quote:Op zondag 18 december 2005 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Je kan net zo goed niet hier posten, er wordt toch niet op gereageerd...
Sorry, overheen gekeken op de een of andere manierquote:Op zondag 18 december 2005 13:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik doelde op mijn eigen vraag.
Er is gewoon een topic over jouw probleem in FB. Dan hoef je hier niet nog eens hetzelfde topic te openen. En doe je dat wel komt er een slotje op. Lijkt me vrij simpel en heeft niets "handjes boven elkaar" te makenquote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Het topic gaat ook over de crew. Maar houden jullie vooral je handjes boven elkaars hoofd.![]()
Nee. Klaarquote:Schaf dan die regel dat ook geklaagd mag worden op Fok gewoon weer af en doe niet zo schijnheilig.
En dicht, was toch al een waardeloos topic. Die kick was verder ook nergens voor nodig, dank voor het meldenquote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overal dat Azie Nutteloze topickick
quote:
Dat kanquote:Op zondag 18 december 2005 21:03 schreef Meki het volgende:
Hangouderen bij de AH
kan je iets tegen deze mafkees doen
Ok, dan heb ik het verkeert opgevat. Maar het probleem is dat als ik je topic weer open gooi, het binnen de kortste keren weer een bende is, aangezien het heel erg veel op een lemming lijkt.quote:Op maandag 19 december 2005 01:10 schreef Omaha het volgende:
Hey,
Die potten van de C1000 was helemaal niet bedoeld als lemming, wist niet eens dat dat andere topic er was. Alleen zitten er andere users mijn topic te verkloten omdat ze dus blijkbaar denken dat het een lemming was.
Appart is met 1 p, als "apart".quote:Op maandag 19 december 2005 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik het verkeert opgevat. Maar het probleem is dat als ik je topic weer open gooi, het binnen de kortste keren weer een bende is, aangezien het heel erg veel op een lemming lijkt.
Wat je zou kunnen proberen is gewoon een nieuw topic te openen, maar dan één die niet zoveel op die andere lijkt. Maar ik kan je helaas niet garanderen dat dat topic niet verbaggerd wordt.
En waar zie jij 'Apart' in mijn tekst staan als ik vragen mag? Nogal nutteloze reactie imo.quote:Op maandag 19 december 2005 11:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Appart is met 1 p, als "apart"..
klikquote:Op maandag 19 december 2005 11:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En waar zie jij 'Apart' in mijn tekst staan als ik vragen mag? Nogal nutteloze reactie imo.
Ja, en als je die link naar die post meteen had gegeven was het een stuk duidelijker geweest. Maar goed, dat gezeik om die taal foutjes heb ik onderhand wel genoeg van. Het voegt namelijk geen ene moer toe aan een topic. En er dan ook nog een apart topic over gaan openen is dan helemaal not-done.quote:Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
klik
Staat inderdaad geen "apart" maar"appart"
.
Groetjes,
veldmuis
Maar je hebt nu wel geleerd dat apart met 1 p is. Bedank me liever, in plaats van zo'n huilpost te plaatsen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en als je die link naar die post meteen had gegeven was het een stuk duidelijker geweest. Maar goed, dat gezeik om die taal foutjes heb ik onderhand wel genoeg van. Het voegt namelijk geen ene moer toe aan een topic. En er dan ook nog een apart topic over gaan openen is dan helemaal not-done.
Ok, bedankt dan maarquote:Op maandag 19 december 2005 12:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel geleerd dat apart met 1 p is. Bedank me liever, in plaats van zo'n huilpost te plaatsen.
Wel als ze bagger zijn jaquote:Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef veldmuis het volgende:
Geen dank. Ben je nou boos en ga je al mn topics op slot gooien ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |