog niet weet.
Zoals die over mannen praat ook: "ja mooi gespierd dit" en "oh mooie stoere jongen zus...."
Dat zeg je als "normale" kerel niet.
Ik hou het gewoon op homoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is Joost geen homo maar een transseksueel die nog geen hormonen/operaties heeft gehad
wie zit er nu op 2 weken onzinnigheid tussen ingrid en lieske te wachten dan hoor je alleen nog. blablabla en ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is veel leuker dan die twee, dus ik zal me niet vervelen
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe zit dat eigenlijk? ze moeten toch allang aangekleed zijn.....
ik zie nog een hele hoop badjassen...
bedoel ik!!quote:
Daar zit niks meer in, van de week naaide Lieske het gat in de knuffel dicht.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost ga geld zoeken!(Tip: de knuffel van Dido)
Jij niet maar ik wel smaken verschillen.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
wie zit er nu op 2 weken onzinnigheid tussen ingrid en lieske te wachten dan hoor je alleen nog. blablabla en ja je hebt gelijk.
Lieske draagt pyjama, plus dat eeuwige vest, noem ik ook niet aangekleed eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bedoel ik!!![]()
alleen Lieske en Joost zijn aangekleed...
wie niet dan? alleen nathalie nog niet volgens mij en joostquote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het maar steeds over geld krijgen van BB. Heeft al iemand gemeld dat het wat oneerlijk is dat niet iedereen die kans heeft gekregen?
gelukkig wel anders hadden we hier niets te bespreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jij niet maar ik wel smaken verschillen.
ow, pyama....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske draagt pyjama, plus dat eeuwige vest, noem ik ook niet aangekleed eigenlijk.
Ze weten het idd nog niet... afwachten hoe het zal gaan vanavond...quote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor Ingrid net zeggen: "Hoe kunnnen we vanavond in godsnaam fscheid nemen als we niet eens weten wie er genomineerd staan"
Dat weten ze niet eens?!
gewoon geen feestquote:Op woensdag 30 november 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze weten het idd nog niet... afwachten hoe het zal gaan vanavond...
Smaken verschillen hequote:Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
wie zit er nu op 2 weken onzinnigheid tussen ingrid en lieske te wachten dan hoor je alleen nog. blablabla en ja je hebt gelijk.
Volgens mij is hij gewoon homo geworden toen hij Brendaatje zag. Wat een bitch is dat. En dan heeft ze hem zelfs nog goed afgericht ook!!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?
Ik denk dus dat ie het ZELF gewoon nog niet weet.
Zoals die over mannen praat ook: "ja mooi gespierd dit" en "oh mooie stoere jongen zus...."
Dat zeg je als "normale" kerel niet.
Ja hij heeft er steeds succes mee.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Bocaj het volgende:
Roel gaat ook steeds vaker voor elk wissewasje naar de dbk...
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik weer veilig thuis ben, veel eerder dan verwacht omdat het ook beter gaat dan verwacht.
De pijn van de wond voel ik niet eens en de pijn die naar mijn been uitstraalde altijd is een stuk minder en trekt steeds meer naar boven.
Ik mag 20 minuutjes op zitten om dan weer te gaan liggen, dus laat af en toe mijn neus wel ff zien!!
Thanks voor alle steun!
Welcome backquote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik weer veilig thuis ben, veel eerder dan verwacht omdat het ook beter gaat dan verwacht.
De pijn van de wond voel ik niet eens en de pijn die naar mijn been uitstraalde altijd is een stuk minder en trekt steeds meer naar boven.
Ik mag 20 minuutjes op zitten om dan weer te gaan liggen, dus laat af en toe mijn neus wel ff zien!!
Thanks voor alle steun!
WBquote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
Thanks voor alle steun!
WBquote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
Thanks voor alle steun!
Er is ook niet echt veel te zien...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
De belangstelling op fok is er wel af aan het gaan zeg. Dido naakt in de douche en hier wordt amper nog gechat.
Nope! Hele rare situatie inderdaad. Ben benieuwd wat BB van plan is. Ik hoop in ieder geval dat er wel iemand uitvliegt!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor Ingrid net zeggen: "Hoe kunnnen we vanavond in godsnaam fscheid nemen als we niet eens weten wie er genomineerd staan"
Dat weten ze niet eens?!
Naakte vrouwen zie ik bijna nooit iedereen heeft wel iets aan als ze onder de douche staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:23 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben er nog hoor... alleen naakte vrouwen zijn niet zo interessant meer na 3 maand...
Dido of Roel zou ik ook niet erg vinden.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat....(stilte voor de dramatiek)...Rob eruit gaat.
Ik durf er niet eens meer op te hopen.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Nee flugeltje kijkt liever naar haar mannetje zal er wel een stuk beter uitzien dan Rob, Roel, Joost.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is ook niet echt veel te zien...![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 12:29 schreef Snaptnix het volgende:
Ik durf er niet eens meer op te hopen.
lijkt mij prachtig hij is veel te dominant aanwezig.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Lieske doucht naakt. Haar kut is dus frisquote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef Day het volgende:
Wat ik me nou al weken afvraag; ik zie die meiden (bijna) allemaal met bikinibroekjes douchen. Wassen ze hun kut dan niet?
Ik vind Dido en Roel veels te dominant aanwezig. Het draait echt alleen maar om hun!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij prachtig hij is veel te dominant aanwezig.
Er verdwijnt wel eens hand in de broek, nee niet die van Roel..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef Day het volgende:
Wat ik me nou al weken afvraag; ik zie die meiden (bijna) allemaal met bikinibroekjes douchen. Wassen ze hun kut dan niet?
Day, dat is nou een woord waarvan ik nooit achter jou gezocht zou hebben dat je het zou gebruiken...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef Day het volgende:
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn. En ik heb haar geen poging zien doen om d'r kut te wassen. Zal lekker ruiken daar!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske doucht naakt. Haar kut is dus fris(en wat de anderen betreft: yuck...)
Huh? Hoezo dat dan? Zo heet het toch? Of moet ik vagina zeggen of doosquote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Day, dat is nou een woord waarvan ik nooit achter jou gezocht zou hebben dat je het zou gebruiken...
Lieske is een ander verhaal die is niet preuts.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske doucht naakt. Haar kut is dus fris(en wat de anderen betreft: yuck...)
De andere dames wel dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is een ander verhaal die is niet preuts.
Maar met zo'n lichaam hoef je nergens voor te schamen.
Voor dido in bed kroep is het doosje grondig gereinigd.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn. En ik heb haar geen poging zien doen om d'r kut te wassen. Zal lekker ruiken daar!
Nee dat hoeft niet, maar ik vond het gewoon grappig staan zo uit jouw toetsenbord...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:36 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dat dan? Zo heet het toch? Of moet ik vagina zeggen of doos?
Hallo!!!! Als ze klaargekomen is, komen er wel degelijk sappen vrij, hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor dido in bed kroep is het doosje grondig gereinigd.
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn. En ik heb haar geen poging zien doen om d'r kut te wassen. Zal lekker ruiken daar!
Oh bedoelde je dat nee de sappen zijn opgedroogd.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo!!!! Als ze klaargekomen is, komen er wel degelijk sappen vrij, hoor.
En die ruiken na een paar uur echt niet fris!![]()
Neem je ook iets leuks voor mij mee.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer vantussen, ga ff kijken hoever ik met m'n salaris kom in de stad...
Laat dat "schijnt" maar weg trouwens. Op de Talpa-site: Dido schaamt zichquote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn.
Hey Gertjequote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is Joost geen homo maar een transseksueel die nog geen hormonen/operaties heeft gehad
Mja er is verder niets mis mee maar het lijkt me toch dat die jongen ook wel eens in de spiegel kijkt en denkt.... hee, ik ben verkleed als vrouw/draag een sporthuppelpakje/ik wil roel of menno in zijn reet pakken, misschien ben ik wel homo?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb geen idee...( and frankly, i don't care.) Misschien weet hij het zelf nog niet, misschien wel. Ken jongens die zich nooit in vrouwenkleren hijzen en wel degelijk homo zijn. Ken ook mannen die zich graag verkleden (toneel etc) ook als vrouw en die practiserend hetro zijn.
hij heeft wel een flamboyant en open karakter.![]()
Ik merk het!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Gertje![]()
Ja sorry hoor, er gebeurt zo veel in dat huis (not), dat ik nu gewoon op alles let!![]()
Yep....eigenlijk wel triest, hè?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik merk het!
Maar jij hebt serieús de hele douchepartij van Dido gevolgd, en ze heeft niet d'r eh..... kut gewasssen? Da's wel een beetje vi(e)s ja.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef Day het volgende:
[..]
Yep....eigenlijk wel triest, hè?![]()
Ik ga maar iets nuttigs doen en verder met mijn surprise, moet nog 5 zonnebloemen maken! (Schoonfamilies en hun tradities, bah!)
Ook halloquote:Op woensdag 30 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal
Tis weer lekker rustig in huis vandaag
halloquote:Op woensdag 30 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal
Tis weer lekker rustig in huis vandaag
nee idd.. Fok is ook aardig in aan het storten de laatste dagenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hallo![]()
en niet alleen in het huis...
sterkte dan maar...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee idd.. Fok is ook aardig in aan het storten de laatste dagen
Dan ga ik maar poetsen
Als er niks gebeurt in het huis heb je ook niks te bespreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee idd.. Fok is ook aardig in aan het storten de laatste dagen
Dan ga ik maar poetsen
nou ik heb Dido toch echt wel naakt zien douchen, hoor, ook zonder broekje.quote:
gisteren met zijn 4e tegelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ik heb Dido toch echt wel naakt zien douchen, hoor, ook zonder broekje.
stond ooit op een scheurkalender van Van Kooten en de Bie:quote:
quote:"ze kan zo goed pasgeneukt kijken"
Ik zit niet 24/7 naar de streams te kijken je zal wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ik heb Dido toch echt wel naakt zien douchen, hoor, ook zonder broekje.
ik ook niet, ik heb ze niet zo vaak aanstaan, maarals ze aanstaan dank kijk ik naar alle mensen in dat huis en niet enkel naar die kleuterquote:Op woensdag 30 november 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit niet 24/7 naar de streams te kijken je zal wel gelijk hebben.
Er gebeurt weer helemaal niks in het vakantiehuisje.
Ik lunch achter de pc. Ik laat mijn vrouw de broodjes smeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot vanavond
Ik ben er helemaal klaar mee?
Kan het niet meer opbrengen om naar die verschrikkelijke saaie streams te kijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik lunch achter de pc. Ik laat mijn vrouw de broodjes smeren.![]()
Heb ik wat gemist? Is er weer iemand bevallen?quote:
Het zal er aan liggen wat er wordt uitgezonden, en in welke context. En natuurlijk hoe de kijkers een en ander opvatten.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan het niet meer opbrengen om naar die verschrikkelijke saaie streams te kijken.
Dus stop ik er even mee, mocht donderdag lieske vertrekken dan ben ik helemaal weg.
Die ziet alleen maar Lieske... Volgens hem zit Lieske daar alleen in huis....quote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Gert het volgende:
Scanman daarentegen, heeft een verstandige, eerlijke, vlotte en grappige Lieske gezien, als ik zijn propaganda samenvatting op de blog lees.
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan het niet meer opbrengen om naar die verschrikkelijke saaie streams te kijken.
Dus stop ik er even mee, mocht donderdag lieske vertrekken dan ben ik helemaal weg.
Ben even terug,quote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal er aan liggen wat er wordt uitgezonden, en in welke context. En natuurlijk hoe de kijkers een en ander opvatten.
Zo heb ik gisteravond een zeurderig, rancuneus, jaloers en kinderachtig pubertje gezien.
Scanman daarentegen, heeft een verstandige, eerlijke, vlotte en grappige Lieske gezien, als ik zijn propaganda samenvatting op de blog lees.
Nee dat niet hij verdedigd alleen zijn favoriet, en daar mag je best iets meer respect voor tonen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die ziet alleen maar Lieske... Volgens hem zit Lieske daar alleen in huis....![]()
tot ziens danquote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Verdedigen is oke, maar overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee dat niet hij verdedigd alleen zijn favoriet, en daar mag je best iets meer respect voor tonen.
respect, omgquote:Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee dat niet hij verdedigd alleen zijn favoriet, en daar mag je best iets meer respect voor tonen.
Deze huisgasten zorgen er in ieder geval voor dat je snel in slaap zult vallen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:18 schreef Anitra het volgende:
Ik heb weinig gemist dus de afgelopen week?
De gewone uitzendingen is ook alles wat er gebeurt is dus?
Vanaf morgen gooi ik de streams weer aan, bed staat vlakbij mijn pc
Haar uiterlijk enzo?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:25 schreef Manu82 het volgende:
Welke twijfels heeft Ingrid dan?
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik zet de stream aan... en zie gelijk dit
[afbeelding]
The sixth sensequote:Op woensdag 30 november 2005 14:35 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi
Jij hebt blijkbaar een speciaal zintuig
IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEEquote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn weer wat lichte irritaties tussen Dido + Roel
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn weer wat lichte irritaties tussen Dido + Roel
Nou. Lieske op haar mooist. Gaat ze de koeien melken of zo? Meteen weer duidelijk waarom ze Lompelieske genoemd werd.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik zet de stream aan... en zie gelijk dit
[afbeelding]
gert,quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou. Lieske op haar mooist. Gaat ze de koeien melken of zo? Meteen weer duidelijk waarom ze Lompelieske genoemd werd.
Zoals hierboven al aangegeven: ze dient vaak als stoorzender met haar stompzinnige onnozele opmerkingen, en haalt daarmee alle vaart en niveau, voor zover die aanwezig waren, uit een gesprek..
Ik ben die kleinzieligheid en kinderachtigheid van Lieske beu. En dat is echt sinds ze door Chantal onderhanden is genomen. Daarvoor leek ze nog wel een aardig meisje en deed ze niet zo vaak mee aan kwaadaardig geroddel, maar het lijkt wel alsof Chantal alle slechte eigenschappen die mensen nu eenmaal hebben, bij Lieske heeft geactiveerd en aangewakkerd.
Misschien moet ze er maar uit, donderdag. Heb liever nog dat Naatje oprot, maar die is helaas niet genomineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |