ik ga al, nietusquote:Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hup naar school jij![]()
dus wellus
Okay.. dat wordt dus straf aanstaande vrijdag.. en dus wellus..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ga al, nietus![]()
(altijd 1x meer nietus dan jouw wellus![]()
)
oja.. *kietel
*zit een rijmpje aan het verzinnenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef wonderer het volgende:
*knutselt surprise*
Je bedoelt, je bent op google aan het zoek naar sites die met een aantal gegevens automatisch gedichtjes uit spuugt voor al je geliefden?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*zit een rijmpje aan het verzinnen*
Jeej, dus da's binnenkort kapfeest voor de bouwvakkers ?quote:
Dat kost bij mij nog het minste moeitequote:Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*zit een rijmpje aan het verzinnen*
Er is vorige week al een feestje gegeven omdat van een aantal huizen in de wijk het hoogste punt was bereikt. Maar ik heb lang genoeg alleen maar een vloer gehad, dus ben blij dat er nu al wat meer te zien is ook al zijn het alleen maar betonplatenquote:Op woensdag 30 november 2005 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeej, dus da's binnenkort kapfeest voor de bouwvakkers ?
of noemen ze dat bij jullie pannenbier?
Spannend! Hoe lang nog?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:45 schreef creno het volgende:
[..]
Er is vorige week al een feestje gegeven omdat van een aantal huizen in de wijk het hoogste punt was bereikt. Maar ik heb lang genoeg alleen maar een vloer gehad, dus ben blij dat er nu al wat meer te zien is ook al zijn het alleen maar betonplaten. kijk zelf maar !
[afbeelding]
Nopequote:Op woensdag 30 november 2005 15:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bedoelt, je bent op google aan het zoek naar sites die met een aantal gegevens automatisch gedichtjes uit spuugt voor al je geliefden?![]()
De makelaar zei toen ik het kocht: het zal voor de bouwvak(2006) worden opgeleverd.quote:
Dan zien we elkaar vanavond!! marky is ook van de partijquote:Op woensdag 30 november 2005 16:37 schreef Cybart het volgende:
Ik ga ook al
het is uitverkocht trouwens
en op 6 mei komt er een concert in het Sportpaleis Antwerpen
en in oktober komt er weer een concert in de HMH
het lijkt wel bijna afgesproken werkquote:Op woensdag 30 november 2005 16:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar vanavond!! marky is ook van de partij
Tis gewoon bijna een meet![]()
Ja d'r zou vandaag toch iemand een briefkaart in je brievenbus komen gooien, of bleef dat bij nachtelijke grootspraakquote:Op woensdag 30 november 2005 17:02 schreef Waxxer het volgende:
Sinterklaas Kapoentje,
gooi wat in mijn schoentje...
gezelliquote:Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zal zo eens in mijn agenda kijken.
Aaawww... moet die ziel nóg vijf uur??quote:Op woensdag 30 november 2005 18:02 schreef fulco- het volgende:
Meeten, meeten? Wie doet er mee, vandaag om 23 uur Nederlandse tijd op luchthaven Hato. Error, XMN8R en ikkuh hebben zich al aangemeld![]()
KLM? meestal kip met rijstquote:Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww... moet die ziel nóg vijf uur??
Wat zal hij te eten krijgen?
Oh ja!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:08 schreef error het volgende:
[..]
KLM? meestal kip met rijst
Oh nee, in zijn geval krijgt ie natuurlijk een special meal
Nou... hij landt dus hier en vervolgens gaan we appelmoes met een kers eten bij het hoge gebouw op deze fotoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:19 schreef Waxxer het volgende:
Pasta dus! En als hij landt een omelet of een pannenkoekje!
jij voelt nietsquote:Op woensdag 30 november 2005 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Mike en de theatermama zijn aan het samenspannen.... IK VOEL 'T!
Daar mag ik niet komen!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef fulco- het volgende:
[..]
Nou... hij landt dus hier en vervolgens gaan we appelmoes met een kers eten bij het hoge gebouw op deze foto
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij voelt niets
de enige waarmee ik samenspan op het moment is cdp![]()
Ach gut..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:08 schreef Manias het volgende:
toch raar.. heb ik de hele herfst overleefd en word ik NU ziek! gaarheiddd
*kuch* *kuch* halloquote:Op woensdag 30 november 2005 18:04 schreef Manias het volgende:
*hoestkuchrochel* haaai *snotter*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |