Dankje ik snap het! Ik vind dit dan ook erg naar voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:36 schreef de_puta_madre het volgende:
[afbeelding]
Zoiets alleen dan zijn de politiewagens nog veel lomper![]()
O ja de TT is verkeerd het moet zijn NFS MW
Need for Speed: Most Wanted
WTF waarom verwijder je mijn post over het of hij bij de Zou-je-het-geheel-willen-verduidelijken-met-een-tekening-clubquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef Tha_T het volgende:
TT gefixed. En nu de reacties op de TT weghalen. áls je een verkeerde TT ziet hoef je daar niet meteen een heel topic mee te verneuken
typisch reactie van iemand die het stiekem wel gaaf vindt (anders kwam je niet tot #12), maar totdat het te moeilijk wordt en ermee stopt en zeggen dat het een kutspel isquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:49 schreef Bigs het volgende:
Ik ben bij #12 al opgehouden.. suf spel. Doe mij maar lekker Gran Turismo of Project Gotham
Daar ligt het probleem, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:52 schreef de_puta_madre het volgende:
Idd gewoon een n00b
Hou gewoon op daarmee. 1 keer is leuk maar daarna niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:48 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
WTF waarom verwijder je mijn post over het of hij bij de Zou-je-het-geheel-willen-verduidelijken-met-een-tekening-club
WTF! Als ik iets niet snap dan vraag ik netjes om een tekening, ik doe niks verkeerd...quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hou gewoon op daarmee. 1 keer is leuk maar daarna niet meer
Nee.. toen gestopt omdat het nog steeds niet moeilijk werd. Ik bedoel die eerste races vlieg je zo doorheen. Need for Speed is gewoon gas inhouden en een beetje in de juiste richting sturen. Dan zoek ik toch liever een uitdaging a la Gran Turismo (wat volgens de meeste mensen toch wel moeilijker is).quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
typisch reactie van iemand die het stiekem wel gaaf vindt (anders kwam je niet tot #12), maar totdat het te moeilijk wordt en ermee stopt en zeggen dat het een kutspel is
Jawel. Je verneukt een topic. Als je nog vragen hebt gooi je ze maar op de Klaagmuur maar alle "heb je een tekening om het te verduidelijken"-posts haal ik gewoon wegquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
WTF! Als ik iets niet snap dan vraag ik netjes om een tekening, ik doe niks verkeerd...
Er staat je nog veel te wachten knul. Bij #2 is het echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:58 schreef DjDev het volgende:
Ik ben bij #9
Ik speel het niet meer zo vaak en als ik het wel speel ga ik lekker knokken tegen de polisie![]()
Ga jij maar eens op het einde van het spel al die politie uitdagingen doen. Ik heb aardig wat racespelletjes gedaan, maar dat is echt wel pittig hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:01 schreef Bigs het volgende:
[..]
Nee.. toen gestopt omdat het nog steeds niet moeilijk werd. Ik bedoel die eerste races vlieg je zo doorheen. Need for Speed is gewoon gas inhouden en een beetje in de juiste richting sturen. Dan zoek ik toch liever een uitdaging a la Gran Turismo (wat volgens de meeste mensen toch wel moeilijker is).
Succesquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jawel. Je verneukt een topic. Als je nog vragen hebt gooi je ze maar op de Klaagmuur maar alle "heb je een tekening om het te verduidelijken"-posts haal ik gewoon weg
Waar is de topic: Stem hier voor kutste moderator van 2005quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jawel. Je verneukt een topic. Als je nog vragen hebt gooi je ze maar op de Klaagmuur maar alle "heb je een tekening om het te verduidelijken"-posts haal ik gewoon weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |