donequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn we weer, Ang3l je moet nog steeds je avatar aanpassen i/d H!
Vlarpjequote:
Ik ben d'r ook maar eens eentje begonnen vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan wens ik jou welterusten en ga ik nu maar eens kijken of je nog watgeblogd
hebt
Link!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook maar eens eentje begonnen vandaagdan voel ik me ook "hip"
Nah, alsof ik ik ben...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook maar eens eentje begonnen vandaagdan voel ik me ook "hip"
*Angelic Blessings*quote:
Such a cool design! And immediately so active in writing!! Such a shame my English isn't as good as yours...quote:
Hmmmz... Hij doet het niet bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik PeerGuardian aan heb staan.quote:
*Zet waxje in RSS reader*quote:
Brein doet me nix ..particulier bedrijfquote:Op woensdag 30 november 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Hij doet het niet bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik PeerGuardian aan heb staan..
Bit Torrent staat aan en ik wil Brein niet achter me aan hebben..
Ik heb geen weblog. Ten eerste interesseert het toch niemand wat ik meemaak (op één iemand na, maar die spreek ik toch dagelijksquote:
Sarcastquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*Zet waxje in RSS reader*
Er zijn ook organisaties die je downloads verzieken.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Brein doet me nix ..particulier bedrijf![]()
Nix van gemerkt so farquote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn ook organisaties die je downloads verzieken.. (Bijv. bij Rome)
met mn RSS reader zie ik automatisch als je iets nieuws hebt getypedquote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wat is daaaaattt...?![]()
En zet je mij daar
in
??
Nee ik hoopte dat het daarmee te moeilijk werd voor jouquote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
en waarom moet dat nou weer in het engels, omdat je hoopt dat je ego-schrijfseltjes zelfs internationaal gelezen zullen worden,
Neeeehhheeeee!!!!quote:
O kut.... DAT heb ik dus gister gemistquote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn ook organisaties die je downloads verzieken.. (Bijv. bij Rome)
beetje de stalk cam van ome Y ?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
met mn RSS reader zie ik automatisch als je iets nieuws hebt getyped
Zolang jij nog niet met me gedanst hebt kun je NIETS goed doen bij mequote:Op woensdag 30 november 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeehhheeeee!!!!
Maar
1) Het isdat je hem in het Engels schrijft
2) het isomdat het écht dagboekerig is
3) Het isdoor de lay-out, echt zo van "lief dagboek..."
4) En hier hups je altijd en Fuzz en poetshomo enz en dan daar serieus en... en... en....Ik heb het weer verpest terwijl ik het juist goed bedoelde....
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen weblog. Ten eerste interesseert het toch niemand wat ik meemaak (op één iemand na, maar die spreek ik toch dagelijks) en ten tweede gaat het niemand een ruk aan wat ik meemaak.
En ten derde maak ik niets mee..
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wel ja..quote:
Hooooo...... je moet het mij LEREN he?!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang jij nog niet met me gedanst hebt kun je NIETS goed doen bij me![]()
Maar wel een gehaktballetje in amandelsaus zoals het een spaanse tapas betaamd!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga maar naar bed, ik ben morgen sinterklaas
helaas maar 1 keer dit jaar, vorig jaar had ik 4x geklaast en 6 keer gelclaust waardoor mijn decembermaand een stuk vetter was toen,dit jaar maar een gehaktballetje ipv reerug...
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik zie het al voor me:
,,Vandaag drie kilometer file. Had The Police in de player gepushed en geluisterd op de heenweg. Op de terugweg de nieuwe Spinvis, dat is echt een heel leuke cd. Verder blijf ik mij verbazen over de industrieel ontworpen knopjes van de airconditioning en heb ik met mijn partner getelefoneerd. En nu heb ik al te veel verteld dus ik stop."
Je bent steeds weg voordat ik ook maar kan beginnen met leren!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hooooo...... je moet het mij LEREN he?!Ik ben een Houten Klaas pur sang!
Als ik niet gedronken heb!
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/RSS_klein.jpg]afbeelding][/url]
Reuze handig.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar jij leest ze niet...
Jij... jij... jij sneaky spion!!!Detective!!!
Ja maar dat komt doordat ik in deze provinciestad woon zonder auto!!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent steeds weg voordat ik ook maar kan beginnen met leren!
Ik ben nu vrijgezel dus er gaat wel geneukt worden hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat komt doordat ik in deze provinciestad woon zonder auto!!
GOED, doen we een dansdate!
Hoe doe je dat met torrents?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Reuze handig..
Met een muisbeweging zie ik of er een nieuwe torrent is of wanneer er Belangrijk Nieuws is, of wanneerzijn
heeft geupdate.
.
Nou oke, dan word ik lekker losjes in mijn heup!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu vrijgezel dus er gaat wel geneukt worden hoor
*jaloers op Waxje*quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige sites doen aan een RSS-feed per serie.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met torrents?![]()
*gelukkig ken k mn "schema" uit mn hoofdquote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sommige sites doen aan een RSS-feed per serie..
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een nogal visueel ingestelde geest, dus zie alles meteen voor me.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou oke, dan word ik lekker losjes in mijn heup!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een nogal visueel ingestelde geest, dus zie alles meteen voor me..
Zal ik er een cartoontje van maken?
Wie neukt wie?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Mijn series niet. Die worden gewoon gecancelled.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sommige sites doen aan een RSS-feed per serie..
Cartoontjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn series niet. Die worden gewoon gecancelled..
Ben jij soms Flo(or) of zo?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik niet. Weet alleen dat ie met David Boreanaz isquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wie neukt wie?En in jouw cartoon zie je door mijn lippen die hele Ang3l niet meer gok ik
Ow.quote:
Nee joh, zo schattig ben ik niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij soms Flo(or) of zo?(moest ik ineens aan denken)
Soort CSI over botten, maar dan met flinke humorquote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Weet alleen dat ie met David Boreanaz is.
Maar je komt in de buurt.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, zo schattig ben ik niet..
Hmmz.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soort CSI over botten, maar dan met flinke humor
Supernatural is gaaf...hele enge serie maar wel met goeie dialogen en grappen
En als je tijd over hebt. download seizoen 1 van Veronica Mars GENIAAL!
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz.
Ik heb nog nooit ook maar een seconde Veronica Mars gezien..
Ik vind je anders best wel erg schattigquote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, zo schattig ben ik niet..
quote:
Maar ik heb deze maand al kei veel gedownload. Seizoen 1 van Gilmore Girls, Queer As Folk, Grey's Anatomy, en dan nog de wekelijkse afleveringen... Will & Grace, Desperate Housewives, The OC, en Reunion...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
downloaden.. nu
![]()
Als je t ziet, word je gelijk verslaafdIk pikte het op in februari en mn hele vriendenkring is verslaafd nu
Hmmz?quote:
Gewoon doen..trust me!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik heb deze maand al kei veel gedownload. Seizoen 1 van Gilmore Girls, Queer As Folk, Grey's Anatomy, en dan nog de wekelijkse afleveringen... Will & Grace, Desperate Housewives, The OC, en Reunion....
Nee toch? Zou het?quote:
Ik geloof dat we zo'n beetje de meest gebonden personen zijn hieroquote:
Nou ik heb uit betrouwbare bron dat je irl ook kei schattig bent heur.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Alleen mensen die me niet IRL hebben gezien denken dat ik schattig ben..
Dat doe je niet. Daar ben je veel te schattig voor.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen weer in Z. moet zijn? Omdat me dat vrijdag niet was gelukt?. Kleine moeite om effe langs een zeker huisje te rijden en daar wat ruiten in te gooien.
.
Hoewel het niet mee zal vallen om zoiets stiekem te doen..
Ik zie nu pas dat G_E egel en eekhoorn weer terug heeft!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
Oh, jouw onderschrift, Toon Tellegen?
Het enige wat ik zou durven is om een briefkaart met een scheldwoord in zijn brievenbus te stoppen. Of chocoladeletters die samen een vies woord vormen ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat doe je niet. Daar ben je veel te schattig voor..
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het enige wat ik zou durven is om een briefkaart met een scheldwoord in zijn brievenbus te stoppen. Op chocoladeletters die samen een vies woord vormen ofzo..
Daar gaat mijn loopbaan als snoeiharde crimineel..
gooi je een ster in de ruitquote:Op woensdag 30 november 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen weer in Z. moet zijn? Omdat me dat vrijdag niet was gelukt?. Kleine moeite om effe langs een zeker huisje te rijden en daar wat ruiten in te gooien.
.
Aardige vent. En zijn boeken...quote:
Je bedoelt een gulden? Of zo'n ding voor op de kerstboom?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Heeft iemand een piek voor me? Ik wil me gezellug voeleeh!
Geen idee wat ze ermee bedoelenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bedoelt een gulden? Of zo'n ding voor op de kerstboom?
Geweldig! Een kleutermaffia-wegjaagapparaat!quote:Teenager Repellent
BARRY, Wales - Though he did not know it at the time, the idea came to Howard Stapleton when he was 12 and visiting a factory with his father, a manufacturing executive in London. Opening the door to a room where workers were using high-frequency welding equipment, he found he could not bear to go inside.
"The noise!" he complained.
"What noise?" the grownups asked.
Now 39, Mr. Stapleton has taken the lesson he learned that day - that children can hear sounds at higher frequencies than adults can - to fashion a novel device that he hopes will provide a solution to the eternal problem of obstreperous teenagers who hang around outside stores and cause trouble.
The device, called the Mosquito ("It's small and annoying," Mr. Stapleton said), emits a high-frequency pulsing sound that, he says, can be heard by most people younger than 20 and almost no one older than 30. The sound is designed to so irritate young people that after several minutes, they cannot stand it and go away.
ik de tv soms.. oude tv van mij vader die daar nu op mijn oude kamer staat.. echt irritant..quote:Op woensdag 30 november 2005 01:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is wel zo..ik hoor soms mn pc piepen als mn ma dat niet hoort..
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geweldig! Een kleutermaffia-wegjaagapparaat!.
Ik hoor ook hoge tonen. Kan leuk wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geweldig! Een kleutermaffia-wegjaagapparaat!.
sonar... vleermuizen.. vampiers.. ik zie eem patroonquote:Op woensdag 30 november 2005 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoor ook hoge tonen. Kan leuk worden
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Uh-huh. En volgens mij kan ik niet goed tegen grote hoeveelheden knoflook. Krijg ik hartkloppingen van...quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
sonar... vleermuizen.. vampiers.. ik zie eem patroon
Ik woon zo klein, dat als jouw hand net de gleuf uit is, ik de voordeur al open heb gedaanquote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het enige wat ik zou durven is om een briefkaart met een scheldwoord in zijn brievenbus te stoppen. Of chocoladeletters die samen een vies woord vormen ofzo..
Daar gaat mijn loopbaan als snoeiharde crimineel..
HEY!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
gooi je een ster in de ruit
pas dan op voor de rode ster er achter
Bij mij lekker bij pagina 3 bijna vol, bij pagina 4 helemaal vol (ik heb dan ook 100 posts per paginaquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
er staat een teller achter het topic als je in de topic lijst kijkt
En je kunt e rvanuit gaan (tenminste bij de standaard instellingen) dat ie op pagina 6 bijna vol is en op pagina 7 vol
Hier in Eindhoven stralend zonnetje, en niet te veel wind dus heerlijk weer jaquote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef Semisane het volgende:
Aloha lieverds!!hoe gaat het allemaal.....is het bij jullie ook zo'n mooie dag??
Heb een goede bui.En ga lekker niet vertellen waarom hehehe
Nee helaas geen poffertjesquote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef Waxxer het volgende:
En anders zijn er nog wel poffertjes in de kantine toch?
Jij zegt kom maar op met die slaatje?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee helaas geen poffertjes
zelfs de oliebollenkraam staat te ver weg
Zal dus een keuze moeten maken uit
Franse uiensoep, zonder croutons en kaas
div snacks
broodje ham, brie en ros
slaatje
Dus dat moet wel lukken hoor![]()
tenminste iemand met een goede bui !quote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef Semisane het volgende:
Aloha lieverds!!hoe gaat het allemaal.....is het bij jullie ook zo'n mooie dag??
Heb een goede bui.En ga lekker niet vertellen waarom hehehe
Vage combi... wil je eerder naar huis of zo? Ziekmelden...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef Stroekie het volgende:
Zo weer terug van kantine
en wat had ik op het bordje?
Kopje uiensoep
beker karnemelk
bruin pistoletje met brie en eentje met salami
@Waxxer, de slaatjes waren helaas al uitverkocht
Nou nee dat was toch niet de bedoeling, en ik hoop hier toch wel 19.00 uur mee te kunnen halen, want dan sta ik pas weer voor mijn eigen koelkastquote:Op woensdag 30 november 2005 13:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vage combi... wil je eerder naar huis of zo? Ziekmelden...
Dan weer vlug terug je bed in met een warme kruik, en pak sinaasappelsap naast je bedjequote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi
keb weer internetalleen ik ben ziek.. nog nooit zo brak gevoeld denkik, vannacht om het uur wakker geworden drijfnat van het zweet..
Hai!!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi
keb weer internetalleen ik ben ziek.. nog nooit zo brak gevoeld denkik, vannacht om het uur wakker geworden drijfnat van het zweet..
ik ga al, nietusquote:Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hup naar school jij![]()
dus wellus
Okay.. dat wordt dus straf aanstaande vrijdag.. en dus wellus..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ga al, nietus![]()
(altijd 1x meer nietus dan jouw wellus![]()
)
oja.. *kietel
*zit een rijmpje aan het verzinnenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef wonderer het volgende:
*knutselt surprise*
Je bedoelt, je bent op google aan het zoek naar sites die met een aantal gegevens automatisch gedichtjes uit spuugt voor al je geliefden?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*zit een rijmpje aan het verzinnen*
Jeej, dus da's binnenkort kapfeest voor de bouwvakkers ?quote:
Dat kost bij mij nog het minste moeitequote:Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*zit een rijmpje aan het verzinnen*
Er is vorige week al een feestje gegeven omdat van een aantal huizen in de wijk het hoogste punt was bereikt. Maar ik heb lang genoeg alleen maar een vloer gehad, dus ben blij dat er nu al wat meer te zien is ook al zijn het alleen maar betonplatenquote:Op woensdag 30 november 2005 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeej, dus da's binnenkort kapfeest voor de bouwvakkers ?
of noemen ze dat bij jullie pannenbier?
Spannend! Hoe lang nog?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:45 schreef creno het volgende:
[..]
Er is vorige week al een feestje gegeven omdat van een aantal huizen in de wijk het hoogste punt was bereikt. Maar ik heb lang genoeg alleen maar een vloer gehad, dus ben blij dat er nu al wat meer te zien is ook al zijn het alleen maar betonplaten. kijk zelf maar !
[afbeelding]
Nopequote:Op woensdag 30 november 2005 15:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bedoelt, je bent op google aan het zoek naar sites die met een aantal gegevens automatisch gedichtjes uit spuugt voor al je geliefden?![]()
De makelaar zei toen ik het kocht: het zal voor de bouwvak(2006) worden opgeleverd.quote:
Dan zien we elkaar vanavond!! marky is ook van de partijquote:Op woensdag 30 november 2005 16:37 schreef Cybart het volgende:
Ik ga ook al
het is uitverkocht trouwens
en op 6 mei komt er een concert in het Sportpaleis Antwerpen
en in oktober komt er weer een concert in de HMH
het lijkt wel bijna afgesproken werkquote:Op woensdag 30 november 2005 16:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar vanavond!! marky is ook van de partij
Tis gewoon bijna een meet![]()
Ja d'r zou vandaag toch iemand een briefkaart in je brievenbus komen gooien, of bleef dat bij nachtelijke grootspraakquote:Op woensdag 30 november 2005 17:02 schreef Waxxer het volgende:
Sinterklaas Kapoentje,
gooi wat in mijn schoentje...
gezelliquote:Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zal zo eens in mijn agenda kijken.
Aaawww... moet die ziel nóg vijf uur??quote:Op woensdag 30 november 2005 18:02 schreef fulco- het volgende:
Meeten, meeten? Wie doet er mee, vandaag om 23 uur Nederlandse tijd op luchthaven Hato. Error, XMN8R en ikkuh hebben zich al aangemeld![]()
KLM? meestal kip met rijstquote:Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww... moet die ziel nóg vijf uur??
Wat zal hij te eten krijgen?
Oh ja!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:08 schreef error het volgende:
[..]
KLM? meestal kip met rijst
Oh nee, in zijn geval krijgt ie natuurlijk een special meal
Nou... hij landt dus hier en vervolgens gaan we appelmoes met een kers eten bij het hoge gebouw op deze fotoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:19 schreef Waxxer het volgende:
Pasta dus! En als hij landt een omelet of een pannenkoekje!
jij voelt nietsquote:Op woensdag 30 november 2005 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Mike en de theatermama zijn aan het samenspannen.... IK VOEL 'T!
Daar mag ik niet komen!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef fulco- het volgende:
[..]
Nou... hij landt dus hier en vervolgens gaan we appelmoes met een kers eten bij het hoge gebouw op deze foto
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij voelt niets
de enige waarmee ik samenspan op het moment is cdp![]()
Ach gut..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:08 schreef Manias het volgende:
toch raar.. heb ik de hele herfst overleefd en word ik NU ziek! gaarheiddd
*kuch* *kuch* halloquote:Op woensdag 30 november 2005 18:04 schreef Manias het volgende:
*hoestkuchrochel* haaai *snotter*
Okay, linkje even kopieren en in een ander windowtje openen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen!"forbidden"!
Waxje!!! Je bent nog niet verschenen in mn RSS readerquote:
Geen zin in vreemde mannen met een staf!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wie wil er bij Sint Nicolaas op schoot???
ow maar voor die staf hoef je niet bang te zijn hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef fulco- het volgende:
[..]
Geen zin in vreemde mannen met een staf!![]()
En mike maar SMS-en dat jullie samen in een blokhut vanalles aan het bekonkelen waren!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij voelt niets
de enige waarmee ik samenspan op het moment is cdp![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef fulco- het volgende:
[..]
Okay, linkje even kopieren en in een ander windowtje openen.
Ik heb nog niks noemenswaardigs meegemaakt!!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxje!!! Je bent nog niet verschenen in mn RSS reader![]()
Jammer..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog niks noemenswaardigs meegemaakt!!
*huil*
*ween*
Wat voor een complex? Het eten daar is trouwens nog best te eten.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef Waxxer het volgende:En weer iemand met een zwaar complex....
Dan eet je toch never ever meer thuis ja toch niet dan???![]()
![]()
och kijk nou, een mailtje van mike....quote:Op woensdag 30 november 2005 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mike maar SMS-en dat jullie samen in een blokhut vanalles aan het bekonkelen waren!
En WAT zit jij met CDP nou weer te bekokstoven?!
irritant hequote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kuch* *kuch* hallo
*dekentje om zich heen wikkelt - *is ook verkouden![]()
O mijn god... een gang bang NY eve!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
och kijk nou, een mailtje van mike....
nu duurt het niet lang meer manneke
jij gaat met een knal het nieuwjaar in
en ja CDP is ook betrokken in mijn geweldige plan
geloof me je zult het gewéldig vinden
Ik geloof dat het 30 december of 2 januari wordt.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet ik bepaalde data vrijhouden , oh Theatermoeke?
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:19 schreef wonderer het volgende:
Angel, ze hebben heus het beste met je voor hoor. Hoop ik. Anders ga ik slaan.
Ik heb vandaag weer getraind, dus ik kan er weer tegenaanquote:
Juist. Op weg naar Z. werd ik opgebeld dat de bespreking niet in Z. werd gehouden maar elders, namelijk inquote:
Ik.. lees tquote:
Je bent dan eigenlijk net zo erg als iemand die achteruit rijdt op een rotonde, omdat ie de afslag heeft gemist.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Juist. Op weg naar Z. werd ik opgebeld dat de bespreking niet in Z. werd gehouden maar elders, namelijk in. Gelukkig kwam ik daar net voorbij, dus gooide ik het stuur om van m'n Peusj en ben ik een stukje spookrijdend op de A50 teruggereden.
.
Nou, ik moet zooooo godsgruwelijk nodig op vakantie...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef fulco- het volgende:
[..]
Wat voor een complex? Het eten daar is trouwens nog best te eten.
Over die vogel op het dak zei Trix ooit, terwijl ze over dat aardige, drijvende bruggetje liep: "zal ik hem eraf schieten?".
Oh ja, hoi dragiewizie!![]()
Opgezwollenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Andyvie het volgende:
die nieuwe theezakjes van Pickwick (die pyramidedingen) zijn best grappig. Zo heb je wat droge bende en zo zijn ze opgezweld tot stukjes blad
Ik meende het ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:30 schreef fulco- het volgende:
[..]
Je bent dan eigenlijk net zo erg als iemand die achteruit rijdt op een rotonde, omdat ie de afslag heeft gemist.
Ik ben onderhand wel resistent tegen die dingenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef Manias het volgende:
zeg des hoe weet je nou dat op mijn wang niet ook bacillen zaten?
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Juist. Op weg naar Z. werd ik opgebeld dat de bespreking niet in Z. werd gehouden maar elders, namelijk in. Gelukkig kwam ik daar net voorbij, dus gooide ik het stuur om van m'n Peusj en ben ik een stukje spookrijdend op de A50 teruggereden.
.
Mijn Grote Liefde leest op dit moment The Long Firm van Jake Arnott, ken je die toevallig?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo. Vorige boekje uit, nu deze
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Elleboogje en alles en subwoofer?!
Wooffer? Naja, bass-ding?
Naja... misschien, heeeeeeeelll misschien dat Sinterklaas toch denkt, he, wat jammer dat Waxje geen cadeautjes krijgt, ik regel toch even stiekem iets voor hem
Heb jij echt zo'n Blue-tooth ding enzo met knopjes op het dashboard en zo'n stoer oortje in? En lichtmetalen velgen enz enz?
Ik ken beide nietquote:Op woensdag 30 november 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde leest op dit moment The Long Firm van Jake Arnott, ken je die toevallig?
(Het boek, bedoel ik, niet mijn G_L)
Ik ben in American Gods bezig en er zat zowaar een m/m seksscene inquote:Op woensdag 30 november 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde leest op dit moment The Long Firm van Jake Arnott, ken je die toevallig?
(Het boek, bedoel ik, niet mijn G_L)
dirty boiquote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben onderhand wel resistent tegen die dingen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
Opgezwollen
Zit er een touwtje aan?
Mijn knuffel is veel leukerderquote:
Je hebt het over een tampon he?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Opgezwollen
Zit er een touwtje aan?
Nee, over die theezakjes van jou. Ik heb hier namelijk een kop thee met rooibos in een zakje ZONDER touwtje. En ik wilde geen post maken met alleen een taalpurist ding erinquote:
Oooo, ik had wel een touwtje eraan.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, over die theezakjes van jou. Ik heb hier namelijk een kop thee met rooibos in een zakje ZONDER touwtje. En ik wilde geen post maken met alleen een taalpurist ding erin
Als blanke Nederlander word je hier wel eens 'gediscrimineerd'. Maar hier discrimineert iedereen iedereen. Je hebt nogal wat verschillende bevolkingsgroepen: blanken, latino's, Nederlands sprekende Antillanen, Papiamentu sprekende Antillianen, Haitianen, Venezolanen, Hindustanen, Chinezen, Surinamers, Joden, Libanezen, etc. Het discrimineren gebeurt hier op een wat vriendschappelijke manier.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Heb je trouwens nooit het gevoel gehad dat je wordt gezien als een nazaat van kolonisten die de oorspronkelijke bevolking hebben onderdrukt enz? Ik vind het op televisie of wat voor medium dan ook, toch altijd nog wat raar om praktisch alleen maar Nederlands te lezen in een palmbomen- en witte stranden omgeving... Niet dat ik bedoel te zeggen dat ik vind dat je er als Nederlander moet gaan wonen, allerminst (), maar ik vraag me af of zoiets nog leeft onder de autochtone bevolking?
Je weet het maar nooit, ik weet hoe jij rijdt.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet..
En hoe is het met mij, trouwens?.
En daarvoor had ik al 4 boterhammen, een appel en 2 manderijntjes opquote:Op woensdag 30 november 2005 20:01 schreef Manias het volgende:
[..]
dat dat al vultdan hoef jij geen maag operatie
Vandaar dat je zo dik bentquote:Op woensdag 30 november 2005 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En daarvoor had ik al 4 boterhammen, een appel en 2 manderijntjes op![]()
en sochtends ook 4 boterhammen en croissantje!
Ja, maar ja maar... Ik rij nu niet meer in een rooie sjonnie opel.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:03 schreef fulco- het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, ik weet hoe jij rijdt.![]()
Met mij is het goed, ook alles goed met mij?![]()
Iehwl.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Leve de diversiteit..
Jij bent dikker..dat voelde k!quote:
Als dat die wafels zijn die we in Belgie hebben gegeten... da's klaar boter man, dat vult enormquote:Op woensdag 30 november 2005 20:01 schreef Manias het volgende:
[..]
dat dat al vultdan hoef jij geen maag operatie
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent dikker..dat voelde k!
Haha, oke...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:01 schreef fulco- het volgende:
[..]
Als blanke Nederlander word je hier wel eens 'gediscrimineerd'. Maar hier discrimineert iedereen iedereen. Je hebt nogal wat verschillende bevolkingsgroepen: blanken, latino's, Nederlands sprekende Antillanen, Papiamentu sprekende Antillianen, Haitianen, Venezolanen, Hindustanen, Chinezen, Surinamers, Joden, Libanezen, etc. Het discrimineren gebeurt hier op een wat vriendschappelijke manier.
Als Nederlander ben je een vreemde eend in de bijt en dat zal je altijd blijven. Maar je kan het jezelf wel veel makkelijker maken door je bijvoorbeeld wat Papiamentu eigen te maken. Dan worden mensen opeens super behulpzaam en vriendelijk. Daarnaast word je als Nederlander wel eens uitgetest op stereotypen zoals ongeduld. Als je niet aan deze Nederlandse stereotypen voldoet, krijg je ook opeens alle medewerkering.
Ik zie mezelf niet als nazaat van een kolonist (mijn familie komt van het platteland) en zo voelt het ook niet. Er is wel jaloezie, maar dat heeft meer te maken met het verschil tussen arm en rijk (wat heel groot is).
De gemiddelde Antilliaan heeft geen (diepe) hekel aan Nederland. Hij is trots op zijn Nederlandse paspoort en er is een soort wijd verspreid inzicht dat men zonder Nederland een stuk slechter af is.
Als er een gayactiviteit is, zie je dat dingen zoals huidskleur, veel minder meetellen dan in het dagelijkse leven.
Oooohhhhh dat heb je al stiekem gedaan voordat je hier kwam!!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt al gekeken of er een update is?
Ik wilde eigenlijk mee nu... maar ik kwam 500 euro tekortquote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, oke...Dat is idd ook wel weer zo... Maar ja, ik ben er nog nooit geweest, je moet het vervaren denk ik.
Toch maar eens op mijn to-do lijst zetten!
En arme XMN8R moet nog twee uur en drie kwartier!
Heb je stiekem zitten voelen?!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent dikker..dat voelde k!
Terwijl jij je druk maakte over die update tikte ik al een stukjequote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhhh dat heb je al stiekem gedaan voordat je hier kwam!!
Ik keek gisteren
*klik*
Oei...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Kut.
Ik bedenk me net dat mijn eerste "hetero" vriendje en zijn toenmalige (en nog steeds aanwezige) vriendin er ook waarschijnlijk wel zullen zijn vanavond......![]()
Weet je dat nie meer!quote:
Het is degene waarover dat verhaal gaat wat ik je ooit stuurde... maikelquote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oei...
Laat je weten hoe dat ging? Voor als Arthur Tim weer tegenkomt..
Nee, serieus, ik hoop dat het niet te veel impact heeft op je humeur.
Uhm... *denk* Juhweeeelquote:
Heb je in ieder geval de kans om te vragen hoe het nou met hem is.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is degene waarover dat verhaal gaat wat ik je ooit stuurde... maikel
Nou danquote:
maar dat mens zal er ook wel bij zijn...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval de kans om te vragen hoe het nou met hem is.
Da's kut. Heb je niet iemand bij je die haar kan afleiden?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar dat mens zal er ook wel bij zijn...
Geplande landing is 22:19 volgens KLM. We zijn waarschijnlijk rond 23.00 uur op de luchthaven omdat XMN8R nog zijn koffers moet verzamelen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, oke...Dat is idd ook wel weer zo... Maar ja, ik ben er nog nooit geweest, je moet het vervaren denk ik.
Toch maar eens op mijn to-do lijst zetten!
En arme XMN8R moet nog twee uur en drie kwartier!
Ouch. En je creditcard had geen limiet?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mee nu... maar ik kwam 500 euro tekort
Ik ga wijs met m'n geld omquote:Op woensdag 30 november 2005 20:38 schreef fulco- het volgende:
[..]
Ouch. En je creditcard had geen limiet?![]()
Ik ben blij dat te horenquote:
Die was toch gisteren ingegaan? Of loop ik alweer een dagje achter?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef wonderer het volgende:
Rocky's ban nog niet afgelopen?
2 uur door amsterdam zwerven in de kou en daarna in ede ook nog een half uur lopen heeft me geen goed gedaan.. icm met de 2 uur slaap erna..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |