abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32882470
Boete Geen legitimatie & niet verzekerd scooter op me verjaardag nota bene (25 jaar geworden)

hier komt Ie dan. Ik sta ergens midden in de stad langs de weg stil met me helm op me kop (en scooter uit) met me Malaguti Phantom F12 LC DD Digi scooter die easy 115 KMPH boekt.
Komt politie langsrijden met 2 vrouwen van amper 150cm lang. Kijken me diep aan.
En ik kijk vriendelijk terug met de blik: val dood. (maar geen uitlokking of obsceen gebaar)

Dus zij een rondje rijden en dan voor me neus stil staan, raampje omlaag
Zei: wat doe je hier?
Ik: ik sta hier met me helm op me kop, dat ziet u toch?, kan ik ergens mee helpen
Zei: maar wat doe je hier?
Ik: moet ik mijzelf gaan herhalen?
Zei: maar u staat u hier toch niet gewoon?
Ik: wilt u soms dat ik zeg dat ik zit? Dan lieg ik toch? wilt u me Identiteit kaart zien?
Zei: doet u maar

Ik zoek in me binnenzak, en pak er expres 2000 Euro (40 briefjes van 50Euro) uit met wat bankpasjes en andere dingen maar geen Identiteit kaart, die kan ik niet vinden.

Zei ondertussen kenteken checken van me scooter etc. waar volgens haar alles mee mis was. (kenteken 2004 ipv 2005)

Zei: u bent niet verzekerd

Ik: nou dan kunt u gelukkig 2 boetes uitschrijven voor het einde van het jaar is het wel belangrijk om u quota te halen toch? Ik kan namelijk me Identiteit kaart ook nergens vinden

Zei: ja dan gaat ik u 2 boetes uitschrijven,
Ik: Leuk voor u!
Zei vraagt me naw gegevens en noteert het op een bloknootje
Ik geef me naw gegevens plus geboorte datum 07-12-80 en zeg erbij. Fijn he dat u op me verjaardag 2 bonnen kunt uitschrijven, hopelijk krijgt u een warm gevoel van binnen ervan net zoals ik.
Zei: ik vind u houding vervelend!
Ik: Ik vind u nogal erg klein van postuur!
Zei is klaar met noteren van me naw gegevens
Zei: u krijgt ook een bon voor het niet verzekeren van uw scooter!
Ik: Heeft u me zien rijden? Nee mevrouw! mijn scooter is gelijkwaardig aan een boodschappentas op dit moment! Heeft u me zien rijden of niet mevrouw?
Zei: Nee, maar u krijgt toch een boete
Ik: Maar ik verzeker u dat deze scooter wel verzekerd is. Maar ik krijg het plaatje pas over 2 tot 3 werkdagen thuis. Maar verzekerd ben ik wel degelijk omdat ik mijzelf niet verzekeren ontzettend stom van mezelf zou vinden, maar ik geef toe op het eerste gezicht dat het lijkt dat ik niet verzekerd ben. Maar doe wat u goed dunkt. Ik zal u vertellen: heb deze scooter pas 3 dagen geleden over gekocht en meteen via het internet verzekerd en zij verzekeren me per direct als ik binnen 8 dagen het verschuldigde bedrag overmaak, dat geld is meteen overgeboekt en ik ben dus W.A. verzekerd en ik zie me plaatje tegemoet!
…………………
Ik:, ohw ik bedenk me dat ik me rijbewijs in me handschoenenvakje van me Scooter heb!
Ik open handschoenenvakje en laat me rijbewijs zien en zeg: alstublieft (met een grijns van hier tot ginder)
Zei: u krijgt toch beide boetes
Ik: moet u vooral doen, ik zie ze graag tegemoet om ze in me plakboek te doen!
Betalen hoef ik ze toch niet!
Zei: hoezo niet en waar komt u aan zoveel geld, wat is de herkomst ervan meneer
Ik: boetes zijn namelijk niet rechtsgeldig. Herkomst van het geld vertel ik niet, ik wil wel vertellen in geuren en kleuren wat ik er mee ga doen: Ik ga hier naar de Hoeren (was een straat verder!) en pak een Turks hoertje van 150cm met lang krullend haar (3 maal raden hoe mevrouw agent eruit zag ^^ )trek aan haar hoofdhaar en douw me lul diep in haar keel totdat ze moet kokhalzen en nog wat andere leuke dingen die ik leuk vind. daarvoor zal ik haar goed betalen!
Zei: STOPT U maar
Ik: jammer, Mag ik uw legitimatie even zien mevrouw. Ik wil graag uw dienstnummer en naam noteren
Zei: mijn naam is XXXX en nummer 4454
Ik: ik vraag of ik uw pas mag zien niet of uw naam etc. wilt opnoemt, luistert u altijd zo slecht? Ik wil gewoon uw pasje zien!
Ze geeft me haar pasje en maak er ook een foto van met me rijbewijs ernaast en geef haar dienstpas terug
Zei: wat doet u?
Ik: u ziet toch dat ik een foto maak, is niks mis mee toch en het is helemaal al niet verboden? (wat keek ze me verbaast aan! Lmao)
Zei: u bent gek!!!!!!!!
Ik: Gaat dit nog lang duren mevrouw want ik zat hier gezellig met me helm op me kop te genieten en dat wil ik zo snel mogelijk resumeren.
Zei: hier is de boete voor niet verzekerd en van geen legitimatie scheld ik maar kwijt!
Ik: Jammer he dat ik er een foto van heb gemaakt, maar u bent toch al te laat, ik heb u waar ik u wou hebben.
Zei: wat bedoelt U?
Ik: ik denk dat U met een beetje geluk alleen gesprek met uw chef heeft, in ergste geval dat er een baan vrijkomt bij de politie, U werkte namelijk niet vrijwillig mee om uw te legitimeren, en u was van plan een boete onder valse voorwendselen uit te schrijven (dat laatste word niet getolereerd), maar nu ik er een foto van heb gemaakt ziet u er opeens vanaf, geeft u me het gele papiertje en stap maar in de auto want het regent en ik wil niet dat u nat word, een goede avond XXXXX! Mocht ik toch een brief van krijgen over dit vanavond voor welke van de 2 boetes dan ook. Dan maak je me verjaardag compleet, want jou in de problemen brengen na dit zou een godsgeschenk zijn voor me verjaardag!
Test me niet uit, ik maak je helemaal kapot met plezier.
Zei: hier is uw boete voor geen verzekering. (helaas kan ze me dit maken maar ik kan me uitstekend hier tegen beroepen!)
En toen stapte ze de auto in……………en wag was ze

wat een (*&)#@ en nee ik was ook niet lief.
Maar na 8 acht jaar op me ultra gave scooter die easy 115 boekt (heb er 4 totaal hahahah) en heel wat aanvaringen, ervaringen, intimidaties en boetes later had ik er even weer vanouds zin in en wou dit transcript van het volledig opgenomen gesprek op me mobiel met jullie delen.

Moraal van het verhaal, politie agenten hebben een hekel aan mensen op scooters (word echt 1 of 2 keer per maand staande gehouden op me scooter) en ik ben hun worste nightmare! Ik ben moe en type morgen nog wat verder Ciao en dit gebeurde om 03.00 precies

Ik ga er een nachtje erover slapen maar ik denk dat ik haar kapot ga maken ^^ (ja ik heb een aversie tegen agenten als ik op me scoot zit en hunnie ook terug naar mij ^^

[ Bericht 0% gewijzigd door Uninhibited-Pride op 07-12-2005 06:36:55 ]
pi_32882478
Na de eerste zin stopte ik met lezen!
pi_32882481
Wat een uberkneus ben jij zag man man man wat een faggot!
Ten eerste rijd je scooter op je fucking 25ste .
Ten tweede geloof ik geen eene FUCK van je verhaal

En zei? Het is ZIJ broodmongool.
  woensdag 7 december 2005 @ 06:12:39 #4
19840 Libris
Live from Singapore
pi_32882483
had ik ook moeten doen..

En ja, het is zij, niet zei...
pi_32882487
Oja wees nog blij dat je geen boete hebt gekregen voor je beledigingen.

Oja de regels mbt verzekeren van je scooter en er mee rijden en stilstaan zijn veranderd, lees het maar eens door .
pi_32882488
quote:
Op woensdag 7 december 2005 06:11 schreef tonks het volgende:

[quote]Wat een uberkneus ben jij zag man man man wat een faggot!
Tuurlijk deed ik leip als zei met een kop uit de auto stapt met die jongen gaan we even op ze scootertje pakken dan heb je aan mij een goede
quote:
Ten eerste rijd je scooter op je fucking 25ste .
Dat is een belediging 1. het is goedkoper 2. ik rij in de hoofdstad 2x zo snel van A naar B 3. kan overal parkeren en betaal geen parkeer geld 4. ik heb gelukkig niks te maken met motorrijders en hun midlife crisis 5. wat is er mis met 25 jaar en scooter rijden? 6. ik rij ook nog een volvo Cross country ...
quote:
Ten tweede geloof ik geen eene FUCK van je verhaal
Boeie .. ik scan vrijdag even de boete in oki?
quote:
En zei? Het is ZIJ broodmongool.
Fuck je hebt gelijk.. maar het is ook ene
quote:
Op woensdag 7 december 2005 06:15 schreef tonks het volgende:
Oja wees nog blij dat je geen boete hebt gekregen voor je beledigingen.
kun je me even quoten waar ik haar beledig?
quote:
Oja de regels mbt verzekeren van je scooter en er mee rijden en stilstaan zijn veranderd, lees het maar eens door .
Nu lul je onzin aangezien ik dit 100% zeker weet.. Ik zoek het even voor je op ...

heerlijk: 3 onwaarheden in 2 zinnen
pi_32882495
quote:
Tuurlijk deed ik leip als zei met een kop uit de auto stapt met die jongen gaan we even op ze scootertje pakken dan heb je aan mij een goede
Die mensen doen gewoon wat ze moeten doen, en dan moet jij maar respecteren. ook moet je scooter verzekerd zijn, ook tijdens het stil staan en tijdens het rijden + dat je altijd een legitimatie bewijs bij moet hebben. Als je dit gewoon had gedaan was er geen probleem en had je nu geen boete.
quote:
Dat is een belediging 1. het is goedkoper 2. ik rij in de hoofdstad 2x zo snel van A naar B 3. kan overal parkeren en betaal geen parkeer geld 4. ik heb gelukkig niks te maken met motorrijders en hun midlife crisis 5. wat is er mis met 25 jaar en scooter rijden? 6. ik rij ook nog een volvo Cross country ...
Scooters zijn voor mensen van 16 tot 18, en als je dan al scooter rijd om boodschapjes te doen oid . doe dan niet zo stoer van "Mijn scooter boekt 115" fucking JS wannabe
quote:
Boeie .. ik scan vrijdag even de boete in oki?
Oh en ik geloof het wel hoor, dat je een boete hebt! wat ik niet geloof is dat je zo stoer bent gebleven tegen de agenten. volgens mij stond je daar een beetje met een pruillipje . een boete op mijn verjaardag! maar agent waarom
pi_32882504
quote:
kun je me even quoten waar ik haar beledig?
Ik zou dit toch wel zo opvatten:
ik denk dat U met een beetje geluk alleen gesprek met uw chef heeft, in ergste geval dat er een baan vrijkomt bij de politie, U werkte namelijk niet vrijwillig mee om uw te legitimeren, en u was van plan een boete onder valse voorwendselen uit te schrijven (dat laatste word niet getolereerd), maar nu ik er een foto van heb gemaakt ziet u er opeens vanaf, geeft u me het gele papiertje en stap maar in de auto want het regent en ik wil niet dat u nat word, een goede avond XXXXX! Mocht ik toch een brief van krijgen over dit vanavond voor welke van de 2 boetes dan ook. Dan maak je me verjaardag compleet, want jou in de problemen brengen na dit zou een godsgeschenk zijn voor me verjaardag!
Test me niet uit, ik maak je helemaal kapot me plezier.

Ik: boetes zijn namelijk niet rechtsgeldig. Herkomst van het geld vertel ik niet, ik wil wel vertellen in geuren en kleuren wat ik er mee ga doen: Ik ga hier naar de Hoeren (was een straat verder!) en pak een Turks hoertje van 150cm met lang krullend haar (3 maal raden hoe mevrouw agent eruit zag ^^ )trek aan haar hoofdhaar en douw me lul diep in haar keel totdat ze moet kokhalzen en nog wat andere leuke dingen die ik leuk vind. daarvoor zal ik haar goed betalen!
Ook dit.

Met deze 2 gevallen moet je heel blij zijn dat die andere boete nog is vrijgescholden. Je had een boete voor veel meer kunnen hebben .

En je scooter moet verzekerd zijn ookal loop je ermee aan de hand.
pi_32882507
@ tonks: je stigmatiseerd een doelgroep.
Agenten zochten vertier en powerplay: ik heb ze waar voor hun geld gegeven!
Mijn scooter is verzekerd en voldoet wettelijk eraan! ik had ook geldig legitmatie bij me .. alleen geen identiteits kaart .. en liet het mevrouw ook zien... (he zuigen noemen we dat ^^)
bedankt dat je me gelooft!

Opvatten is iets anders dan iemand beledigen.. er is een verschil tussen aangesproken voelen en iemand beledigen .. en een ultimatum stellen is geen dreigen ...
ze kan zoeel willen...

Me scooter is verzekerd man.. Alleen heb ik nog geen plaatje thuis ^^

Maar je wilt met me rellen en je kraamt echt juridisch technish onzin uit, ik wil graag een weddenschap met je afsluiten!

je hebt geen gezag en daardoor niet interessant voor mij

[ Bericht 45% gewijzigd door Uninhibited-Pride op 07-12-2005 06:32:15 ]
pi_32882513
grappig
pi_32882515
Komt dat bewijs nog?
pi_32882520
Ik:, ohw ik bedenk me dat ik me rijbewijs in me handschoenenvakje van me Scooter heb!
Ik open handschoenenvakje en laat me rijbewijs zien en zeg: alstublieft (met een grijns van hier tot ginder)
Zei: u krijgt toch beide boetes

ff scrollen schele ^^
pi_32882521
Oja, en je zegt tegen de agent (als het allemaal waar is ) "Ik maak je kapot". ik denk niet dat je dit op een andere manier kan opvatten.
pi_32882522

Tonks doe geen moeite, ga eens gebak halen!
pi_32882523
quote:
Op woensdag 7 december 2005 06:33 schreef tonks het volgende:
Oja, en je zegt tegen de agent (als het allemaal waar is ) "Ik maak je kapot". ik denk niet dat je dit op een andere manier kan opvatten.
Aangezien ik haar fysiek niet bedreigd heb maar wel gedreigd heb omtrent haar positie als agente kan ik dat gewoon zeggen. onvriendelijk? Zeker.. Toegestaan Zeker!
pi_32882534
quote:
Op woensdag 7 december 2005 06:38 schreef Uninhibited-Pride het volgende:

[..]

Aangezien ik haar fysiek niet bedreigd heb maar wel gedreigd heb omtrent haar positie als agente kan ik dat gewoon zeggen. onvriendelijk? Zeker.. Toegestaan Zeker!
Ik denk niet dat een of ander 25 jarig knulletje (ja want dat ben je met een scooter) een agent kan laten ontslaan . ik denk dat ze je met zijn allen uitlachen.
pi_32882535
quote:
Op woensdag 7 december 2005 06:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

Tonks doe geen moeite, ga eens gebak halen!
Jaa lekker . ik heb speculaas taart
  woensdag 7 december 2005 @ 06:46:30 #18
19840 Libris
Live from Singapore
pi_32882537
Wat geweldig TS, erg goed dat je die wannabee agenten eens goed in de zeik hebt gezet. Haha, ze vroeg om je ID-kaart. Zo cool dat je later pas je rijbewijs laat zien. HAHA
  woensdag 7 december 2005 @ 06:50:15 #19
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32882547
In het hele verhaal zet je er 1 keer zij neer en de rest zei.
Op je 25ste nog een scooter is wel sneu, maar je hebt het wel aardig aangepakt, je bent waarschijnlijk niet van het zelfde nivo(ja ik weet het, fuck you) als een JS of Maikul..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 7 december 2005 @ 06:51:55 #20
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32882548
-10234 voor geloofwaardigheid
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_32882560
Boeken

Wat een wigger!
pi_32882568
Hmm Zei had geen rede om mijn ID te vragen en daarom had ze dat ook niet moeten doen. aangezien ik nogal op mensen op een scooter gestigmatiseerd en gediscrimineerd worden. Zeker als je een dure scooter hebt

niets voor niets heeft loesje een poster: Ik Rijd Scooter Dus Ben Crimineel!

Er word zo gezeken op scooters door veel mensen en politie.
Ik zal je vertellen dat nog nooit iemand in 8 jaar een middelvinger of naar mij getoeterd heeft. en ik heb 120.000Km erop zitten muwhhahaha

@ libris .. dat mens keek nogal ongesteld naar mij en daar hou ik niet van.. zo en lang gezicht laat ze maar thuis.. dan hou ik mijn grdrag ook achterwege!

ik vraag me af waarom ze mij wou aanhouden aangezien 2 meter verderop ook een jongen stilstond, daar werd niks aan gevraagd (niet dat het voor mij uitmaakt)

maar blijkbaar was het de scooter die bij stond die haar deed beslissen mij te gaan terroriseren of hebt gij een andere uitleg?
pi_32882576
quote:
Hmm Zei had geen rede om mijn ID te vragen en daarom had ze dat ook niet moeten doen. aangezien ik nogal op mensen op een scooter gestigmatiseerd en gediscrimineerd worden. Zeker als je een dure scooter hebt
Het is ZIJ.

En ze mogen altijd je ID vragen vooral als je midden in de nacht langs de weg stilstaat.
pi_32882585
quote:
Op woensdag 7 december 2005 06:04 schreef Uninhibited-Pride het volgende:

Ik zoek in me binnenzak, en pak er expres 2000 Euro (40 briefjes van 50Euro) uit met wat bankpasjes en andere dingen maar geen Identiteit kaart,
Of je kan niet rekenen of de pinautomaat is kapot ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 7 december 2005 @ 07:06:58 #25
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32882592
quote:
Op woensdag 7 december 2005 06:58 schreef Uninhibited-Pride het volgende:

Ik zal je vertellen dat nog nooit iemand in 8 jaar een middelvinger of naar mij getoeterd heeft. en ik heb 120.000Km erop zitten muwhhahaha
Ik zal je vertellen dat ik nog nooit iemand ouder dan 25 op een scooter heb gezien
Bij tijd en wijle aanwezig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')