oeh wat scherpquote:Op donderdag 15 december 2005 18:27 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja, daarom zijn ze ook zo blij met jou
ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef RijstNatie het volgende:
ik haat Jumbo....
Wat een domme opmerking, nee ga jij maar lekker boodchappen doen bij de nog steeds dure Appiequote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef Duder het volgende:
De Jumbo is sowieso voor stink mensen.
Jij bent toch agent, nietwaar?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef mcintosh het volgende:
Krijgt Fok subsidie voor mongolen???
In jouw geval de HAPpiequote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, nee ga jij maar lekker boodchappen doen bij de nog steeds dure Appie![]()
Scherp!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:30 schreef Topmaat het volgende:
HIj schiet met scherp.
Ik betaal liever meer voor kwaliteit, dan minder voor meuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, nee ga jij maar lekker boodchappen doen bij de nog steeds dure Appie![]()
Ik kan niet inzien wat mijn baan hier mee te maken zou hebben?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij bent toch agent, nietwaar?
Uhm ik heb nog rotzooi gekocht bij de Jumbo, vooral het fruit bij de Jumbo is supervers, veel beter als bij Appiequote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Duder het volgende:
[..]
Ik betaal liever meer voor kwaliteit, dan minder voor meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |