abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24443016
Ik word er nu wel een beetje simpel van van deze zwendel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24443124
Ik ook.
pi_24443167
Sluit ramen en deuren.
Doe televisie & radio uit.
Zet de computer uit.

Ga gezelschapspellen spelen met je familie.
pi_24443266
Azië
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:20:11 #5
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_24443419
en ik kongo/ruanda regio maken de zwartjes elkaar dood alsof het een potje klaverjassen was
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_24443443
topic nummer 35.213 over het feit dat iemand alle aandacht zat is.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24443451
watte?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:21:41 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24443458
'zwendel'

Toch niet omdat het geld naar buitenlanders gaat?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24443572
Is ook niet niks wat gebeurd is... ik stoor me er dus niet aan.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:27:13 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24443611
ach ja zal nou wel afgelopen zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24443671
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:25 schreef Parasense het volgende:
Is ook niet niks wat gebeurd is... ik stoor me er dus niet aan.
tuurlijk het is erg wat er gebeurd is, dat klopt. maar om nou op elke straat hoek, elk blaadje, elke krant die pakt een advertentie van giro 555 te plaatsen word ook een beetje van de gekke eh.
Bram! Boterham!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:33:19 #12
70004 niksan
net een beetje meer
pi_24443773
Het is maar een paar dagen, volgende week hoor je er niets meer van
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_24443792
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:20 schreef marq het volgende:
en ik kongo/ruanda regio maken de zwartjes elkaar dood alsof het een potje klaverjassen was
Gelukkig zit de VN ook in Congo:
quote:
(..)Two years after the charges first surfaced, Kofi Annan has finally admitted that U.N. peacekeeping troops sexually abused war refugees in the Democratic Republic of Congo . "I am really shocked by these accusations," the United Nations Secretary-General told reporters last week.

He shouldn't be. Allegations of sex crimes committed by U.N. staff and troops date back at least a decade and span operations on three continents, in places like Kosovo, Sierra Leone, Liberia and Cambodia. But rather than showing the kind of "zero tolerance" toward sexual crimes that Mr. Annan now promises, the U.N. has treated such instances with cavalier nonchalance.

In Congo, some 150 cases are under investigation. The charges range from rape, in which some victims were children, to sexual exploitation. In some cases, women and young girls have been coaxed into sex in exchange for essential food items.(..)

Bron: WSJ - December 29, 2004; Page A8
pi_24443804
TS, is word simpel van associale kut-kneusjes als jij. Jij zit hier op je luie reet vanachter je computer te klagen over mensen die hun best doen om te helpen? Dat je niet wil storten moet je uiteraard zelf weten, maar houd dan je bek over deze prachtige actie.
pi_24443905
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef erkez het volgende:
TS, is word simpel van associale kut-kneusjes als jij. Jij zit hier op je luie reet vanachter je computer te klagen over mensen die hun best doen om te helpen? Dat je niet wil storten moet je uiteraard zelf weten, maar houd dan je bek over deze prachtige actie.
Precies!
pi_24443957
quote:
Helemaal mee eens!

Je hebt meegekregen dat daar (volgens tellingen) 200.000 doden zijn gevallen en miljoenen mensen alles kwijt zijn wat ze hebben? Die gasten daar kunnen alle hulp gebruiken die er is, en dat het jou niet aanstaat omdat je niet naar je favo soap of wat dan ook kan kijken op deze ene avond. Scrotum-hoofd!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:41:49 #17
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24444030
Dit is een redelijk logische actie van 2 weken indoctrinatie voor giro 555. Er zijn gewoon een hoop mensen die er genoeg van hebben en/of er niet van gedient zijn. Na 2 weken elke vijf minuten gebedel aangehoord te moeten hebben mogen de mensen die het helemaal zat zijn nu ook best even van zich laten horen.
pi_24444039
quote:
Echte hulp hebben ze niet nu maar later nodig. Maar daar denkt niemand aan.
Holler
pi_24444112
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:42 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Maar met dit geld kan in ieder geval een goed begin gemaakt worden.

Het is trouwens al wel 1000 keer op tv gezegd dat de komende jaren opgebouwd moet gaan worden en dat dit pas het begin is, dus ik denk dat iedereen daar wel aan denkt
pi_24444268
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:42 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook dat de SHO dat geld in een keer overmaakt naar de rekening van meneer Pho nung in Tailand en daarmee is het dan klaar,.....
pi_24444299
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:44 schreef erkez het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Maar met dit geld kan in ieder geval een goed begin gemaakt worden.

Het is trouwens al wel 1000 keer op tv gezegd dat de komende jaren opgebouwd moet gaan worden en dat dit pas het begin is, dus ik denk dat iedereen daar wel aan denkt
Het gaat zich niet alleen om geld geven binnen nu en zeg eens 5 jaar. Het gaat er om dat mensen als jij en ik er over 2 jaar naar die landen toe gaan als toeristen. Zorgen er voor dat het economisch goed gaat. Dat vind ik gewoon het belangrijkste. Nu is er de kans dit te doen met het geld wat ze hebben. En hoop dus dat het ook goed besteed word.

en nee ik heb niet gegeven...
Holler
pi_24444496
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:52 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Het gaat zich niet alleen om geld geven binnen nu en zeg eens 5 jaar. Het gaat er om dat mensen als jij en ik er over 2 jaar naar die landen toe gaan als toeristen. Zorgen er voor dat het economisch goed gaat. Dat vind ik gewoon het belangrijkste. Nu is er de kans dit te doen met het geld wat ze hebben. En hoop dus dat het ook goed besteed word.
Ik zit er juist door de beelden van de mooie stranden van Thailand die niet verwoest zijn te denken om er op vakantie te gaan zodra ik m'n diploma heb Denk dat er wel meer mensen zijn die dat hebben. En ik denk dat zodra de puinhoop tegen de zomer een beetje weg is er weer genoeg toeristen komen. Plus het is zo dat niet al die landen helemaal verwoest zijn natuurlijk; het grootste deel merkt er niet zoveel van qua toerisme.
en nee ik heb niet gegeven...
[/quote]Iedereen z'n eigen keus, zolang je maar niet gaat zeiken op mensen die hun best willen doen om iedereen wél te laten storten.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 01:03:00 #23
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24444559
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:00 schreef erkez het volgende:

[..]
[quote]
Iedereen z'n eigen keus, zolang je maar niet gaat zeiken op mensen die hun best willen doen om iedereen wél te laten storten.
Erkez, ik denk dat hetgeen mensen voornamelijk tegenstaat is hoe het door je strot gedrukt wordt. Je kunt de afgelopen twee weken geen tv of radio aanzetten zonder dat je emotioneel gechanteerd wordt om geld te geven.
pi_24444588
beetje overdreven idd..
pi_33192642
ja erg overdreven
pi_33193447
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:02 schreef Knoekie het volgende:
ja erg overdreven
Waarom is het nou weer nodig zo'n oud topic te kicken? Deze gaat op slot, gaat sowieso al nergens over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')