quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
*alvast inslaan gaatquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Probleem opgelost, PC, DL, U. en ik gaan bij M. de koelkast leegroven
Waarvan minstens de helft afzegt..quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat zijn toch best een hoop mensen..
Ksst, niet zo negatiefquote:
Oh sorry.. waarvan minstens 1/4 afzegt..quote:
Ik kan wel ongeveer wel voorspellen wie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh sorry.. waarvan minstens 1/4 afzegt..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik kan wel ongeveer wel voorspellen wie.
Ik iig niet. Onder voorbehoud natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik kan wel ongeveer wel voorspellen wie.
Naja, ik zei al in het begin: Ik beloof niets!quote:
Same here.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:30 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Naja, ik zei al in het begin: Ik beloof niets!
Ik kom gewoon, mits er echt niks tussen komt ofzo.quote:
Renier, gij ploert!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:37 schreef Renmaestro het volgende:
Ik zeg af.
Ik heb het druk met werk, de Astra heeft een APK-keuring nodig en mijn vrouw zegt te weinig aandacht te krijgen.quote:
Ach ja, dan maar sex met de vrouw, popcorn op de bank en een dubbele APK-beurt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:40 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb het druk met werk, de Astra heeft een APK-keuring nodig en mijn vrouw zegt te weinig aandacht te krijgen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:40 schreef Renmaestro het volgende:
Ik heb het druk met werk, de vrouw heeft een APK-keuring nodig en mijn Astra zegt te weinig aandacht te krijgen.
Zeg Zebbie, komt gij ook naar den meet?quote:
In Zwolle... Dat kan ik nu niet niet met zekerheid zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg Zebbie, komt gij ook naar den meet?
Die uit-de-muur-trek-kroketjes opquote:
Rot op met je kutkop en hendig sjieke cholerabrommer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze shit !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach boek toch een end opquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze shit !
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat klinkt mij in de oren als jaloeziequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Rot op met je kutkop en hendig sjieke cholerabrommer.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat klinkt mij in de oren als jaloezie
Oprotten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat klinkt mij in de oren als jaloezie
what he saysquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef rompompom het volgende:
Cheil!
beetje ver hequote:
Waarom nou weer een donderdag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:15 schreef JDude het volgende:
fipo gereserveerd voor meet-info
Datum: Een Donderdag in December
Dat word neuken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:54 schreef Talietje het volgende:
[..]
beetje ver he![]()
maaaaarrrrr als ik bij jou mag blijven slapen oke
Omdat dat dan goedkoper/gratis is voor Janetje en anders niet financieel te regelen. Ik bel me die donderdag + vrijdag gewoon ziek.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Waarom nou weer een donderdag?.
Onoplettend neucken in de morgen, is de rest van de maand vol zorgen..quote:
donderdag... december... D-Dquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Waarom nou weer een donderdag?.
Krullenbol?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh, trouwens. GoLLeM is ook van plan te komen, hij kan het alleen nog niet posten.
Vriendelijk verzoek van hem om toegevoegd te worden in het lijstje.
Ah, ik heb niet bijzondere voorkeuren ofzo. Maar toch wel in de kerstvakantie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat dat dan goedkoper/gratis is voor Janetje en anders niet financieel te regelen. Ik bel me die donderdag + vrijdag gewoon ziek..
Stfu.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Krullenbol?
Tof, die neuk jij wel hé DD?
Hmm.quote:[16:03:28] GoLLeM: was wel humor op de meet zaterdag
ik kom binnen met mijn beertje t-shirt en yvonne moest
zich letterlijk vasthouden van verbazing .
".waat! ben JIJ Litso? ik had echt een klein puisterig
pubertje verwacht ipv een lekker ding!"
.
_o-. Nu weer snel naar de keuken rennen voor m'n ei.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onoplettend neucken in de morgen, is de rest van de maand vol zorgen..
Donderdag wordt voor mij lastig... geen vrije dagen meer over enzow..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat dat dan goedkoper/gratis is voor Janetje en anders niet financieel te regelen. Ik bel me die donderdag + vrijdag gewoon ziek..
Tuurlijk wil ze dat.. check die overvloedigequote:
Oh Gollem is wel eens toe aan een beurt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar mág ik het ook, dat is een tweede..
J., serieus. Is het de eerste keer dat dit je opvalt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ze dat.. check die overvloedige's
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
J., serieus. Is het de eerste keer dat dit je opvalt?
Jup...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Gaat het zoals gewoonlijk weer eens over neuken in BEF..
Oja, een ei is lekker met cheddar-kaas..
Jij ook.quote:
Regelmatigquote:
.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:18 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jij ook.
En in je quote! 2 keer!12!1 !:D D: D
! !
Maar jij bent vrouw, jij kan een kroeg binnen lopen, roepen "wie wilt er neuken" en je neukt.quote:
Integendeelquote:
Precies!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, jij kan een kroeg binnen lopen, roepen "wie wilt er neuken" en je neukt..
It's a tough job, but someone's gotta do itquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, jij kan een kroeg binnen lopen, roepen "wie wilt er neuken" en je neukt..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Prima! Je kan ook rechtstreeks naar Voorhout komen. Drinken we hier bier en hebben we geen last van die kotersquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:54 schreef Talietje het volgende:
[..]
beetje ver he![]()
maaaaarrrrr als ik bij jou mag blijven slapen oke
Ze is zelf een koter dude.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prima! Je kan ook rechtstreeks naar Voorhout komen. Drinken we hier bier en hebben we geen last van die koters
Ach, laat dat bier drinken dan ook maar zitten eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prima! Je kan ook rechtstreeks naar Voorhout komen. Drinken we hier bier en hebben we geen last van die koters
Er stond eerst ook nog 'andere' tussen 'die' en 'koters', maar ik dacht dat dat misschien niet goed zou worden opgevat, vrouwen een klein beetje kennendequote:
Gewoon het beestje noemen mén.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er stond eerst ook nog 'andere' tussen 'die' en 'koters', maar ik dacht dat dat misschien niet goed zou worden opgevat, vrouwen een klein beetje kennende
Mits niet te hard..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:36 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Gewoon het beestje noemen mén.
Ze appreciëren ook eerlijkheid.
Ik had het over eerlijkheid.. oversexte adolecent..quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had het over eerlijkheid.. oversexte adolecent..
Je bloost van de waarheid?quote:
Moejenidoenjoh..quote:
Ja, alleen hebben niet alle meiden dat door. Als jij naar een willekeurige gozer op straat loopt en hem meesleept naar een steegje om te neuken heb je weinig kans op tegenstand, doet een man dit dan heeft hij kans op een schop tussen z'n ballen en een aanklacht voor aanranding.quote:
Ja, GoLLeM, of Litso, of een van de andere klonen van hem. Ben benieuwd onder welke account hij komt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef JDude het volgende:
Moeten er nou nog mensen aan het lijstje worden toegevoegd? Ik volg 't niet meer
Geen behoefte aan om dat uit te proberen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben niet alle meiden dat door. Als jij naar een willekeurige gozer op straat loopt en hem meesleept naar een steegje om te neuken heb je weinig kans op tegenstand, doet een man dit dan heeft hij kans op een schop tussen z'n ballen en een aanklacht voor aanranding..
Niet eerlijk!
Hmm.. dan kom ik ook wel onder een kloon..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, GoLLeM, of Litso, of een van de andere klonen van hem. Ben benieuwd onder welke account hij komt..
Ik denk niet dat iemand het op prijs stelt als ik als mijn kloon komquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om dat uit te proberen..
[..]
Hmm.. dan kom ik ook wel onder een kloon..
Meiden zijn zo onlogisch.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om dat uit te proberen..
Dan draai ik inderdaad je strot om..quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het op prijs stelt als ik als mijn kloon kom
quote:
Kniesoor die daar op letquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan draai ik inderdaad je strot om..
Fokdarkquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:13 schreef Urticaria het volgende:
Ik kom wel als mijn kloon [afbeelding]
Ik ook..quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:13 schreef Urticaria het volgende:
Ik kom wel als mijn kloon [afbeelding]
Voetbal op dinsdag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:19 schreef JDude het volgende:
Ik ben weg! Vanavond naar voetbal en daarna bier drinken [afbeelding]
Veel suc7!quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:19 schreef JDude het volgende:
Ik ben weg! Vanavond naar voetbal en daarna bier drinken [afbeelding]
Mannen die bier drinken..quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:25 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Veel suc7!
Ik ga vanavond gewoon hetzelfde doen met uitzondering van het voetbal gedeelte.
Tof, zin in wat lesbische actie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:41 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Mannen die bier drinken.. [afbeelding]
Dat in tegenstelling tot vrouwen..
Ik stem voor.quote:
Naja, ik zou er wel prettig naar kunnen kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:56 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Ik geloof je maar op je woord.
Vrouwen die bier drinkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik stem voor..
En het is meer dit:
Mannen die geen bier drinken. [afbeelding].
Vrouwen die bier drinken. [afbeelding].
Wie niet, wie niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Naja, ik zou er wel prettig naar kunnen kijken.
Desnoods even meedoen. [afbeelding]
Wat is daar mis mee?quote:
Wat je oppert freak!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?.
Ik vind mannen die geen bier drinken erger hoor..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik stem voor..
En het is meer dit:
Mannen die geen bier drinken. [afbeelding].
Vrouwen die bier drinken. [afbeelding].
Op een dinsdag.quote:
Gewoon veel bier op de meet.quote:[..]![]()
![]()
Hey, het was suggestief hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hè? Word ik nu opeens verplicht voor vanalles?.
Nee hoor, maar ben je er op tegen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hè? Word ik nu opeens verplicht voor vanalles?.
Oh kom op.. dat is ranzig.. bah..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?.
Ik vind mannen die geen bier drinken erger hoor..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Oh kom op.. dat is ranzig.. bah..
Bier is voor mannen.
Er is weinig waar ik op tegen ben hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ben je er op tegen dan?.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Oh kom op.. dat is ranzig.. bah..
Bier is voor mannen.
Nu alleen J. nog.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er is weinig waar ik op tegen ben hoor.!
Niks stoers aan.. gewoon ranzig..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Vrouwen die (tot op zekere hoogte) meedoen met mannen.
.
.
Stoere meiden..
Dat wisten we.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:
Post je tieten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Oja, jij wilt C. neuken.quote:
Wie niet?quote:
* pc-fr34k meldt.quote:
Sommige verenigingen zijn iets groter, waardoor niet iedereen op dezelfde dag kan trainenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op een dinsdag.. Ik herinner me dat altijd op maandag en woensdag gehad te hebben...
[..]
Gewoon veel bier op de meet..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Janetje het volgende:
Godsamme! Ik ben ook weer even weg hoor..
Ik doe niks met DD
quote:
Sommige verenigingen zijn iets groter, waardoor er genoeg velden zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sommige verenigingen zijn iets groter, waardoor niet iedereen op dezelfde dag kan trainenThink outside the box enzo.
quote:[..]
[..]
Jij ook.. geef maar toe...quote:
Cerror in vrouwelijke versie, ja, met zijn huidige geslacht niet, en ook niet als hij zich zou ombouwen.quote:
Hmm.. dus je valt wel op hem.. maar zijn geslacht staat in de weg.. tja..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cerror in vrouwelijke versie, ja, met zijn huidige geslacht niet, en ook niet als hij zich zou ombouwen.
Het is een puike kerel, en zoals ik al zei, meiden die lijken op mannen(innerlijk) zijn geweldig, stuk makkelijker enzo. En dan begrijp ik haar tenminste.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dus je valt wel op hem.. maar zijn geslacht staat in de weg.. tja..
Weer een gat rijker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef DeLeider het volgende:
*Meldt
Met cee-oo-cee-kaaquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef xwrrw het volgende:
He loves the cock.
lleen mijn eigen, alleen mijn eigen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef xwrrw het volgende:
He loves the cock.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn bijdrage aan de 250 jubileum.... waar blijven de nueck foto's?
Altijd als eerste, flapdrolquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
lleen mijn eigen, alleen mijn eigen.
[..]! Nog zo'n staafje ook.
.
Alsof íemand 'm hierna nog overeind krijgtquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn bijdrage aan de 250 jubileum.... waar blijven de nueck foto's?
Joh. Jij dacht dat ik serieus was.quote:
Kopictillerquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Joh. Jij dacht dat ik serieus was..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Joh. Jij dacht dat ik serieus was..
Men, ik was tv aan het kijken, dan laat ik het aan jullie over, dat jullie nou niks posten verder.quote:
Mijn huisjongenquote:
Tof enzo..quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef DeLeider het volgende:
Ah! hij doet het weer 14.forum
Het is jouw hobby om topics te killen he?quote:
Ja natuurlijk, wat moet je anders doen met je leven..quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is jouw hobby om topics te killen he?
Slowchatten zonder topics te killen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat moet je anders doen met je leven..
Daar is toch geen lol aan..quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Slowchatten zonder topics te killen..
Een stil topic voor 10 minuten(of anderhalve dag.quote:
Check die timingquote:
neuken?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Check die timing, wij zijn voor elkaar voorbestemd 14.sex
mên zwollequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja tof! ga je mee bierdrinken in zwolle?
Ligt eraan waar je woont?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef Talietje het volgende:
[..]
mên zwolle... dat is kenker ver
Ah een newbiequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:32 schreef xwrrw het volgende:
Iedereen is zoek.
Als ik mijn semi-correcte zinsopbouw en PI's even niet gebruik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Eensch zien of ze het in PUB SC doorhebben?
PI's? wat zijn datquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:36 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Als ik mijn semi-correcte zinsopbouw en PI's even niet gebruik.
ja Hoorn... dat is in de buurt van alkmaar/ enkhuizenquote:
Je bent zo'n bzn-er?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja Hoorn... dat is in de buurt van alkmaar/ enkhuizen
Hmpf das dichter bij dan r'damquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef Talietje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:48 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ach, allemaal paling daar in die buurt.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:48 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ach, allemaal paling daar in die buurt.
Ja toch!quote:
Djennepennepinopoepjepollenprinsesje!quote:
roeliepoeliehooligan! ik ga zo lekker slapen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Djennepennepinopoepjepollenprinsesje!
Zeker weten "slapen"?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
roeliepoeliehooligan! ik ga zo lekker slapen...
Dit keer wel jah... moet nog even wennen aan een werkritme (eerste werkdag achter de rug namelijk.... moe!!)quote:
Oh zo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit keer wel jah... moet nog even wennen aan een werkritme (eerste werkdag achter de rug namelijk.... moe!!)
Nee, ik moet 50 km reizen voor mijn werk, dus moet veel eerder op, hij wil dan nog niet wakkerge-ananast worden... (het watje)quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh zo.
Geen wakkerananassen voor ze boyfriend?;(
Arme jij hij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik moet 50 km reizen voor mijn werk, dus moet veel eerder op, hij wil dan nog niet wakkerge-ananast worden... (het watje)
Werk en sexleven, niet te doen.quote:
Lijkt me kickuhquote:
Hee, maar jij kan toch over die dijk door het IJsselmeer scheuren enzo?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef Talietje het volgende:
[..]
En ze een comfortabele wc's hebben?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tenzij je vriendin in hetzelfde bedrijf werkt!
Invalide WC's mên!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
En ze een comfortabele wc's hebben?
ik weet niet of je daar mag komen met de fietsquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef rompompom het volgende:
Hee, maar jij kan toch over die dijk door het IJsselmeer scheuren enzo?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar mag komen met de fiets
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar mag komen met de fiets
Oootooo! FLIEEEGTUUUUUG!quote:
ayequote:
truequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bus? Enkhuizen - Lelystad is een mogelijkheid volgens mij
Check.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:36 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Slaapplaatsen zijn te fixen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Talietje het volgende:
[..]
aye![]()
[..]
truedenk ik... moeilijk word het vervoer terug
Eigenlijk wel grappig ja.quote:
We kruipen gewoon dicht tegen elkander aan onder een brugquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Talietje het volgende:
[..]
truedenk ik... moeilijk word het vervoer terug
Ik hield me in!quote:
Naja, geeft me wel even tijd lyrics te zoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hield me in!
Zo graffig is het niet![]()
Ik ga dan zo ook maar eens andere dingen doen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, geeft me wel even tijd lyrics te zoeken.
Zie hier: Hoe voel je je nu? Uitgedrukt in (song)teksten, deel 27quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga dan zo ook maar eens andere dingen doen..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie hier: Hoe voel je je nu? Uitgedrukt in (song)teksten, deel 27
Wel gepast vind ik.
Daar vind ik mezelf nog tamelijk optimistisch eerlijk gezegd.quote:
Wees optimistischer!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar vind ik mezelf nog tamelijk optimistisch eerlijk gezegd.
oke count me inquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kruipen gewoon dicht tegen elkander aan onder een brug
zeg dat..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:02 schreef DeLeider het volgende:
Godverdekankerzeg! wat een saaie kutavond is het
Ja niet dan? Mjah met bier en sigaretten valt het meequote:
ik rook niet meerquote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja niet dan? Mjah met bier en sigaretten valt het mee
Geen bier.. geen sigaretten...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja niet dan? Mjah met bier en sigaretten valt het mee
quote:
Precies, hels kut.quote:
Meesterlijk mooi!! ik moest van de zomer werken bij Sail en toen stonden ze voor m'n neus een muur te doen voor een wedstrijd! echt vetquote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen bier.. geen sigaretten...
Check dit.. phoe.. http://www.livejournal.com/users/bouncechrissy/155638.html
geen geld meer hequote:
Inderdaad, roken ist krieg!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:11 schreef Talietje het volgende:
[..]
geen geld meer he... ik krijg volgende week pas weer zakgeld
Staat wel bij mijn zwarte coltrui.quote:
gecombineert met dat rooie bloedhoestjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Staat wel bij mijn zwarte coltrui.
TBC, all the way.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
gecombineert met dat rooie bloedhoestje
En een flesopener.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef DeLeider het volgende:
Ik wil zo'n aansteker als Inspector gadget hebben, in m'n duim..... ik ben die van mij elke keer kwijt!
ik heb die van mij zodra het kan in mn pakjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef DeLeider het volgende:
Ik wil zo'n aansteker als Inspector gadget hebben, in m'n duim..... ik ben die van mij elke keer kwijt!
ik ken een gast die was dronken en had dus dat probleem van de openerquote:
HOMO!!! en ik dan!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:28 schreef rompompom het volgende:
[..]Weer eentje voor de BeF meet! En zij wil me wél warm houden!
Dat was een prof!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik ken een gast die was dronken en had dus dat probleem van de opener, ramt ie gewoon de hals van z'n flesje bier verrot en zuipt hem leeg.... zonder te snijden
hip!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
Doodt
Dat zal het wel zijn.quote:
Ach wie heeft die tegenwoordig niet?quote:
Dat is echt de enige reden waarom lelijke meisjes als jij aandacht krijgenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach wie heeft die tegenwoordig niet?
Oh ja.. mannen!
Sorryquote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom lelijke meisjes als jij aandacht krijgen
Ik bedoel maar..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom lelijke meisjes als jij aandacht krijgen
snel terugkrabbelen he mietjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sorrydat is niet helemaal waar
![]()
Ach de waarheid mag altijd gezegd worden..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sorrydat is niet helemaal waar
![]()
Dude, wat ben je toch heerlijk tactloos.quote:
Dat is een logisch gevolg van:quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al
Als de huwelijksnacht bestaat uit enkel bier drinken en sigaretten roken vind ik het goedquote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, wat ben je toch heerlijk tactloos.
Trouwen?
Krieg!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als de huwelijksnacht bestaat uit enkel bier drinken en sigaretten roken vind ik het goed
Het is een heel lief kind ja.. [/finkers]quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een heel lief kind ja.. [/finkers]
Hou nou maar weer op..
I'd hit it.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een heel lief kind ja.. [/finkers]
Hou nou maar weer op..
Jij zou alles doen met tietenquote:
Nou dan niet!quote:
quote:
BIER!quote:
*reddingsboei aangooit..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
BIER!
En ksssst, I'm drowning in selfsorrow!
Dat wilde ik quoten dus.quote:
Ach, het scheelt er maar ééntje..quote:
Ja duh! Drank maakt meer goed dan liefde stuk kan maken 14.gif..... Ojah in het wildeweg nuecken ookquote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
Ik ken je probleem, het ligt vast aan onze "eerlijkheid" subtiliteitquote:Op woensdag 30 november 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
Ik word altijd afgeschreven als een vrouwenomnivoor.
Krijg allemaal longebola!
dat is best triestquote:Op woensdag 30 november 2005 01:06 schreef petre86 het volgende:
bijna
ik zeg alvast dag
ik heb in deze post al 5xzes keer mijn typfouten moeten verbeteren
*extra lucht in bloed pompt..quote:Op woensdag 30 november 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
Ik word altijd afgeschreven als een vrouwenomnivoor.
Krijg allemaal longebola!
Ik weet dat dat niet voor mij bedoeld was.. maar welterusten..quote:Op woensdag 30 november 2005 01:14 schreef DeLeider het volgende:
Vrinden, ik ga slapen! Weltrusten voor later
slaap lekker hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:14 schreef DeLeider het volgende:
truste en tvp zo in het nieuwe topicquote:Op woensdag 30 november 2005 01:14 schreef DeLeider het volgende:
Juist voor jou J, weltrusten schone damequote:Op woensdag 30 november 2005 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet dat dat niet voor mij bedoeld was.. maar welterusten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |