Je bent steeds weg voordat ik ook maar kan beginnen met leren!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hooooo...... je moet het mij LEREN he?!Ik ben een Houten Klaas pur sang!
Als ik niet gedronken heb!
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/RSS_klein.jpg]afbeelding][/url]
Reuze handig.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar jij leest ze niet...
Jij... jij... jij sneaky spion!!!Detective!!!
Ja maar dat komt doordat ik in deze provinciestad woon zonder auto!!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent steeds weg voordat ik ook maar kan beginnen met leren!
Ik ben nu vrijgezel dus er gaat wel geneukt worden hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat komt doordat ik in deze provinciestad woon zonder auto!!
GOED, doen we een dansdate!
Hoe doe je dat met torrents?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Reuze handig..
Met een muisbeweging zie ik of er een nieuwe torrent is of wanneer er Belangrijk Nieuws is, of wanneerzijn
heeft geupdate.
.
Nou oke, dan word ik lekker losjes in mijn heup!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu vrijgezel dus er gaat wel geneukt worden hoor
*jaloers op Waxje*quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige sites doen aan een RSS-feed per serie.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met torrents?![]()
*gelukkig ken k mn "schema" uit mn hoofdquote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sommige sites doen aan een RSS-feed per serie..
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een nogal visueel ingestelde geest, dus zie alles meteen voor me.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou oke, dan word ik lekker losjes in mijn heup!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een nogal visueel ingestelde geest, dus zie alles meteen voor me..
Zal ik er een cartoontje van maken?
Wie neukt wie?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Mijn series niet. Die worden gewoon gecancelled.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sommige sites doen aan een RSS-feed per serie..
Cartoontjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn series niet. Die worden gewoon gecancelled..
Ben jij soms Flo(or) of zo?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik niet. Weet alleen dat ie met David Boreanaz isquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wie neukt wie?En in jouw cartoon zie je door mijn lippen die hele Ang3l niet meer gok ik
Ow.quote:
Nee joh, zo schattig ben ik niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij soms Flo(or) of zo?(moest ik ineens aan denken)
Soort CSI over botten, maar dan met flinke humorquote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Weet alleen dat ie met David Boreanaz is.
Maar je komt in de buurt.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, zo schattig ben ik niet..
Hmmz.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soort CSI over botten, maar dan met flinke humor
Supernatural is gaaf...hele enge serie maar wel met goeie dialogen en grappen
En als je tijd over hebt. download seizoen 1 van Veronica Mars GENIAAL!
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz.
Ik heb nog nooit ook maar een seconde Veronica Mars gezien..
Ik vind je anders best wel erg schattigquote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, zo schattig ben ik niet..
quote:
Maar ik heb deze maand al kei veel gedownload. Seizoen 1 van Gilmore Girls, Queer As Folk, Grey's Anatomy, en dan nog de wekelijkse afleveringen... Will & Grace, Desperate Housewives, The OC, en Reunion...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
downloaden.. nu
![]()
Als je t ziet, word je gelijk verslaafdIk pikte het op in februari en mn hele vriendenkring is verslaafd nu
Hmmz?quote:
Gewoon doen..trust me!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik heb deze maand al kei veel gedownload. Seizoen 1 van Gilmore Girls, Queer As Folk, Grey's Anatomy, en dan nog de wekelijkse afleveringen... Will & Grace, Desperate Housewives, The OC, en Reunion....
Nee toch? Zou het?quote:
Ik geloof dat we zo'n beetje de meest gebonden personen zijn hieroquote:
Nou ik heb uit betrouwbare bron dat je irl ook kei schattig bent heur.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Alleen mensen die me niet IRL hebben gezien denken dat ik schattig ben..
Dat doe je niet. Daar ben je veel te schattig voor.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen weer in Z. moet zijn? Omdat me dat vrijdag niet was gelukt?. Kleine moeite om effe langs een zeker huisje te rijden en daar wat ruiten in te gooien.
.
Hoewel het niet mee zal vallen om zoiets stiekem te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |