quote:Op woensdag 30 november 2005 10:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat verklaart helemaal niets hoor.Je kan ook snotteren bij een romantische film en je verschrikkelijk nirriteren aan Dido en Roel..
Ik zal je nog eens een tip geven...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik pak wel een senseootje uit eigen apparaat... Vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is...![]()
Heb gisteren een dik half uur gefietst en daarna nog een uur Bodybalance. Een heerlijke les, maar je gebruikt echt al je spieren. Op sommige plaatsen wist ik niet eens dat ik spieren hadquote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moest laatst een computer van de auto naar binnen brengen... had de volgende dag ook spierpijn in mijn armen![]()
Je hebt nu ook de zilver uitvoering (niet de aluminimum)... die vind ik mooi...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik pak wel een senseootje uit eigen apparaat... Vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is...![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een tip geven...![]()
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt nu ook de zilver uitvoering (niet de aluminimum)... die vind ik mooi...
Ja eh...zo goed ken ik dat wijf nou ook weer niet....zal wel niet zo lang geleden zijn. Denk ik...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is toen al?
Enne...we willen natuurlijk meer horen.![]()
Die eerste uitvoeringen schijnen nogal last te hebben van lekkage... (volgens mijn ouders dan...)quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...
Dus eh....niet echt uit betrouwbare bron dus?Jammer.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef JooB het volgende:
[..]
Ja eh...zo goed ken ik dat wijf nou ook weer niet....zal wel niet zo lang geleden zijn. Denk ik...![]()
De mijne doen het alweerquote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef essie05 het volgende:
Flugeltje......ik ben hardleers,nog even een tip:op http://www.gillesdesmit.com/bb/ prima streams
Potje blauwe verf?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...![]()
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...![]()
Nee, beetje kansloos tiep...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dus eh....niet echt uit betrouwbare bron dus?Jammer.
En ook de koffie smaakt veel minder uit zo'n wittequote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....
Mannen
Wit is wel een neutrale kleur... past overal bij... en of oranje nu overal bij past???quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....
Mannen
Die oranje gaat prima passen in de keuken hierquote:Op woensdag 30 november 2005 10:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wit is wel een neutrale kleur... past overal bij... en of oranje nu overal bij past???
Kijk, dat vind ik nou zooo makkelijk he! Ik ging zo'n ding kopen (in de uitverkoop) en ik had echt de aller-aller-aller ALLER laatste. (je weet wel, zo'n etalage-model met kapotte doos) God o God, het is nooooooiiiit goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |