quote:Op maandag 5 december 2005 14:25 schreef Het_hupt het volgende:
Bagger!!!!
TS is van zijn ban verlost en stort weer een baggerflood![]()
1) ik heb er een gruwelijke schurfthekel aan hoe jij de boel op de man speelt.quote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef BrauN het volgende:
Buzzer... jij snapt het écht niet hè?
1. Het topic was niet eens van mij... Boomlaars was TS.
2. Ik zit niet te jankzakken richting jouw persoontje... mijn post in dit FB topic is volledig in lijn met de eigenlijke bedoeling van FB topics.
3. En je moeder!
* Het_hupt is het met Buzzer eens en mompelt iets over brede ruggen.quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
1) ik heb er een gruwelijke schurfthekel aan hoe jij de boel op de man speelt.
2) Jij weet net zo goed als ik dat het betreffende topic dusdanig verbaggerd was dat het niet meer te redden was. Ik had alleen even in de sluitpost moeten zetten dat TS een nieuw topic had mogen openen, maar dat is er door de drukte op mijn werk even bij in geschoten
3) Hoe ken jij mijn moeder ?
Vind je het erg als ik zeg dat ik er nu geen kant-en-klaar antwoord op heb? Ik kom er wel nog op terug. Dat is zekerquote:Op maandag 5 december 2005 19:13 schreef Het_hupt het volgende:
Kunnen de topiques van Maikuuul niet in het SC topque geplaatst worden? Dit topique is er uitermate geschikt voorEn anders maar in ONZ!!!!
Ik ben te vinden op MSNquote:(Tha_T: welke p2p proggies heb jij?)
Vind het wel meevallen, maar ik hou het topic wel in de gatenquote:Op maandag 5 december 2005 22:46 schreef Het_hupt het volgende:
Mijn nichtje en haar computer gewoon een SC topique imho
Puur slowchatquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, maar ik hou het topic wel in de gaten
quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk eens: Mijn nichtje en haar computer
![]()
En juist die plaatjes zijn het probleem, ik weet nu al wat voor bagger reacties die op gaan leveren. Ik wil het topic eventueel wel weer voor je openen, maar dan verwijder ik die plaatjes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:22 schreef de_puta_madre het volgende:
Waarom wordt mijn topic gesloten mijn kachel is toch echt kapot. En ik illustreer het alleen maar met wat plaatjes...
Mijn kachel GVD
Niet zo handig van je om er op te reageren, dat soort reacties kun je het beste negeren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef hydrah het volgende:
Zou iemand de bash postings van Furious in het topic Kut parijs kunnen verwijderen. AUB.
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet zo handig van je om er op te reageren, dat soort reacties kun je het beste negeren.
Tuurlijk, zolang ze maar niet uit Probleemwijken komen is het mij best.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:36 schreef de_puta_madre het volgende:
hmmm het topic is natuurlijk wel een stuk minder zonder die plaatjes. Mag ik dan wel plaatsvervangende plaatjes zoeken?
Wie houdt je tegen om hem aan te passen? Ik check de topics die ik sluit later altijd nog even om te kijken of er iets veranderd aan de OP waardoor hij weer open kanquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
jongejongejonge
Dat topic loopt hardstikke goed, er is totaal niets mis mee... en dan ga jij huilen over de op?
Gooi er dan iig geen slot op, maar zeg dat ik mn OP moet aanpassen.
Triest ventje
Ik zal kijken of ik wat kan fixenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:56 schreef coz het volgende:
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de Fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor Klaagbaak
anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren'
Wel een gepast plaatje hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:25 schreef coz het volgende:
ben zo vrij geweest om alvast een plaatje erop te zetten .. overleg maar of dit kan/duidelijk is , en anders is het simpelweg te wijzigen door een nieuwe versie te uploaden![]()
[klaagmuur
Wat The Terminator zeiquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:25 schreef coz het volgende:
ben zo vrij geweest om alvast een plaatje erop te zetten .. overleg maar of dit kan/duidelijk is , en anders is het simpelweg te wijzigen door een nieuwe versie te uploaden![]()
[klaagmuur
Dus als ik mijn verhaal verander in kinderwagen dan mag ik het opnieuw posten?quote:Op woensdag 7 december 2005 07:51 schreef buzzer het volgende:
Nee het topic gaat niet open. Zelfs in ONZ zou het op slot gaan, en we hebben gewoon vet genoeg van die scootertopics in KLB. En SInterklaas heb ik gisteren persoonlijk uitgezwaaid, dus dat duurt een jaar voor hij me weer in de zak kan stoppen, en dan is hij dit topic allang vergeten.
Het zij zoquote:Op woensdag 7 december 2005 07:58 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
ik hoop dat een andere modje anders beslist.. anders het zij zo
Ik in iedergeval niet, en Tha_T zo te zien ook niet. Het is een terecht slotje, ik zou het topic ook op slot gegooit hebben als ik het tegenkwam.quote:Op woensdag 7 december 2005 07:58 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
ik hoop dat een andere modje anders beslist.. anders het zij zo
Ik heb het al bijgesteldquote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef Gunner het volgende:
Tha_T vindt jij het normaal om mensen dood te wensen in het SGP anno 2005 topic?
Kloptquote:Op donderdag 8 december 2005 12:21 schreef Gunner het volgende:
Ok. Vandaar dat jouw en mijn posts als reactie daarop weg zijn.
Dat weet ik. Alleen zag ik er niet zo'n ernst in. Ik heb het even nagevraagd bij een FA na jouw post en besloten het weg te halen. Iedereen tevredenquote:Je beseft dat een user 'in het blauw' toch een soort van voorbeeld functie heeft en er toch extra op gelet wordt?
Allrightquote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef Gunner het volgende:
Ja hoor. No hard feelings
Onzin of bagger. Kies maarquote:Op donderdag 8 december 2005 16:05 schreef de_puta_madre het volgende:
wat was er mis met mijn topic?
Jajaquote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef de_puta_madre het volgende:
Als je gezondheid niet eens meer serieus wordt genomen![]()
idd was niets mis met dat topiquequote:Op donderdag 8 december 2005 20:54 schreef Camplo het volgende:
Ehm @ Buzzer.
In dit Of je wacht ff 5 seconden... topic, is intentie nergens moslims te bashen. Zodra er echter 1 zo'n reactie komt van 'kutmoslims' mieter je hem maar meteen op slot. Het ging er nog altijd om dat een man van turkse afkomst zich lomp gedroeg, en vervolgens wordt er de spot mee gedreven. Maar moslims-bashen is het nog altijd niet.
Vorige keer kreeg een topic waarin ik klaagde over een buitenlanders van de smullers ook binnen no time een stempeltje. Erg lichtgeraakt op dat gebied ofzo? Kan ook niks veranderen aan de afkomst van die man.
daar kun je inderdaad niets aan veranderen, maar zelfs een foto erbij plaatsen gaat me echt tever. En wat verwacht ja dan voor reakties met een dergelijke OP. Dat komt echt niet veel verder dan moslim bashen hoor. Als je zondoig wil klagen over voordringen in de supermarkt hou je het maar wat algemener.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:54 schreef Camplo het volgende:
Ehm @ Buzzer.
In dit Of je wacht ff 5 seconden... topic, is intentie nergens moslims te bashen. Zodra er echter 1 zo'n reactie komt van 'kutmoslims' mieter je hem maar meteen op slot. Het ging er nog altijd om dat een man van turkse afkomst zich lomp gedroeg, en vervolgens wordt er de spot mee gedreven. Maar moslims-bashen is het nog altijd niet.
Vorige keer kreeg een topic waarin ik klaagde over een buitenlanders van de smullers ook binnen no time een stempeltje. Erg lichtgeraakt op dat gebied ofzo? Kan ook niks veranderen aan de afkomst van die man.
er is een heleboel mis met dat topiquequote:Op donderdag 8 december 2005 21:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd was niets mis met dat topique![]()
Jawel. Er wordt gevraagd uit te kijken naar een bestand op nieuwsgroepen en aangezien nieuwsgroepen(en meer de bestanden die erop staan) warez is. Is het een requestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |