nee tussen de benen doorkruipen lijkt me.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Faceoff het volgende:
hoe doe je dat? als laatste komen en als eerste in de rij?
gewoon op je dooie gemakje iedereen voorbij lopen in die kassarij?
Nou kassa links ging open en die turk zag het en racete zo snel mogelijk erheen met ze keppeltje. Alles en iedereen opzijkbeukend want er waren klanten die graag een broodje Doner wilden.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Faceoff het volgende:
hoe doe je dat? als laatste komen en als eerste in de rij?
gewoon op je dooie gemakje iedereen voorbij lopen in die kassarij?
Nee apenjong, ik had al betaald of gaan de kassa''s bij jullie van voren naar achter?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:01 schreef Xebrozius het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je stiekem een foto gemaakt omdat hij voordrong en jij nog achet in de rij staat. Immers als je gelijk had gekregen zou je hem fotograveren als hij in de rij staat en niet aan de kassa. Tevens is het zo dat als je hem er op aansprak hij je wel recht in de mobiele telefoon had aangekeken.
als er een nieuwe kassa opengaat en hij is er als eerste, dan staat die kerel toch gewoon in zn rechtquote:Op donderdag 8 december 2005 17:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou kassa links ging open en die turk zag het en racete zo snel mogelijk erheen met ze keppeltje. Alles en iedereen opzijkbeukend want er waren klanten die graag een broodje Doner wilden.
Die turk want ik ga anti reclame maken voor de Alanya (die kebabzaak waar hij denk ik werkt)quote:Op donderdag 8 december 2005 17:02 schreef DaDemoMan het volgende:
Maar goed wie is nu de pauper?
dat noemt men gewoon slimquote:Op donderdag 8 december 2005 17:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou kassa links ging open en die turk zag het en racete zo snel mogelijk erheen met ze keppeltje.
Niet als er een rij van 29 infidels en mij staat.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
als er een nieuwe kassa opengaat en hij is er als eerste, dan staat die kerel toch gewoon in zn recht
Waarom staat de pinautomaat dan niet de andere richting op?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee apenjong, ik had al betaald of gaan de kassa''s bij jullie van voren naar achter?
jij had al betaald...quote:Op donderdag 8 december 2005 17:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Niet als er een rij van 29 infidels en mij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |