abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:50:30 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33144636
Feit blijft dat het niet verboden moet zijn om over lichamelijk zeer te klagen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33145311
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef woutabest het volgende:
Terminator, gezien het feit dat je wel leuk edit in PUB maar je jezelf niet in het feedbacktopic durft te vertonen, hoop ik dat je dit wel leest.

Wat is er mis met de opmerking "Brechtje is het hart van PUB"?
Daar was niets mis mee nee, maar wat er daarna kwam was uit den boze natuurlijk.
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:02:46 #203
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_33146453
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:48 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Genoeg
Minder prOn kijken en meer op de topiques letten

voor de rest moddereten
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:59:04 #204
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_33161373
stomme mod's.... die zijn zo slim dat ze een lemming oplaten en mijn topic dicht flikkeren
misleidende reclame van de jumbo
mijn topic..
Lelijke gothic skaters bij mijn zaak
lemming
en mijn topic is dicht.
wil niemand hier een lemming over maken, gooien ze deze ook nog dicht
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:24:37 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33161975
Ik vind nog steeds dat het niet verboden moet zijn om over lichamelijk zeer te klagen!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33162257
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind nog steeds dat het niet verboden moet zijn om over lichamelijk zeer te klagen!
Gelezen
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:37:56 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33162361
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:34 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Gelezen
Goed zo. dus het volgende topic dat over lichamelijk zeer gaat blijft OPEN
Een gedicht over Maanvis
pi_33162501
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Goed zo. dus het volgende topic dat over lichamelijk zeer gaat blijft OPEN
Ligt eraan waar deze pijn zit en of het een beetje normaal topic is
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:01:55 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33162867
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:44 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ligt eraan waar deze pijn zit en of het een beetje normaal topic is
Ah, dus we maken onderscheid .
Okee, leg hier dan maar uit waar je WEL en waar je NIET over mag klagen. Dan is het duidelijk voor iedereen. O, en normaal is ook relatief. Leg dat dus ook maar uit. Immers is iedereen wel benieuwd naar jouw definitie van 'normaal'.
Een gedicht over Maanvis
pi_33162888
Hoerige kut dreumesjes die vuurwerk gooien.

Waar slaat dat slotje nou weer op
pi_33164977
Waarom is mijn topic op slot, oh gij maagdelijke?

Ik heb het recht in NL geirriteerd te zijn door het foute gebruik van theedoeken, die zijn immers om af te drogen, niet om hoofdluis te stimuleren.
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:45:17 #212
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_33165362
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:28 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Waarom is mijn topic op slot, oh gij maagdelijke?

Ik heb het recht in NL geirriteerd te zijn door het foute gebruik van theedoeken, die zijn immers om af te drogen, niet om hoofdluis te stimuleren.
Die mensen mogen gewoon een hoofddoek dragen. Dat je daar niet van houdt, okey, maar een zeiktopic waar voor het gemak heel Turkije en Marokko er maar bij worden gehaald, dat gaat gewoon dicht.

Verder is dit niet mijn forum, dus als een KLB-mod jouw verhaal anders ziet dan ik, dan kan het open. Maar die kans schat ik niet bepaald hoog in.
pi_33165428
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef Pool het volgende:

[..]

Die mensen mogen gewoon een hoofddoek dragen. Dat je daar niet van houdt, okey, maar een zeiktopic waar voor het gemak heel Turkije en Marokko er maar bij worden gehaald, dat gaat gewoon dicht.
Waar wordt heel Turkije en Marokko erbij gehaald dan? Dat ligt toch echt in jouw selectief politiek correctje breintje besloten.
Verder zie ik ook genoeg gekanker op de kleding van altos, gothics, Lonsdalers en Karl Kani dragers en dat blijft ook gewoon open.
En waarom? Omdat daar opeens geen paflov 'oh jee een negatief iets over de islam' reactie omhoog komt bij PvdA-stemmers.
quote:
Verder is dit niet mijn forum, dus als een KLB-mod jouw verhaal anders ziet dan ik, dan kan het open. Maar die kans schat ik niet bepaald hoog in.
Nou, als het niet jouw forum is, wat doe je er dan?
pi_33165529
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Waar wordt heel Turkije en Marokko erbij gehaald dan? Dat ligt toch echt in jouw selectief politiek correctje breintje besloten.
Verder zie ik ook genoeg gekanker op de kleding van altos, gothics, Lonsdalers en Karl Kani dragers en dat blijft ook gewoon open.
En waarom? Omdat daar opeens geen paflov 'oh jee een negatief iets over de islam' reactie omhoog komt bij PvdA-stemmers.
Moslim bash topics willen we gewoon niet. Bash-topics eik überhaupt niet maar dat topic gaat in KLB niet meer open iig
pi_33165558
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef Pool het volgende:

[..]

Goed geschat
pi_33165599
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:51 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Moslim bash topics willen we gewoon niet. Bash-topics eik überhaupt niet maar dat topic gaat in KLB niet meer open iig
Ah, maar gothic, alto, Lonsdale, Karl Kani, christenen-bash topics wel?

Whehehehe gelukkig zien jullie zelf ook wel de extreme hypocrisie daarvan in.

De autoriteiten van Sydney de afgelopen 20 jaar zijn er niets bij
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:55:15 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33165624
HALLO
Een gedicht over Maanvis
pi_33167674
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ah, dus we maken onderscheid .
Okee, leg hier dan maar uit waar je WEL en waar je NIET over mag klagen. Dan is het duidelijk voor iedereen. O, en normaal is ook relatief. Leg dat dus ook maar uit. Immers is iedereen wel benieuwd naar jouw definitie van 'normaal'.
Ik maak geen onderscheid. Alleen "Er zit iets vast in mijn poepert" en dat gedoe kwalificeer ik gewoon als onzin.
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Ah, maar gothic, alto, Lonsdale, Karl Kani, christenen-bash topics wel?

Whehehehe gelukkig zien jullie zelf ook wel de extreme hypocrisie daarvan in.

De autoriteiten van Sydney de afgelopen 20 jaar zijn er niets bij
Dat zie ik in
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:12:51 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33167709
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:11 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ik maak geen onderscheid. Alleen "Er zit iets vast in mijn poepert" en dat gedoe kwalificeer ik gewoon als onzin.
Dus klagen over aambeien of harde anale sex gisteren mag wel?
Een gedicht over Maanvis
pi_33169528
Waarom is mijn topic op slot? Het is een algemeen klaagtopic over de FP, het gaat me echt niet alleen om die ene moderatie.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:43:23 #221
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33170636
Ik wou net zeggen, wou net een reactie posten is dat topic weer dicht. LAAT GEWOON OPEN. Niet policy-overschrijdend, dus niet op slot. Klaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33173999
Mirago, is Kinky Giraf gebanned? Ze kan niet meer reageren zegt ze sinds dr topic net is gesloten.... of is dat toeval?
pi_33174085
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef linda22222 het volgende:
Mirago, is Kinky Giraf gebanned? Ze kan niet meer reageren zegt ze sinds dr topic net is gesloten.... of is dat toeval?
Als iemand geband is dan staat dat in het banmeldtopic, kun je vinden in MED. Maar waarom vraag je dit eigenlijk in het KLB FB topic?
pi_33174141
uhh omdat ik dacht dat het hier moest.. ben niet zo wegwijs hier

sorry.......
pi_33174345
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:17 schreef linda22222 het volgende:
uhh omdat ik dacht dat het hier moest.. ben niet zo wegwijs hier

sorry.......
Geeft verder niet zoveel, maar bans worden doorgaans niet op het forum besproken. Als Kinky Giraf meent onterecht gebanned te zijn dan kan hij/zij het beste even een mailtje naar forum@fok.nl sturen.
pi_33174362
ok, thanx
pi_33183205
Edit op:
Luie tweakers!!

Volgens mij is Nforce nog steeds geen cracksite, Ik zie dan ook niet in waarvoor mijn post zonodig een edit moest.

Ik zou zeggen Eagle, hou je bij je leest en mod in V&A

Nforce is enkel een overzicht wat er uit is kwa programma's. Serials en cracks worden daar geweerd en uit een .nfo geedit.
pi_33188088
Je kan net zo goed niet hier posten, er wordt toch niet op gereageerd...
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33188123
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Je kan net zo goed niet hier posten, er wordt toch niet op gereageerd...
Ik heb TheEagle vanmorgen op de post van Teckna gewezen. Meer kan ik toch niet doen?
pi_33188441
Ik doelde op mijn eigen vraag.
pi_33189532
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik doelde op mijn eigen vraag.
Sorry, overheen gekeken op de een of andere manier

Zoals Dago ook in de sluitpost zei. Als je iets op te merken over het modereer-beleid op de FP is daar in FB een heel topic voor ingericht. Beetje jammer dat je daar hier een nutteloos topic over opent
pi_33190018
Het topic gaat ook over de crew. Maar houden jullie vooral je handjes boven elkaars hoofd. Schaf dan die regel dat ook geklaagd mag worden op Fok gewoon weer af en doe niet zo schijnheilig.
pi_33191300
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Het topic gaat ook over de crew. Maar houden jullie vooral je handjes boven elkaars hoofd.
Er is gewoon een topic over jouw probleem in FB. Dan hoef je hier niet nog eens hetzelfde topic te openen. En doe je dat wel komt er een slotje op. Lijkt me vrij simpel en heeft niets "handjes boven elkaar" te maken
quote:
Schaf dan die regel dat ook geklaagd mag worden op Fok gewoon weer af en doe niet zo schijnheilig.
Nee. Klaar
  zondag 18 december 2005 @ 16:23:12 #234
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33193240
Overal dat Azie Nutteloze topickick
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_33193482
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overal dat Azie Nutteloze topickick
En dicht, was toch al een waardeloos topic. Die kick was verder ook nergens voor nodig, dank voor het melden
pi_33197738
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:14 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Nee. Klaar
pi_33199579
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb een mail-adres voor eventuele spam-lijsten
pi_33201242
Hangouderen bij de AH

kan je iets tegen deze mafkees doen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33207586
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:03 schreef Meki het volgende:
Hangouderen bij de AH

kan je iets tegen deze mafkees doen
Dat kan
pi_33208991
Hey,

Die potten van de C1000 was helemaal niet bedoeld als lemming, wist niet eens dat dat andere topic er was. Alleen zitten er andere users mijn topic te verkloten omdat ze dus blijkbaar denken dat het een lemming was.
pi_33209178
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:10 schreef Omaha het volgende:
Hey,

Die potten van de C1000 was helemaal niet bedoeld als lemming, wist niet eens dat dat andere topic er was. Alleen zitten er andere users mijn topic te verkloten omdat ze dus blijkbaar denken dat het een lemming was.
Ok, dan heb ik het verkeert opgevat. Maar het probleem is dat als ik je topic weer open gooi, het binnen de kortste keren weer een bende is, aangezien het heel erg veel op een lemming lijkt.

Wat je zou kunnen proberen is gewoon een nieuw topic te openen, maar dan één die niet zoveel op die andere lijkt. Maar ik kan je helaas niet garanderen dat dat topic niet verbaggerd wordt.
  maandag 19 december 2005 @ 11:50:10 #242
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33213737
Buzzer chagrijnige beer
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_33213792
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:22 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ok, dan heb ik het verkeert opgevat. Maar het probleem is dat als ik je topic weer open gooi, het binnen de kortste keren weer een bende is, aangezien het heel erg veel op een lemming lijkt.

Wat je zou kunnen proberen is gewoon een nieuw topic te openen, maar dan één die niet zoveel op die andere lijkt. Maar ik kan je helaas niet garanderen dat dat topic niet verbaggerd wordt.
Appart is met 1 p, als "apart".

.
pi_33213857
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:52 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Appart is met 1 p, als "apart".

.
En waar zie jij 'Apart' in mijn tekst staan als ik vragen mag? Nogal nutteloze reactie imo.
pi_33213904
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:56 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

En waar zie jij 'Apart' in mijn tekst staan als ik vragen mag? Nogal nutteloze reactie imo.
klik
Staat inderdaad geen "apart" maar "appart" .

Groetjes,

veldmuis
pi_33214016
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef veldmuis het volgende:

[..]

klik
Staat inderdaad geen "apart" maar "appart" .

Groetjes,

veldmuis
Ja, en als je die link naar die post meteen had gegeven was het een stuk duidelijker geweest. Maar goed, dat gezeik om die taal foutjes heb ik onderhand wel genoeg van. Het voegt namelijk geen ene moer toe aan een topic. En er dan ook nog een apart topic over gaan openen is dan helemaal not-done.
pi_33214032
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:06 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ja, en als je die link naar die post meteen had gegeven was het een stuk duidelijker geweest. Maar goed, dat gezeik om die taal foutjes heb ik onderhand wel genoeg van. Het voegt namelijk geen ene moer toe aan een topic. En er dan ook nog een apart topic over gaan openen is dan helemaal not-done.
Maar je hebt nu wel geleerd dat apart met 1 p is. Bedank me liever, in plaats van zo'n huilpost te plaatsen.
pi_33214060
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:07 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Maar je hebt nu wel geleerd dat apart met 1 p is. Bedank me liever, in plaats van zo'n huilpost te plaatsen.
Ok, bedankt dan maar
pi_33218023
Geen dank. Ben je nou boos en ga je al mn topics op slot gooien ofzo?
pi_33218040
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef veldmuis het volgende:
Geen dank. Ben je nou boos en ga je al mn topics op slot gooien ofzo?
Wel als ze bagger zijn ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')