Krullenbol?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh, trouwens. GoLLeM is ook van plan te komen, hij kan het alleen nog niet posten.
Vriendelijk verzoek van hem om toegevoegd te worden in het lijstje.
Ah, ik heb niet bijzondere voorkeuren ofzo. Maar toch wel in de kerstvakantie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat dat dan goedkoper/gratis is voor Janetje en anders niet financieel te regelen. Ik bel me die donderdag + vrijdag gewoon ziek..
Stfu.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Krullenbol?
Tof, die neuk jij wel hé DD?
Hmm.quote:[16:03:28] GoLLeM: was wel humor op de meet zaterdag
ik kom binnen met mijn beertje t-shirt en yvonne moest
zich letterlijk vasthouden van verbazing .
".waat! ben JIJ Litso? ik had echt een klein puisterig
pubertje verwacht ipv een lekker ding!"
.
_o-. Nu weer snel naar de keuken rennen voor m'n ei.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onoplettend neucken in de morgen, is de rest van de maand vol zorgen..
Donderdag wordt voor mij lastig... geen vrije dagen meer over enzow..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat dat dan goedkoper/gratis is voor Janetje en anders niet financieel te regelen. Ik bel me die donderdag + vrijdag gewoon ziek..
Tuurlijk wil ze dat.. check die overvloedigequote:
Oh Gollem is wel eens toe aan een beurt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar mág ik het ook, dat is een tweede..
J., serieus. Is het de eerste keer dat dit je opvalt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ze dat.. check die overvloedige's
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
J., serieus. Is het de eerste keer dat dit je opvalt?
Jup...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Gaat het zoals gewoonlijk weer eens over neuken in BEF..
Oja, een ei is lekker met cheddar-kaas..
Jij ook.quote:
Regelmatigquote:
.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:18 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jij ook.
En in je quote! 2 keer!12!1 !:D D: D
! !
Maar jij bent vrouw, jij kan een kroeg binnen lopen, roepen "wie wilt er neuken" en je neukt.quote:
Integendeelquote:
Precies!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, jij kan een kroeg binnen lopen, roepen "wie wilt er neuken" en je neukt..
It's a tough job, but someone's gotta do itquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, jij kan een kroeg binnen lopen, roepen "wie wilt er neuken" en je neukt..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Prima! Je kan ook rechtstreeks naar Voorhout komen. Drinken we hier bier en hebben we geen last van die kotersquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:54 schreef Talietje het volgende:
[..]
beetje ver he![]()
maaaaarrrrr als ik bij jou mag blijven slapen oke
Ze is zelf een koter dude.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prima! Je kan ook rechtstreeks naar Voorhout komen. Drinken we hier bier en hebben we geen last van die koters
Ach, laat dat bier drinken dan ook maar zitten eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prima! Je kan ook rechtstreeks naar Voorhout komen. Drinken we hier bier en hebben we geen last van die koters
Er stond eerst ook nog 'andere' tussen 'die' en 'koters', maar ik dacht dat dat misschien niet goed zou worden opgevat, vrouwen een klein beetje kennendequote:
Gewoon het beestje noemen mén.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er stond eerst ook nog 'andere' tussen 'die' en 'koters', maar ik dacht dat dat misschien niet goed zou worden opgevat, vrouwen een klein beetje kennende
Mits niet te hard..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:36 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Gewoon het beestje noemen mén.
Ze appreciëren ook eerlijkheid.
Ik had het over eerlijkheid.. oversexte adolecent..quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had het over eerlijkheid.. oversexte adolecent..
Je bloost van de waarheid?quote:
Moejenidoenjoh..quote:
Ja, alleen hebben niet alle meiden dat door. Als jij naar een willekeurige gozer op straat loopt en hem meesleept naar een steegje om te neuken heb je weinig kans op tegenstand, doet een man dit dan heeft hij kans op een schop tussen z'n ballen en een aanklacht voor aanranding.quote:
Ja, GoLLeM, of Litso, of een van de andere klonen van hem. Ben benieuwd onder welke account hij komt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef JDude het volgende:
Moeten er nou nog mensen aan het lijstje worden toegevoegd? Ik volg 't niet meer
Geen behoefte aan om dat uit te proberen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben niet alle meiden dat door. Als jij naar een willekeurige gozer op straat loopt en hem meesleept naar een steegje om te neuken heb je weinig kans op tegenstand, doet een man dit dan heeft hij kans op een schop tussen z'n ballen en een aanklacht voor aanranding..
Niet eerlijk!
Hmm.. dan kom ik ook wel onder een kloon..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, GoLLeM, of Litso, of een van de andere klonen van hem. Ben benieuwd onder welke account hij komt..
Ik denk niet dat iemand het op prijs stelt als ik als mijn kloon komquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om dat uit te proberen..
[..]
Hmm.. dan kom ik ook wel onder een kloon..
Meiden zijn zo onlogisch.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om dat uit te proberen..
Dan draai ik inderdaad je strot om..quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het op prijs stelt als ik als mijn kloon kom
quote:
Kniesoor die daar op letquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan draai ik inderdaad je strot om..
Fokdarkquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:13 schreef Urticaria het volgende:
Ik kom wel als mijn kloon [afbeelding]
Ik ook..quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:13 schreef Urticaria het volgende:
Ik kom wel als mijn kloon [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |