Mooi het is vrijdag middag, de tijd is daar bepak en bezakt sta ik klaar, om te wachten.
M'n vriendin komt 10 minuten te laat bij mij, maar dat is geen probleem, m'n vader brengt ons naar het vliegveld. En we zijn officieel op weg naar Parijs.
Ik heb mijn vriendin getrakteerd op een weekendje parijs gezelliger kan het niet, dacht ik. Nou dat viel reuze tegen eigenlijk. Mijn frans is nog redelijk die van mijn vriendin is gelukkig beter daar kon het niet aan liggen, de eerste dag ging goed maar toen.
We gingen zaterdag Parijs binnen en alles was prima in orde, het weer zat mee en de winkels waren tof. Veel gewinkeld maar van het winkelen krijg je HONGER-DE-BONGER.
Dus wij een restaurantje uitzoeken, uitgezocht gaan zitten en de primende vraag stellen of ze glutenvrij kunnen bereiden, maar helaas ze wisten niet eens wat het was, okee volgende dan helaas weer mis.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Gewoon geen Restaurant in een directe omgeving kunnen vinden die glutenvrij kon bereiden, wat ze wel kunnen in het hotel waar we waren, uit eindelijk tegen 19:00 toch een restaurant kunnen vinden en heerlijk gesmikkeld.
(Mijn weekend was gelukkig er niet door verpest, mijn vriendin maakt vele dingen goed
![]()
).
Mijn klacht, fransen wat een kut volk met een kut instelling en een kut keuken, bah