tuurlijk het is erg wat er gebeurd is, dat klopt. maar om nou op elke straat hoek, elk blaadje, elke krant die pakt een advertentie van giro 555 te plaatsen word ook een beetje van de gekke eh.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:25 schreef Parasense het volgende:
Is ook niet niks wat gebeurd is... ik stoor me er dus niet aan.
Gelukkig zit de VN ook in Congo:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:20 schreef marq het volgende:
en ik kongo/ruanda regio maken de zwartjes elkaar dood alsof het een potje klaverjassen was
quote:(..)Two years after the charges first surfaced, Kofi Annan has finally admitted that U.N. peacekeeping troops sexually abused war refugees in the Democratic Republic of Congo . "I am really shocked by these accusations," the United Nations Secretary-General told reporters last week.
He shouldn't be. Allegations of sex crimes committed by U.N. staff and troops date back at least a decade and span operations on three continents, in places like Kosovo, Sierra Leone, Liberia and Cambodia. But rather than showing the kind of "zero tolerance" toward sexual crimes that Mr. Annan now promises, the U.N. has treated such instances with cavalier nonchalance.
In Congo, some 150 cases are under investigation. The charges range from rape, in which some victims were children, to sexual exploitation. In some cases, women and young girls have been coaxed into sex in exchange for essential food items.(..)
Bron: WSJ - December 29, 2004; Page A8
Precies!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef erkez het volgende:
TS, is word simpel van associale kut-kneusjes als jij. Jij zit hier op je luie reet vanachter je computer te klagen over mensen die hun best doen om te helpen? Dat je niet wil storten moet je uiteraard zelf weten, maar houd dan je bek over deze prachtige actie.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef erkez het volgende:
TS, is word simpel van associale kut-kneusjes als jij. Jij zit hier op je luie reet vanachter je computer te klagen over mensen die hun best doen om te helpen? Dat je niet wil storten moet je uiteraard zelf weten, maar houd dan je bek over deze prachtige actie.
Echte hulp hebben ze niet nu maar later nodig. Maar daar denkt niemand aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef erkez het volgende:
Tuurlijk wel. Maar met dit geld kan in ieder geval een goed begin gemaakt worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:42 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Echte hulp hebben ze niet nu maar later nodig. Maar daar denkt niemand aan.
Ja, ik denk ook dat de SHO dat geld in een keer overmaakt naar de rekening van meneer Pho nung in Tailand en daarmee is het dan klaar,.....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:42 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Echte hulp hebben ze niet nu maar later nodig. Maar daar denkt niemand aan.
Het gaat zich niet alleen om geld geven binnen nu en zeg eens 5 jaar. Het gaat er om dat mensen als jij en ik er over 2 jaar naar die landen toe gaan als toeristen. Zorgen er voor dat het economisch goed gaat. Dat vind ik gewoon het belangrijkste. Nu is er de kans dit te doen met het geld wat ze hebben. En hoop dus dat het ook goed besteed word.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:44 schreef erkez het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar met dit geld kan in ieder geval een goed begin gemaakt worden.
Het is trouwens al wel 1000 keer op tv gezegd dat de komende jaren opgebouwd moet gaan worden en dat dit pas het begin is, dus ik denk dat iedereen daar wel aan denkt
Ik zit er juist door de beelden van de mooie stranden van Thailand die niet verwoest zijn te denken om er op vakantie te gaan zodra ik m'n diploma hebquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:52 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Het gaat zich niet alleen om geld geven binnen nu en zeg eens 5 jaar. Het gaat er om dat mensen als jij en ik er over 2 jaar naar die landen toe gaan als toeristen. Zorgen er voor dat het economisch goed gaat. Dat vind ik gewoon het belangrijkste. Nu is er de kans dit te doen met het geld wat ze hebben. En hoop dus dat het ook goed besteed word.
Erkez, ik denk dat hetgeen mensen voornamelijk tegenstaat is hoe het door je strot gedrukt wordt. Je kunt de afgelopen twee weken geen tv of radio aanzetten zonder dat je emotioneel gechanteerd wordt om geld te geven.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:00 schreef erkez het volgende:
[..]
[quote]
Iedereen z'n eigen keus, zolang je maar niet gaat zeiken op mensen die hun best willen doen om iedereen wél te laten storten.
Waarom is het nou weer nodig zo'n oud topic te kicken? Deze gaat op slot, gaat sowieso al nergens over.quote:Op zondag 18 december 2005 16:02 schreef Knoekie het volgende:
ja erg overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |