quote:Op maandag 5 december 2005 14:25 schreef Het_hupt het volgende:
Bagger!!!!
TS is van zijn ban verlost en stort weer een baggerflood![]()
1) ik heb er een gruwelijke schurfthekel aan hoe jij de boel op de man speelt.quote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef BrauN het volgende:
Buzzer... jij snapt het écht niet hè?
1. Het topic was niet eens van mij... Boomlaars was TS.
2. Ik zit niet te jankzakken richting jouw persoontje... mijn post in dit FB topic is volledig in lijn met de eigenlijke bedoeling van FB topics.
3. En je moeder!
* Het_hupt is het met Buzzer eens en mompelt iets over brede ruggen.quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
1) ik heb er een gruwelijke schurfthekel aan hoe jij de boel op de man speelt.
2) Jij weet net zo goed als ik dat het betreffende topic dusdanig verbaggerd was dat het niet meer te redden was. Ik had alleen even in de sluitpost moeten zetten dat TS een nieuw topic had mogen openen, maar dat is er door de drukte op mijn werk even bij in geschoten
3) Hoe ken jij mijn moeder ?
Vind je het erg als ik zeg dat ik er nu geen kant-en-klaar antwoord op heb? Ik kom er wel nog op terug. Dat is zekerquote:Op maandag 5 december 2005 19:13 schreef Het_hupt het volgende:
Kunnen de topiques van Maikuuul niet in het SC topque geplaatst worden? Dit topique is er uitermate geschikt voorEn anders maar in ONZ!!!!
Ik ben te vinden op MSNquote:(Tha_T: welke p2p proggies heb jij?)
Vind het wel meevallen, maar ik hou het topic wel in de gatenquote:Op maandag 5 december 2005 22:46 schreef Het_hupt het volgende:
Mijn nichtje en haar computer gewoon een SC topique imho
Puur slowchatquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, maar ik hou het topic wel in de gaten
quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk eens: Mijn nichtje en haar computer
![]()
En juist die plaatjes zijn het probleem, ik weet nu al wat voor bagger reacties die op gaan leveren. Ik wil het topic eventueel wel weer voor je openen, maar dan verwijder ik die plaatjes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:22 schreef de_puta_madre het volgende:
Waarom wordt mijn topic gesloten mijn kachel is toch echt kapot. En ik illustreer het alleen maar met wat plaatjes...
Mijn kachel GVD
Niet zo handig van je om er op te reageren, dat soort reacties kun je het beste negeren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef hydrah het volgende:
Zou iemand de bash postings van Furious in het topic Kut parijs kunnen verwijderen. AUB.
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet zo handig van je om er op te reageren, dat soort reacties kun je het beste negeren.
Tuurlijk, zolang ze maar niet uit Probleemwijken komen is het mij best.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:36 schreef de_puta_madre het volgende:
hmmm het topic is natuurlijk wel een stuk minder zonder die plaatjes. Mag ik dan wel plaatsvervangende plaatjes zoeken?
Wie houdt je tegen om hem aan te passen? Ik check de topics die ik sluit later altijd nog even om te kijken of er iets veranderd aan de OP waardoor hij weer open kanquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
jongejongejonge
Dat topic loopt hardstikke goed, er is totaal niets mis mee... en dan ga jij huilen over de op?
Gooi er dan iig geen slot op, maar zeg dat ik mn OP moet aanpassen.
Triest ventje
Ik zal kijken of ik wat kan fixenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:56 schreef coz het volgende:
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de Fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor Klaagbaak
anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |