ik vind dit een grote belediging richting mij adresquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:05 schreef Little_Meanie het volgende:
-weg-
ik kom al lang genoeg op Fok om te weten van elk bedenkelijk allooi je bentquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dit een grote belediging richting mij adreshoe weet jij dat ik Maroc ben ik kan toch ook Tunesier zijn
![]()
Ik ben Turks en half Amerikaansquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik kom al lang genoeg op Fok om te weten van elk bedenkelijk allooi je bent
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef No-P het volgende:
ga ik later ook doen,
nouja, tenminste hele dagen rondslenteren en koffie drinken, 1tje hier 1tje daar,
met een fijne ribbroek aan en met zachte sloffen aan.
heerlijk
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:39 schreef Zwansen het volgende:
toch niet in Osdorp he?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef LXIV het volgende:
Leuk topic trouwens Meki.
Ik verheug me al op de tijd dat ik oud genoeg ben om me voor te doen als dementerendequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef No-P het volgende:
ga ik later ook doen,
nouja, tenminste hele dagen rondslenteren en koffie drinken, 1tje hier 1tje daar,
met een fijne ribbroek aan en met zachte sloffen aan.
heerlijk
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
[knip]
Kijk echt al uit naar mijn pensioenering!![]()
het meest hersenloze werkquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:25 schreef Ciurlizza het volgende:
Vakkenvullers
Alsof die gasten moeilijk werk doen waar concentratie voor nodig is.
Wel kampers thoughquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig hebben we bij de C1000 geen gratis koffiezo relax
Jah gratis koffie en koekjequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
Gratis koffie? Met een koekje?
Als dat zo is, word ik AH klant![]()
Vakkenvullers tja, helaas je kan niet zonder.
Dat moet wel, het zijn altijd van die zwakzinnige figuren die dat werk doen en nog denken ook dat ze interessant werk doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef the_jasper het volgende:
[..]
het meest hersenloze werk
volgens mij is dat echt geestdodend![]()
beter ga je naar een forum uit je eigen landquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik kom al lang genoeg op Fok om te weten van elk bedenkelijk allooi je bent
Heb ik het daarover of ze langer wonen hier in NLquote:Op zondag 18 december 2005 13:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Die ouderen zijn al stukken langer in Nederland dan jij, dus ik vraag me af waar jij het gore lef vandaan haalt om ze terecht te wijzen.
Doe gewoon even normaal, vakkenvullertje.quote:Op zondag 18 december 2005 16:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik het daarover of ze langer wonen hier in NL
verdraai geen woorden en blijf bij het onderwerp , zo niet rot dan op![]()
heheh die oma´squote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Haha 1x he gek Meki... ik had zo 3 kratjes met spruitjes he dus ik zet die op de grond, een vrouw stond er 20cm vanaf. Ze stond wortels te pakken dus ik zeg met een aardige toon : wilt u misschien effe opschuiven ? Ja hooren bam gek, op haar bek over de spruitjes whehe. Nooit meer gezien die vrouw.
Ik vond het trouwens wel vies dat ik haar moest optillen met die rimpelhuid
Ga eens koekjes stelen bij AHquote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Doe gewoon even normaal, vakkenvullertje.
Waar zie jij mij soort staan ?? is dat alweer jou vooroordeel ??quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw soort betaal ik gewoon voor mijn boodschappen.
Ik koop ze gewoon bij de AH. Ik hoef jou ook geen bewijs te laten zien want jij bent slechts een onnozel vakkenvullertje.quote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar zie jij mij soort staan ?? is dat alweer jou vooroordeel ??
ik noem jou toch ook niet gierig.
Mag ik bewijs zien dat je je boodschappen betaalt want ik geloof er geen cent van je steelt ze punt uitzeker bij de Aldi he
![]()
geen bewijs zeker he . dat betekent ontkennen en daarmee ga ik van uit dat je steelt in AHquote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon bij de AH. Ik hoef jou ook geen bewijs te laten zien want jij bent slechts een onnozel vakkenvullertje.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef LXIV het volgende:
Om drie uur 's middags wordt het echt gezellig. Dan trek ik zo'n nummertje bij de bakker. Wanneer mijn getal aan de beurt is roep ik keihard 'BINGO'
quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik krijg elke keer keurig een bonnetje, idioot.
dan ben je een dief die weiger de bon te laten zien.quote:Op zondag 18 december 2005 16:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik hoef jou niets te laten zien, want jij bent gewoon een simpel vakkenvullertje. Het zou wat zijn als je je bonnetje moet laten zien aan elke zwakzinnige vakkenvuller.
nee ik kan niet lezen. maar ik weet dat je een dief bentquote:Op zondag 18 december 2005 16:37 schreef Ciurlizza het volgende:
Kun je niet lezen? Zelfs voor een vakkenvullertje ben je nogal dom.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Je weet niks. Het enige wat je kunt is vakkenvullen.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Je weetkan niks. Het enige wat je kunt is vakkenvullen.
Dus hij weetniet hoe hij moet plassen en etenquote:
ze weten niet eens wat ik doequote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Supersymmetry het volgende:
Triest hoor, vakkenvullers afzeiken :S
ana mocro . ik was laast nog in AH Buitenveldertquote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Madinha het volgende:
[..]
Wat je ook bent; mocro, turk of amerikaan. Ik geloof je wel a sahbi![]()
Volgens mij kun jij niet lezen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dus hij weetniet hoe hij moet plassen en etenVolgens mij ben je nog dommer dan Meki...
ook een ah-ganger?quote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef Madinha het volgende:
Bekend verschijnsel hier in Buitenveldert, hangouderen hebben het koffiehoekje van de AH inmiddels geannexeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |