Voetbal op dinsdag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:19 schreef JDude het volgende:
Ik ben weg! Vanavond naar voetbal en daarna bier drinken [afbeelding]
Veel suc7!quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:19 schreef JDude het volgende:
Ik ben weg! Vanavond naar voetbal en daarna bier drinken [afbeelding]
Mannen die bier drinken..quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:25 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Veel suc7!
Ik ga vanavond gewoon hetzelfde doen met uitzondering van het voetbal gedeelte.
Tof, zin in wat lesbische actie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:41 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Mannen die bier drinken.. [afbeelding]
Dat in tegenstelling tot vrouwen..
Ik stem voor.quote:
.
.
Naja, ik zou er wel prettig naar kunnen kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:56 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Ik geloof je maar op je woord.
Vrouwen die bier drinkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik stem voor..
En het is meer dit:
Mannen die geen bier drinken. [afbeelding].
Vrouwen die bier drinken. [afbeelding].
Wie niet, wie niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Naja, ik zou er wel prettig naar kunnen kijken.
Desnoods even meedoen. [afbeelding]
Wat is daar mis mee?quote:
Wat je oppert freak!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?.
Ik vind mannen die geen bier drinken erger hoor..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik stem voor..
En het is meer dit:
Mannen die geen bier drinken. [afbeelding].
Vrouwen die bier drinken. [afbeelding].
Op een dinsdag.quote:
Gewoon veel bier op de meet.quote:[..]![]()
![]()
Hey, het was suggestief hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hè? Word ik nu opeens verplicht voor vanalles?.
Nee hoor, maar ben je er op tegen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hè? Word ik nu opeens verplicht voor vanalles?.
Oh kom op.. dat is ranzig.. bah..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?.
Ik vind mannen die geen bier drinken erger hoor..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Oh kom op.. dat is ranzig.. bah..
Bier is voor mannen.
Er is weinig waar ik op tegen ben hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ben je er op tegen dan?.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Oh kom op.. dat is ranzig.. bah..
Bier is voor mannen.
Nu alleen J. nog.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er is weinig waar ik op tegen ben hoor.!
Niks stoers aan.. gewoon ranzig..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Vrouwen die (tot op zekere hoogte) meedoen met mannen.
.
.
Stoere meiden..
Dat wisten we.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:
Post je tieten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Oja, jij wilt C. neuken.quote:
Wie niet?quote:
* pc-fr34k meldt.quote:
Sommige verenigingen zijn iets groter, waardoor niet iedereen op dezelfde dag kan trainenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op een dinsdag.. Ik herinner me dat altijd op maandag en woensdag gehad te hebben...
[..]
Gewoon veel bier op de meet..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Janetje het volgende:
Godsamme! Ik ben ook weer even weg hoor..
Ik doe niks met DD
quote:
Sommige verenigingen zijn iets groter, waardoor er genoeg velden zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sommige verenigingen zijn iets groter, waardoor niet iedereen op dezelfde dag kan trainenThink outside the box enzo.
quote:[..]
[..]
Jij ook.. geef maar toe...quote:
Cerror in vrouwelijke versie, ja, met zijn huidige geslacht niet, en ook niet als hij zich zou ombouwen.quote:
Hmm.. dus je valt wel op hem.. maar zijn geslacht staat in de weg.. tja..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cerror in vrouwelijke versie, ja, met zijn huidige geslacht niet, en ook niet als hij zich zou ombouwen.
Het is een puike kerel, en zoals ik al zei, meiden die lijken op mannen(innerlijk) zijn geweldig, stuk makkelijker enzo. En dan begrijp ik haar tenminste.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dus je valt wel op hem.. maar zijn geslacht staat in de weg.. tja..
Weer een gat rijker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef DeLeider het volgende:
*Meldt
Met cee-oo-cee-kaaquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef xwrrw het volgende:
He loves the cock.
lleen mijn eigen, alleen mijn eigen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef xwrrw het volgende:
He loves the cock.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn bijdrage aan de 250 jubileum.... waar blijven de nueck foto's?
Altijd als eerste, flapdrolquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
lleen mijn eigen, alleen mijn eigen.
[..]! Nog zo'n staafje ook.
.
Alsof íemand 'm hierna nog overeind krijgtquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn bijdrage aan de 250 jubileum.... waar blijven de nueck foto's?
Joh. Jij dacht dat ik serieus was.quote:
Kopictillerquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Joh. Jij dacht dat ik serieus was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |