dan ben je een dief die weiger de bon te laten zien.quote:Op zondag 18 december 2005 16:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik hoef jou niets te laten zien, want jij bent gewoon een simpel vakkenvullertje. Het zou wat zijn als je je bonnetje moet laten zien aan elke zwakzinnige vakkenvuller.
nee ik kan niet lezen. maar ik weet dat je een dief bentquote:Op zondag 18 december 2005 16:37 schreef Ciurlizza het volgende:
Kun je niet lezen? Zelfs voor een vakkenvullertje ben je nogal dom.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Je weet niks. Het enige wat je kunt is vakkenvullen.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Je weetkan niks. Het enige wat je kunt is vakkenvullen.
Dus hij weetniet hoe hij moet plassen en etenquote:
ze weten niet eens wat ik doequote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Supersymmetry het volgende:
Triest hoor, vakkenvullers afzeiken :S
ana mocro . ik was laast nog in AH Buitenveldertquote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Madinha het volgende:
[..]
Wat je ook bent; mocro, turk of amerikaan. Ik geloof je wel a sahbi![]()
Volgens mij kun jij niet lezen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dus hij weetniet hoe hij moet plassen en etenVolgens mij ben je nog dommer dan Meki...
ook een ah-ganger?quote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef Madinha het volgende:
Bekend verschijnsel hier in Buitenveldert, hangouderen hebben het koffiehoekje van de AH inmiddels geannexeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |