donequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn we weer, Ang3l je moet nog steeds je avatar aanpassen i/d H!
Vlarpjequote:
Ik ben d'r ook maar eens eentje begonnen vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan wens ik jou welterusten en ga ik nu maar eens kijken of je nog watgeblogd
hebt
Link!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook maar eens eentje begonnen vandaagdan voel ik me ook "hip"
Nah, alsof ik ik ben...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook maar eens eentje begonnen vandaagdan voel ik me ook "hip"
*Angelic Blessings*quote:
Such a cool design! And immediately so active in writing!! Such a shame my English isn't as good as yours...quote:
Hmmmz... Hij doet het niet bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik PeerGuardian aan heb staan.quote:
*Zet waxje in RSS reader*quote:
Brein doet me nix ..particulier bedrijfquote:Op woensdag 30 november 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Hij doet het niet bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik PeerGuardian aan heb staan..
Bit Torrent staat aan en ik wil Brein niet achter me aan hebben..
Ik heb geen weblog. Ten eerste interesseert het toch niemand wat ik meemaak (op één iemand na, maar die spreek ik toch dagelijksquote:
Sarcastquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*Zet waxje in RSS reader*
Er zijn ook organisaties die je downloads verzieken.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Brein doet me nix ..particulier bedrijf![]()
Nix van gemerkt so farquote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn ook organisaties die je downloads verzieken.. (Bijv. bij Rome)
met mn RSS reader zie ik automatisch als je iets nieuws hebt getypedquote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wat is daaaaattt...?![]()
En zet je mij daar
in
??
Nee ik hoopte dat het daarmee te moeilijk werd voor jouquote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
en waarom moet dat nou weer in het engels, omdat je hoopt dat je ego-schrijfseltjes zelfs internationaal gelezen zullen worden,
Neeeehhheeeee!!!!quote:
O kut.... DAT heb ik dus gister gemistquote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn ook organisaties die je downloads verzieken.. (Bijv. bij Rome)
beetje de stalk cam van ome Y ?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
met mn RSS reader zie ik automatisch als je iets nieuws hebt getyped
Zolang jij nog niet met me gedanst hebt kun je NIETS goed doen bij mequote:Op woensdag 30 november 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeehhheeeee!!!!
Maar
1) Het isdat je hem in het Engels schrijft
2) het isomdat het écht dagboekerig is
3) Het isdoor de lay-out, echt zo van "lief dagboek..."
4) En hier hups je altijd en Fuzz en poetshomo enz en dan daar serieus en... en... en....Ik heb het weer verpest terwijl ik het juist goed bedoelde....
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen weblog. Ten eerste interesseert het toch niemand wat ik meemaak (op één iemand na, maar die spreek ik toch dagelijks) en ten tweede gaat het niemand een ruk aan wat ik meemaak.
En ten derde maak ik niets mee..
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wel ja..quote:
Hooooo...... je moet het mij LEREN he?!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang jij nog niet met me gedanst hebt kun je NIETS goed doen bij me![]()
Maar wel een gehaktballetje in amandelsaus zoals het een spaanse tapas betaamd!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga maar naar bed, ik ben morgen sinterklaas
helaas maar 1 keer dit jaar, vorig jaar had ik 4x geklaast en 6 keer gelclaust waardoor mijn decembermaand een stuk vetter was toen,dit jaar maar een gehaktballetje ipv reerug...
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik zie het al voor me:
,,Vandaag drie kilometer file. Had The Police in de player gepushed en geluisterd op de heenweg. Op de terugweg de nieuwe Spinvis, dat is echt een heel leuke cd. Verder blijf ik mij verbazen over de industrieel ontworpen knopjes van de airconditioning en heb ik met mijn partner getelefoneerd. En nu heb ik al te veel verteld dus ik stop."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |