Neen daar moet ik je helaas in teleurstellen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef ExCibular het volgende:
Volgens mij zuigt elke keuken als je glutenvrij moet eten!![]()
quote:
Volgens mij meer proteinequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
sukkel.........
OT: Heb je je vriendin wel s'avond nog de hoognodige vitaminen toegediend ?
Daar hou ik van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
tis sowieso moeilijk een restaurantje te vinden in Parijs. Tenzij je van exclusief en duur eten houd..
Volledig mee eensch, een mooi land jammer dat er Fransen wonen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef hydrah het volgende:
Mijn klacht, fransen wat een kut volk met een kut instelling en een kut keuken, bah
Volledig mee eenschquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:08 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Volledig mee eensch, een mooi land jammer dat er Fransen wonen.
Hoewel ze wel lekker wijn en kaas hebben![]()
Een allergie voor bijna alle graansoortenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:10 schreef BrauN het volgende:
Vergeef me mijn onwetendheid, maar wat de stervende hoeren kanker tyfus is 'glutenvrij'?
Glutenvrij heeft volgens mij helemaal niets met gezondheidsfreak te maken.........quote:
Ik heb je al geholpenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Glutenvrij heeft volgens mij helemaal niets met gezondheidsfreak te maken.........
Dan kan je lichaam gewoon niet tegen bepaalde stoffen, waardoor je verschillende bijwerkingen krijgt. Volgens mij Glutenvrij, dan kun je o.a niet tegen bepaalde smaakstoffen.
TS help me eens
Tip: betrek zijn moeder er bij. Roep dus iets als:quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Shhht, ik ben bezig met een bash-sessie.
Om het snel te vertellen wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Glutenvrij is niet een verzamelwoord voor allergie voor graansoorten hoor.![]()
Je lijkt wel een domme kut fransoos met je gestolen userpic.![]()
quote:
quote:oud nieuws man, franse suck hard ass
is maar net waar en wat je eet...quote:De Franse keuken staat hoogaangeschreven evenals de Italiaanse maar mijn ervaringen leren mij dat dat allemaal behoorlijk tegenvalt.
bullshit. legio restaurants die goed eten bieden voor een goede prijsquote:tis sowieso moeilijk een restaurantje te vinden in Parijs. Tenzij je van exclusief en duur eten houdt..
quote:En ik mis het punt waarom dit aan Parijs ligt. Volgens mij ligt het probleem toch echt bij jezelf.
Vooral het uitleg gedeelte kwam volgens mij bij die fransen niet zo goed over denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:26 schreef Deetch het volgende:
Was onlangs nog op Radar ofzo dat er ook in nederland gewoon nauwelijks restaurants zijn die rekening kunnen houden met een dieet omdat ze eigenlijk niet weten wat bepaalde allergieen inhouden of wat er precies in de door hun gebruikte produkten zit.
Het ;ligt dus niet zozeer aan de Parijse koks dat je moeilijk een glutenvrije maaltijd kunt krijgen maar meer aan de onbekendheid vane en dergelijke aandoening. Misschien wist je ook niet goed hoe je je allergie in het frans moest uitleggen.
dat is nooit anders geweest en je zeurt en nog overquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:28 schreef hydrah het volgende:
[..]
Vooral het uitleg gedeelte kwam volgens mij bij die fransen niet zo goed over denk ik.
een soort van communicatie probleem, maar ipv dat ze nu engels (willen) spreken of een beetje verstaan dat doen ze dan weer niet.
Das toch jammer
Ach ze wou een keer naar Parijs, en ik was er al een tijdje niet meer geweest dus.. dan ga je maar gewoon.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:31 schreef SouthernSun het volgende:
zit ie in frankrijk, gaat ie klagen over het eten![]()
Neen daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:20 schreef Rio het volgende:
Sans glutes?
Ik had dat restaurant ook een van nare ziektes doorweven doodsverwensing toegespeeld. Wie zet er nou gluten op het menu?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:20 schreef Rio het volgende:
Sans glutes?
Ik had dat restaurant ook een van nare ziektes doorweven doodsverwensing toegespeeld. Wie zet er nou gluten op het menu?
lees je eerst eens in, je hebt geen idee waar je het over hebt..quote:
mee eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Gewoon eten die gluten en laat de natuurlijke selectie z'n werk doen.
Je eigen eten meenemen is voor paupers, ik koop wel iets en anders ga ik maar naar een luxer restaurant.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:29 schreef BennyNL het volgende:
lekker als een nerd in parijs om glutenvrij gaan lopen zeuren![]()
dan neem je toch je eigen eten mee als je weet dat je bepaalde dingen niet mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |