Lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi doka!! wat een beleefdheden weer!
koffie iemand??![]()
want streams kijken is nog saaier dan naar het groeien van gras kijken momenteel
Wat een BULLSHIT Roel wordt wel degelijk afgetrokken aangetrokken voorgetrokken door BB!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik denk dat BB Roel net zo vaak genaaid heeft als geholpen dus wat dat betreft wordt hij niet voorgetrokken.
Het geld heeft hij teruggekregen verder zou ik niks weten.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:44 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dan zou BB eens moeten laten zien waar ze hem allemaal een oor mee aangenaaid hebben. Dan piepen ze wel anders in dat huis.
Dat idee heb ik ook dat roel wordt voorgetrokken en ik erger me groen en geel er aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Wat een BULLSHIT Roel wordt wel degelijk afgetrokken aangetrokken voorgetrokken door BB!!!!
Met die poen ook, hij heeft het allang aan Dido verteld, erger nog dan Vlieske dat ooit heeft gedaan, maar Vlieske raakte die poen wel kwijt maar voor Roel werd er stante pee nog maar een spelletje uit gevonden om hem "even te laten schrikken."
Zeggen ze nog een man een man een woord een woord, Hummie is ook een man, ze moet haar eigen spreekwoordenboek er nog maar eens op raadplegen en zelf eens een man een man een woord een woord zijn!
Ja deze bb is harder wtf etc maar ondertussen worden er wel allemaal plausibele kuttoezegginkjes gedaan. Eerst al met Tanja, ook met Roel etc etc.
Hoezo meten met twee maten? (Roel 1 1/2 mm. in volle erectie.)
Roel is gewoon een watje en BB bang voor zijn reacties (=woede uitbarsting)quote:Op woensdag 30 november 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het geld heeft hij teruggekregen verder zou ik niks weten.
en niet alleen heeft hij het Dido vertelt, ze mocht het ook nog aan m teruggeven...quote:Op woensdag 30 november 2005 09:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Wat een BULLSHIT Roel wordt wel degelijk afgetrokken aangetrokken voorgetrokken door BB!!!!
Met die poen ook, hij heeft het allang aan Dido verteld, erger nog dan Vlieske dat ooit heeft gedaan, maar Vlieske raakte die poen wel kwijt maar voor Roel werd er stante pee nog maar een spelletje uit gevonden om hem "even te laten schrikken."
Ik hoop het nog maar 2 dagen tegen zijn arrogante ik ga toch winnen kop aankijken. En aan dat opgeruimde huis begin ik me ook te irriteren tijd voor rotzooi en sancties.quote:
Heb jij eigenlijk iemand waar je je niet aan irriteerd ?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik hoop het nog maar 2 dagen tegen zijn arrogante ik ga toch winnen kop aankijken. En aan dat opgeruimde huis begin ik me ook te irriteren tijd voor rotzooi en sancties.
Als Roel de banden terug kijkt dan moet hij rood van schaamte worden.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
Roel is gewoon een watje en BB bang voor zijn reacties (=woede uitbarsting)
De psycholoog is rijp voor de psychiater zou ik bijna gaan denken
Beter laat dan nooit toch...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
sorry, melk was op.... Maar asjeblieft...
goed excuus ook. nee, vandaag nog met de buurvrouw koffie gedronken..![]()
en geen woord over de bank![]()
aan mezelf maar dat kan ook niet lang meer goed gaanquote:Op woensdag 30 november 2005 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk iemand waar je je niet aan irriteerd ?![]()
ik denk ook wel dat onze -ik-ben-afgestudeerd- psycholoog nog zal schrikken van de verandering die hij heeft ondergaan. is denk ik een effect wat hij lichtelijk onderschat heeftquote:Op woensdag 30 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Roel de banden terug kijkt dan moet hij rood van schaamte worden.
Want hij is heel erg veranderd van stoere vent naar een zacht gekookt eitje.
E
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
aan mezelf maar dat kan ook niet lang meer goed gaan![]()
Lol pas wel op jezelf hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 10:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
aan mezelf maar dat kan ook niet lang meer goed gaan![]()
Hij is nu anders omdat hij in een relatie zit. Ik ben thuis ook niet hetzelfde als bv in de stad of bij de voetbalvereniging. Zou mijn vrouw ook echt niet op zitten te wachten overigens. Dus dat vindt ik niet kwalijk. Denk dat hij de laatste weken heeft laten zien hoe je een vrouw moet behandelen niets mis mee lijkt me. Moet toegeven dat het minder leuke momenten oplevert maarja er zijn belangrijkere zaken in het leven dan de kijker tevreden houden.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Roel de banden terug kijkt dan moet hij rood van schaamte worden.
Want hij is heel erg veranderd van stoere vent naar een zacht gekookt eitje.
E
Ook een goedemorgen...sorry beetje laat maar ik had mijn mond vol(koekje van de buuf)en ik heb geleerd om eerst mijn mond leeg te eten voor ik praat.(kunnen de BB ers nog wat van leren.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:21 schreef JooB het volgende:
Mogge trouwens!
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:25 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer. Zal vooral veel lezen en weinig reageren vandaag. Laatste dag van de maand. Dus de laatste dag om een hoop geld te verdienen. Dus ik ben druk druk druk!
Geeft niet hoor, getuigt van goede opvoeding!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:24 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen...sorry beetje laat maar ik had mijn mond vol(koekje van de buuf)en ik heb geleerd om eerst mijn mond leeg te eten voor ik praat.(kunnen de BB ers nog wat van leren.
Hoe lang geleden is toen al?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef JooB het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, getuigt van goede opvoeding!Ik ken trouwens een meisje dat Roel en zijn twee broers kent! Ze zegt dat alle meiden op school op de drie broertjes zaten te geilen.
Toen al, dus en it's all in the family...
![]()
Ik irriteer me trouwens als enige niet aan Dido en Roel. Maar ja ben ook de enige man die van romantische films met een goed einde houd dus dat verklaart een hoop.quote:
Some boys have all the luckquote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef JooB het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, getuigt van goede opvoeding!Ik ken trouwens een meisje dat Roel en zijn twee broers kent! Ze zegt dat alle meiden op school op de drie broertjes zaten te geilen.
Toen al, dus en it's all in the family...
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik irriteer me trouwens als enige niet aan Dido en Roel. Maar ja ben ook de enige man die van romantische films met een goed einde houd dus dat verklaart een hoop.
Dat verklaart helemaal niets hoor.Je kan ook snotteren bij een romantische film en je verschrikkelijk nirriteren aan Dido en Roel..quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik irriteer me trouwens als enige niet aan Dido en Roel. Maar ja ben ook de enige man die van romantische films met een goed einde houd dus dat verklaart een hoop.
Goedemorgen flugelltje....quote:
Een klein beetje, morgen zal het vast erger zijn..quote:
Ik pak wel een senseootje uit eigen apparaat... Vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Goedemorgen flugelltje....
Eindje terug heeft buuf een heerlijk bakkie,beter kan ik je niet bieden.
Meteen een sanctie...met de billen blootquote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef Bocaj het volgende:
Nou BB gooi er maar een waarschuwing uit voor Roel!
Moest laatst een computer van de auto naar binnen brengen... had de volgende dag ook spierpijn in mijn armenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een klein beetje, morgen zal het vast erger zijn..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |