Ik zie nu pas dat G_E egel en eekhoorn weer terug heeft!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
Oh, jouw onderschrift, Toon Tellegen?
Het enige wat ik zou durven is om een briefkaart met een scheldwoord in zijn brievenbus te stoppen. Of chocoladeletters die samen een vies woord vormen ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat doe je niet. Daar ben je veel te schattig voor..
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het enige wat ik zou durven is om een briefkaart met een scheldwoord in zijn brievenbus te stoppen. Op chocoladeletters die samen een vies woord vormen ofzo..
Daar gaat mijn loopbaan als snoeiharde crimineel..
gooi je een ster in de ruitquote:Op woensdag 30 november 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen weer in Z. moet zijn? Omdat me dat vrijdag niet was gelukt?. Kleine moeite om effe langs een zeker huisje te rijden en daar wat ruiten in te gooien.
.
Hoewel het niet mee zal vallen om zoiets stiekem te doen..
Aardige vent. En zijn boeken...quote:
Je bedoelt een gulden? Of zo'n ding voor op de kerstboom?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Heeft iemand een piek voor me? Ik wil me gezellug voeleeh!
Geen idee wat ze ermee bedoelenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bedoelt een gulden? Of zo'n ding voor op de kerstboom?
Geweldig! Een kleutermaffia-wegjaagapparaat!quote:Teenager Repellent
BARRY, Wales - Though he did not know it at the time, the idea came to Howard Stapleton when he was 12 and visiting a factory with his father, a manufacturing executive in London. Opening the door to a room where workers were using high-frequency welding equipment, he found he could not bear to go inside.
"The noise!" he complained.
"What noise?" the grownups asked.
Now 39, Mr. Stapleton has taken the lesson he learned that day - that children can hear sounds at higher frequencies than adults can - to fashion a novel device that he hopes will provide a solution to the eternal problem of obstreperous teenagers who hang around outside stores and cause trouble.
The device, called the Mosquito ("It's small and annoying," Mr. Stapleton said), emits a high-frequency pulsing sound that, he says, can be heard by most people younger than 20 and almost no one older than 30. The sound is designed to so irritate young people that after several minutes, they cannot stand it and go away.
ik de tv soms.. oude tv van mij vader die daar nu op mijn oude kamer staat.. echt irritant..quote:Op woensdag 30 november 2005 01:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is wel zo..ik hoor soms mn pc piepen als mn ma dat niet hoort..
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geweldig! Een kleutermaffia-wegjaagapparaat!.
Ik hoor ook hoge tonen. Kan leuk wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geweldig! Een kleutermaffia-wegjaagapparaat!.
sonar... vleermuizen.. vampiers.. ik zie eem patroonquote:Op woensdag 30 november 2005 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoor ook hoge tonen. Kan leuk worden
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen weer in Z. moet zijn? Omdat me dat vrijdag niet was gelukt?. Kleine moeite om effe langs een zeker huisje te rijden en daar wat ruiten in te gooien.
.
Hoewel het niet mee zal vallen om zoiets stiekem te doen..
Uh-huh. En volgens mij kan ik niet goed tegen grote hoeveelheden knoflook. Krijg ik hartkloppingen van...quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
sonar... vleermuizen.. vampiers.. ik zie eem patroon
Ik woon zo klein, dat als jouw hand net de gleuf uit is, ik de voordeur al open heb gedaanquote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het enige wat ik zou durven is om een briefkaart met een scheldwoord in zijn brievenbus te stoppen. Of chocoladeletters die samen een vies woord vormen ofzo..
Daar gaat mijn loopbaan als snoeiharde crimineel..
HEY!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
gooi je een ster in de ruit
pas dan op voor de rode ster er achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |