Awkut, op wat voor school zit jij dan wel niet?!quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek toensjus bij ons op school. Had iemand een wc in de fik gestoken moest iedereen het gebouw uitdusjeh nu ben ik maar naar huis gegaan. Niet dat ik dat erg vind ofzo hoor. Maar wat heeft een wc in t3h fik steken nou voor nut.
uitsluitend vmbo leerlingen. de ene steekt de wc in de fik (de rest is al een keer aan de beurt geweest) de andere gaat zomaar naar huisquote:Op maandag 5 december 2005 14:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Awkut, op wat voor school zit jij dan wel niet?!
sorry, ik kan geen vmbo-taalquote:Op maandag 5 december 2005 14:14 schreef Dagonet het volgende:
Heeft iemand ook een Nederlandse vertaling van de OP?
geen nederlandse in ieder gevalquote:Op maandag 5 december 2005 14:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Awkut, op wat voor school zit jij dan wel niet?!
quote:Op maandag 5 december 2005 14:14 schreef Dagonet het volgende:
Nee, het enige dat helpt is een permban!quote:Op maandag 5 december 2005 14:14 schreef Dagonet het volgende:
Nee das niet over de kennedy brug. Jij woont gewoon over de kennedy brug.quote:Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
Owjah, het is trouwens gebeurd op het Leeuwenborgh bij de Juliana van Stolberglaanja gek das over de kennedy brug.
Hoe de klote krijg je dat godverdomme voor elkaar?quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb wel ooit een dakpan op een wcpot laten vallen. Dat kosste me toen 1111 Franse Frank (ja het is al weer een tijdje terug). De rekening was wel creatief!
Ja boeie gek, voor mij is het over de kennedy brugquote:Op maandag 5 december 2005 14:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee das niet over de kennedy brug. Jij woont gewoon over de kennedy brug.
Daar moet je Maikuuul niet op afrekenen.. Die jongen heeft een klein denk-gebrek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |