Okay, linkje even kopieren en in een ander windowtje openen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen!"forbidden"!
Waxje!!! Je bent nog niet verschenen in mn RSS readerquote:
Geen zin in vreemde mannen met een staf!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wie wil er bij Sint Nicolaas op schoot???
ow maar voor die staf hoef je niet bang te zijn hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef fulco- het volgende:
[..]
Geen zin in vreemde mannen met een staf!![]()
En mike maar SMS-en dat jullie samen in een blokhut vanalles aan het bekonkelen waren!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij voelt niets
de enige waarmee ik samenspan op het moment is cdp![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef fulco- het volgende:
[..]
Okay, linkje even kopieren en in een ander windowtje openen.
Ik heb nog niks noemenswaardigs meegemaakt!!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxje!!! Je bent nog niet verschenen in mn RSS reader![]()
Jammer..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog niks noemenswaardigs meegemaakt!!
*huil*
*ween*
Wat voor een complex? Het eten daar is trouwens nog best te eten.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef Waxxer het volgende:En weer iemand met een zwaar complex....
Dan eet je toch never ever meer thuis ja toch niet dan???![]()
![]()
och kijk nou, een mailtje van mike....quote:Op woensdag 30 november 2005 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mike maar SMS-en dat jullie samen in een blokhut vanalles aan het bekonkelen waren!
En WAT zit jij met CDP nou weer te bekokstoven?!
irritant hequote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kuch* *kuch* hallo
*dekentje om zich heen wikkelt - *is ook verkouden![]()
O mijn god... een gang bang NY eve!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
och kijk nou, een mailtje van mike....
nu duurt het niet lang meer manneke
jij gaat met een knal het nieuwjaar in
en ja CDP is ook betrokken in mijn geweldige plan
geloof me je zult het gewéldig vinden
Ik geloof dat het 30 december of 2 januari wordt.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet ik bepaalde data vrijhouden , oh Theatermoeke?
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:19 schreef wonderer het volgende:
Angel, ze hebben heus het beste met je voor hoor. Hoop ik. Anders ga ik slaan.
Ik heb vandaag weer getraind, dus ik kan er weer tegenaanquote:
Juist. Op weg naar Z. werd ik opgebeld dat de bespreking niet in Z. werd gehouden maar elders, namelijk inquote:
Ik.. lees tquote:
Je bent dan eigenlijk net zo erg als iemand die achteruit rijdt op een rotonde, omdat ie de afslag heeft gemist.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Juist. Op weg naar Z. werd ik opgebeld dat de bespreking niet in Z. werd gehouden maar elders, namelijk in. Gelukkig kwam ik daar net voorbij, dus gooide ik het stuur om van m'n Peusj en ben ik een stukje spookrijdend op de A50 teruggereden.
.
Nou, ik moet zooooo godsgruwelijk nodig op vakantie...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef fulco- het volgende:
[..]
Wat voor een complex? Het eten daar is trouwens nog best te eten.
Over die vogel op het dak zei Trix ooit, terwijl ze over dat aardige, drijvende bruggetje liep: "zal ik hem eraf schieten?".
Oh ja, hoi dragiewizie!![]()
Opgezwollenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Andyvie het volgende:
die nieuwe theezakjes van Pickwick (die pyramidedingen) zijn best grappig. Zo heb je wat droge bende en zo zijn ze opgezweld tot stukjes blad
Ik meende het ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:30 schreef fulco- het volgende:
[..]
Je bent dan eigenlijk net zo erg als iemand die achteruit rijdt op een rotonde, omdat ie de afslag heeft gemist.
Ik ben onderhand wel resistent tegen die dingenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef Manias het volgende:
zeg des hoe weet je nou dat op mijn wang niet ook bacillen zaten?
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Juist. Op weg naar Z. werd ik opgebeld dat de bespreking niet in Z. werd gehouden maar elders, namelijk in. Gelukkig kwam ik daar net voorbij, dus gooide ik het stuur om van m'n Peusj en ben ik een stukje spookrijdend op de A50 teruggereden.
.
Mijn Grote Liefde leest op dit moment The Long Firm van Jake Arnott, ken je die toevallig?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo. Vorige boekje uit, nu deze
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Elleboogje en alles en subwoofer?!
Wooffer? Naja, bass-ding?
Naja... misschien, heeeeeeeelll misschien dat Sinterklaas toch denkt, he, wat jammer dat Waxje geen cadeautjes krijgt, ik regel toch even stiekem iets voor hem
Heb jij echt zo'n Blue-tooth ding enzo met knopjes op het dashboard en zo'n stoer oortje in? En lichtmetalen velgen enz enz?
Ik ken beide nietquote:Op woensdag 30 november 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde leest op dit moment The Long Firm van Jake Arnott, ken je die toevallig?
(Het boek, bedoel ik, niet mijn G_L)
Ik ben in American Gods bezig en er zat zowaar een m/m seksscene inquote:Op woensdag 30 november 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde leest op dit moment The Long Firm van Jake Arnott, ken je die toevallig?
(Het boek, bedoel ik, niet mijn G_L)
dirty boiquote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben onderhand wel resistent tegen die dingen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
Opgezwollen
Zit er een touwtje aan?
Mijn knuffel is veel leukerderquote:
Je hebt het over een tampon he?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Opgezwollen
Zit er een touwtje aan?
Nee, over die theezakjes van jou. Ik heb hier namelijk een kop thee met rooibos in een zakje ZONDER touwtje. En ik wilde geen post maken met alleen een taalpurist ding erinquote:
Oooo, ik had wel een touwtje eraan.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, over die theezakjes van jou. Ik heb hier namelijk een kop thee met rooibos in een zakje ZONDER touwtje. En ik wilde geen post maken met alleen een taalpurist ding erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |