Vrouwen zijn inderdaad verschrikkelijk...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En ook de koffie smaakt veel minder uit zo'n witte![]()
Vrouwen![]()
Je mag wel opschieten met haar uithoren...voor Roel kan BB morgen al zijn afgelopen,dan zijn we hem overmorgen vergeten en weten we niet over wie je info geeft..quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef JooB het volgende:
[..]
Nee, beetje kansloos tiep...Nee hoor geintje
Zal 'r wel een keer proberen uit te horen. (o god, daar gaat m'n vrije tijd)
![]()
[Roel-modus:] Zoooo wreed! Is 't soms Diss-dag vandaag?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Enne vrije tijd zat toch op die streams valt niets te beleven dus kun je je beter in de buitendienst nuttig gaan maken.
ondankbaar kindquote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....
Mannen
Ik geloof ook niet dat ik ooit nog een kadootje ga krijgen.... Ik had gedacht 'm samen te kopen en de verassing was super, alleen mijn reactie wat minder...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ondankbaar kind
had dan zelf zo'n ding gekocht, zeg, ipv je man een "verrassing" op te dringen
Ze is gearriveerd vannachtquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
Dido ziet er trouwens opvallend vrolijk uit vanmorgen!
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
Die is vannacht aan haar trekken gekomenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
NIks zo goed voor je humeur als een keertje lekker klaar komen...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
Oh jee Roel en Dildo zitten weer naast elkaar tot donderdagavond 21:30 dan is het voor één Dido voorbij.
nou, leuk is dat voor je manquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik ooit nog een kadootje ga krijgen.... Ik had gedacht 'm samen te kopen en de verassing was super, alleen mijn reactie wat minder...![]()
De hele vorm is uit haar gezicht... (zei ze zelf ook al....) over 10 jaar is het blijvend...quote:
Ik heb heulegaar niet gebedeld...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, leuk is dat voor je man
de verrassing
je hebt er om gebedeld, gewoon.
dan was dat je straf
Zoals ik al schreef... Vrouwen zijn verschrikkelijke wezens wat dat betreft....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef JooB het volgende:
Zo leuk, kadootjes kopen voor vrouwen. Denk je: 'ik koop een leuk boek' kom je thuis "Die heb ik volgens mij al gelezen..." argh!
Joost is behoorlijk ijdel.... En toch ziet ie er de helft van de tijd niet uitquote:
Zal de ijs koningin nu echt verder gaan ontdooien of zal het een tijdelijk warmtefront zijn geweestquote:
ik had een vriendinnetje ooit, die dat dus konstant deedquote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef JooB het volgende:
Zo leuk, kadootjes kopen voor vrouwen. Denk je: 'ik koop een leuk boek' kom je thuis "Die heb ik volgens mij al gelezen..." argh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |