Daarom ook het stukje wat tussen haakjes staatquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:17 schreef Gunner het volgende:
Nieuwsgroepen zijn in principe (van oorsprong) geen warez. Dat het daar voor gebruikt word is wat anders
Yeah rightquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jawel. Er wordt gevraagd uit te kijken naar een bestand op nieuwsgroepen en aangezien nieuwsgroepen(en meer de bestanden die erop staan) warez is. Is het een request
die worden niet voor niets gepost....quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:33 schreef Gunner het volgende:
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het topic onnodig dicht gaat. In principe wordt er niet gevraagd om de Lost uitzendingen. Die zijn namelijk nog een maand niet beschikbaar. Dat er users filenames posten van lost, tsjah.....
doe nou niet roomser dan de paus. Hij plaatst de volledige filenaam in de hoop dat iemand er op reageert...quote:
Die file bestaat niet eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe nou niet roomser dan de paus. Hij plaatst de volledige filenaam in de hoop dat iemand er op reageert...
Is niet waar, ik klaag slechts over het feit DAT het pas op 11 januari (woensdag) komt, dus donderdagochtend op nieuwsgroepen staat. En sinds wanneer is een TV-Rip warez? Je kan het gewoon legaal kijken vanuit Nederland als je beetje moeite doet, maar ik ga geen zware tv-kaarten aanschaffen daarvoor. En al zeker niet de afstemmingskanalen regelen. Niks warez dus. En waar stond dat ik erom vroeg?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jawel. Er wordt gevraagd uit te kijken naar een bestand op nieuwsgroepen en aangezien nieuwsgroepen(en meer de bestanden die erop staan) warez is. Is het een request
Mèn jij snapt het!quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Die file bestaat niet eens
Daar ging het hele topic over man lezen
Ze voelen zichzelf aangevallen hierquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn kakkertjes kakkertjes?
Wat een complete triestheid, sluit de helft van de topics van KLG maar, want die zijn ook allemaal generaliserend.
Niet echt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ze voelen zichzelf aangevallen hier
echt nietquote:
waar mag je wel met zo'n topic komen dan? Zo erg was het nou ook weer niet....quote:
In ONZ dan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef DrDentz het volgende:
hey, ik ben unbanned! zomaar uit het niets [afbeelding]
Donequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef de_puta_madre het volgende:
Need For Speed: Most Wanted
Kan iemand ff de TT veranderen in NFS MW
Heb je een tekening daarvan ? Gewoon om het geheel te verduidelijkenquote:
Als je niets anders kunt posten zou ik maar even uitloggen ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Heb je een tekening daarvan ? Gewoon om het geheel te verduidelijken![]()
Sorry MOD.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je niets anders kunt posten zou ik maar even uitloggen ofzo
Ik vond wel dat het een scooter topic was, de woorden pubers en scooters in de tt zeggen al genoegquote:Op donderdag 15 december 2005 10:33 schreef outcast_within het volgende:
Dikke pubers op scooters
Was geen scooter topic. iig het ging erom dat ik me irriteerde aan Dikke mensen die als vervoersmiddel een scooter gebruikte.
Maar boeien het was toch een kuttopic dus een slotje mocht er wel op. Maar Moi een scooter topic openen :S bah
Dank voor het meldenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:34 schreef zoalshetis het volgende:
op basis van deze wijze woorden van terminator "Scooter topic, en ook nog heel erg saaie ook...
Slotje bij deze", mag wat mij betreft het balkenende topic ook wel gesloten worden.
Als ie niet gesloten was had ik vandaag een bagger lemming topic geopend.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar goed, als je het niet zo bedoeld had dan is dat jouw goed recht. Maar bagger was het sowieso, daar zijn we het gelukkig wel over eens.
Ik heb nog helemaal geen BB gekeken dit seizoen. Maar zeg nou zelf, vond je dat nou een topic wat iets toevegde?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:59 schreef sr_firewire het volgende:
Tha_T is weer in het huis. Ff een topic sluiten omdat hij een groot BB fan is.
Als een andere mod anders over mijn slotje denkt staat het ze vrij om het topic weer te openen hoorquote:Gelukkig zijn niet alle moderators zoals jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt waar, wat een kutmoderator ben jij zeg....
1: Bart Spring in het Veld is/was een kwal van de bovenste plank. Bij BB denk ik altijd aan de legendarische eerste serie met deze lul van een winnaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen BB gekeken dit seizoen. Maar zeg nou zelf, vond je dat nou een topic wat iets toevegde?
[..]
Als een andere mod anders over mijn slotje denkt staat het ze vrij om het topic weer te openen hoor
Ja, dus is het een topic wat echt iet toevoegt? Ik kijk er anders tegenaan ook al door het zinnetje "Ik zag vandaag in de krant..."quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:04 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
1: Bart Spring in het Veld is/was een kwal van de bovenste plank. Bij BB denk ik altijd aan de legendarische eerste serie met deze lul van een winnaar.
Dat gebeurt wel hoor. Ik heb het zzelf ook wel gedaanquote:2: Tuurlijk openen jullie een topic niet die een ander gesloten heeft. Ben lang genoeg moderator geweest om dat te weten hoor![]()
1: Ik zag vandaag in de krant...... Heb ik niet gezegd. Leugenachtige reden om de topic te sluiten dus, openen die hapquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja, dus is het een topic wat echt iet toevoegt? Ik kijk er anders tegenaan ook al door het zinnetje "Ik zag vandaag in de krant..."
[..]
Dat gebeurt wel hoor. Ik heb het zzelf ook wel gedaan
1. Mhwoa niet in de krant dan maar welquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:24 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
1: Ik zag vandaag in de krant...... Heb ik niet gezegd. Leugenachtige reden om de topic te sluiten dus, openen die hap![]()
2: Lijkt me sterk, maar ik geloof je meteen![]()
3: En nu is het tijd voor koffie
2. Nou ja, dan niet. Ik heb wel eens een slotje van buzzer eraf gehaald. Dat kan imho gewoonquote:Op donderdag 15 december 2005 17:44 schreef sr_firewire het volgende:
Kennen jullie hem nog, moest toevallig aan hem denken toen ik weer een kutreclame van BB op TV zag net:
[afbeelding]
Kots hier op Bart Spring in het Veld![]()
![]()
![]()
Als ik alle onzin-posts eruit haalt hou je geen topic meer overquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef BrauN het volgende:
Lul.
Wie zouden samen een politieke partij moeten beginnen. Ik ben het helemaal met je eens !quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef BrauN het volgende:
Lul.
Hoi.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef de_puta_madre het volgende:
Tha T verantwoord jezelf hier maar even![]()
Genoegquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:32 schreef de_puta_madre het volgende:
lam excuus, er ontgaat jou nooit een topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |