ow, pyama....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske draagt pyjama, plus dat eeuwige vest, noem ik ook niet aangekleed eigenlijk.
Ze weten het idd nog niet... afwachten hoe het zal gaan vanavond...quote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor Ingrid net zeggen: "Hoe kunnnen we vanavond in godsnaam fscheid nemen als we niet eens weten wie er genomineerd staan"
Dat weten ze niet eens?!
gewoon geen feestquote:Op woensdag 30 november 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze weten het idd nog niet... afwachten hoe het zal gaan vanavond...
Smaken verschillen hequote:Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
wie zit er nu op 2 weken onzinnigheid tussen ingrid en lieske te wachten dan hoor je alleen nog. blablabla en ja je hebt gelijk.
Volgens mij is hij gewoon homo geworden toen hij Brendaatje zag. Wat een bitch is dat. En dan heeft ze hem zelfs nog goed afgericht ook!!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?
Ik denk dus dat ie het ZELF gewoon nog niet weet.
Zoals die over mannen praat ook: "ja mooi gespierd dit" en "oh mooie stoere jongen zus...."
Dat zeg je als "normale" kerel niet.
Ja hij heeft er steeds succes mee.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Bocaj het volgende:
Roel gaat ook steeds vaker voor elk wissewasje naar de dbk...
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik weer veilig thuis ben, veel eerder dan verwacht omdat het ook beter gaat dan verwacht.
De pijn van de wond voel ik niet eens en de pijn die naar mijn been uitstraalde altijd is een stuk minder en trekt steeds meer naar boven.
Ik mag 20 minuutjes op zitten om dan weer te gaan liggen, dus laat af en toe mijn neus wel ff zien!!
Thanks voor alle steun!
Welcome backquote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik weer veilig thuis ben, veel eerder dan verwacht omdat het ook beter gaat dan verwacht.
De pijn van de wond voel ik niet eens en de pijn die naar mijn been uitstraalde altijd is een stuk minder en trekt steeds meer naar boven.
Ik mag 20 minuutjes op zitten om dan weer te gaan liggen, dus laat af en toe mijn neus wel ff zien!!
Thanks voor alle steun!
WBquote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
Thanks voor alle steun!
WBquote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
Thanks voor alle steun!
Er is ook niet echt veel te zien...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
De belangstelling op fok is er wel af aan het gaan zeg. Dido naakt in de douche en hier wordt amper nog gechat.
Nope! Hele rare situatie inderdaad. Ben benieuwd wat BB van plan is. Ik hoop in ieder geval dat er wel iemand uitvliegt!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor Ingrid net zeggen: "Hoe kunnnen we vanavond in godsnaam fscheid nemen als we niet eens weten wie er genomineerd staan"
Dat weten ze niet eens?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |