Maar flugeltje is zich er tenminste van bewust dat ze het zo heeft gedaan en zal het nooit meer doen ... toch ?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had een vriendinnetje ooit, die dat dus konstant deed
"oh heb ik al" "oh ik wilde eigenlijk een ander model/kleur/merk"
bij iedereen, ook haar eigen vriend, die dan echt moeite gedaan had, en weer zo'n reactie kreeg
heel fijn!!
coupe 220 (Volt)quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
en het resultaat. volgens mij vindt niemand het mooi, maar joost wil het zo.
Ik kijk wel uit... Dan krijg ik nooit meer iets....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar flugeltje is zich er tenminste van bewust dat ze het zo heeft gedaan en zal het nooit meer doen ... toch ?![]()
![]()
Eigenlijk heeft Rob dat screammasker helemaal niet nodig.quote:
onderschrift: Rise Lord Vader...quote:
Roel is gewoon de nieuwe Andries in het huis. Die blijft over met nog 1 ander, wordt tweede en krijgt ook een mooi enveloppie. Kan ie een wietplantage beginnen op zijn krakerspand en lekker de slinkse antifa-idioot gaan uithangen. Je weet wel palestina-sjaaltje om de nek, bordje omhoog en ondertussen grienend waarom Diedoos hem nou toch heeft verlaten na BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef regenworm het volgende:
Dat idee heb ik ook dat roel wordt voorgetrokken en ik erger me groen en geel er aan.
Verder hoop ik op een exit van Roel of Dido dat kan de verhoudingen goed veranderen.
Talpa moet een eerlijke beeld geven wat er in het huis gebeurd, en vooral geen draaiboek gebruiken.
Ja precies. Ach ze zullen Joost of Rob wel laten winnen (Rob wordt ook enorm voorgetrokken) en Roel lekker met de centjes naar huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
en niet alleen heeft hij het Dido vertelt, ze mocht het ook nog aan m teruggeven...
waar Lieske minder heeft gezegd en zwaar gestraft is.
Jaquote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die Joost trouwens.... gisteren weer als wijf verkleed.
Als die gast toch geen homo is dan eet ik m'n schoenen op.
Hij heeft ook echt het type vriendin waar menig homo eerst mee experimenteerd.
En hoe die ook rond hupt als die een strak sportpakje aan heeft, of weer eens in de kleren van Diedoos rond paradeerd. Geweldig vind ie het om zoals gister dan makeup van Diedoos op te hebben en een jurkje aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
JaIn de dbk gaf het wel een leuk beeld... volgens mij doet bb het erom... als Joost zich verkleed heeft dan effe naar de dbk roepen...
Het kind verveelt zichquote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie een Lieske op haar kop hangen![]()
Roel Dido aan uit aan uit aan uit AAN.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Zo, heb ik iets gemist? (sinds donderdag geen BB gezien!!!)
nou, eet smakelijk dan maar vast.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die Joost trouwens.... gisteren weer als wijf verkleed.
Als die gast toch geen homo is dan eet ik m'n schoenen op.
Hij heeft ook echt het type vriendin waar menig homo eerst mee experimenteerd.
Dat kind wordt er ook niet mooier op trouwens.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie een Lieske op haar kop hangen![]()
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, eet smakelijk dan maar vast.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel Dido aan uit aan uit aan uit AAN.
Een weekopdracht die door Nath is mislukt
En verder niet erg veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |