Jaquote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die Joost trouwens.... gisteren weer als wijf verkleed.
Als die gast toch geen homo is dan eet ik m'n schoenen op.
Hij heeft ook echt het type vriendin waar menig homo eerst mee experimenteerd.
En hoe die ook rond hupt als die een strak sportpakje aan heeft, of weer eens in de kleren van Diedoos rond paradeerd. Geweldig vind ie het om zoals gister dan makeup van Diedoos op te hebben en een jurkje aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
JaIn de dbk gaf het wel een leuk beeld... volgens mij doet bb het erom... als Joost zich verkleed heeft dan effe naar de dbk roepen...
Het kind verveelt zichquote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie een Lieske op haar kop hangen![]()
Roel Dido aan uit aan uit aan uit AAN.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Zo, heb ik iets gemist? (sinds donderdag geen BB gezien!!!)
nou, eet smakelijk dan maar vast.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die Joost trouwens.... gisteren weer als wijf verkleed.
Als die gast toch geen homo is dan eet ik m'n schoenen op.
Hij heeft ook echt het type vriendin waar menig homo eerst mee experimenteerd.
Dat kind wordt er ook niet mooier op trouwens.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie een Lieske op haar kop hangen![]()
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, eet smakelijk dan maar vast.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel Dido aan uit aan uit aan uit AAN.
Een weekopdracht die door Nath is mislukt
En verder niet erg veel
Niets nieuws dusquote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
En verder niet erg veel
Die was gisterenmiddag in de verwen ruimte hingen 50 voorwerken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Die heb ík dan zelfs gemist....![]()
en jij werd gek van dido en roel als zij er dus niet waren was er helemaal niets te belevenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
En verder niet erg veel
Klopt Nath speelde de onschuld maar iedereen wist of vermoede het al.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets nieuws dusIk las op de blog dat Dido had gehoord van Roel's derde handje
En dat Nathalie deed alsof ze dat net wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |