De download van barfly bleef steken, dus ik heb het er maar bij gelaten. Ik hoop dat het idfa eens aandacht hieraan wil besteden, ze zenden tenslotte ook Hearts of Darkness uit (de documentaire die mevrouw Ford Copolla maakte over Apocalypse Now)quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Op dat antwoord heb ik al geantwoord.. Bukowski heeft barfly geschreven, barfly gaat over het leven van Bukowski, Bukowski speel een rolletje in barfly.
Maar waarom? Ja, het is een mooie vent met een gezicht als een verzameling maankraters. Er is een mooie ducumentaire over hem gemaakt die ik ooit gezien heb.
Ik heb geen speciale herinneringen aan Barfly, anders dan dat het de openingsfilm was van een nieuwe commerciele zender (RTL5?), die halverwege de uitzending bleef hangen. Lekkere opening wel, testbeeld 'even geduld aub'. Broeva haro!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De download van barfly bleef steken, dus ik heb het er maar bij gelaten. Ik hoop dat het idfa eens aandacht hieraan wil besteden, ze zenden tenslotte ook Hearts of Darkness uit (de documentaire die mevrouw Ford Copolla maakte over Apocalypse Now)
Je bent meer een borsten-man?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef George-Butters het volgende:
Waarom heb jij je billen in beeld Sigme?
Hmmm, van mij hoeft het niet té strak.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmmm, van mij hoeft het niet té strak.
Babyvet =![]()
Dus:quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmmm, van mij hoeft het niet té strak.
Babyvet =![]()
Neee joh, niet zooo dun, gekkie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dus:
[afbeelding]
Fout
[afbeelding]
Goed
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:42 schreef Monidique het volgende:
Kleurlingen zijn fysiek inferieur.
Wat?! Waarom noem jij mij een racist? Dat ben ik gewoon niet. Ik constateer feiten, over mij gelijk ga ik niet discussieren.
: D Noem je dat discussieren? Ik plaats gewoon feiten waar links nu eenmaal niet tegen kan
[ bron ]quote:A woman who carried out a suicide attack in Iraq two weeks ago was identified Tuesday as the first European female suicide bomber.
The Belgian anti-terrorism unit has confirmed that the woman was a Belgian citizen who converted to Islam after her marriage to a Muslim fundamentalist, news service RTL reported Tuesday.
American military forces identified the woman at a combat scene in Baghdad. She was carrying recently issued Belgian identity papers which revealed she had traveled via Turkey. There are no traces of her radical husband who is believed to have organized her trip.
Around 10 percent of all suicide bombings the last 25 years have been carried out by women from the Middle East or Asia. It is, however, a first for a Western woman who has converted to Islam.
Schit-terrrrreeeunnndd!quote:
Voor vandaag, that is. Ik ben al vanaf 6.30 wakker en ben pas net klaar, amper pauze gehouden, en nu ff eten. Morgen weer een dagquote:
Ben je erop uitgekeken?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef George-Butters het volgende:
Waarom heb jij je billen in beeld Sigme?
van dezelfde site:quote:
quote:
Ik hoop dat je je het te binnen schiet. Lijkt me wel okay.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale herinneringen aan Barfly, anders dan dat het de openingsfilm was van een nieuwe commerciele zender (RTL5?), die halverwege de uitzending bleef hangen. Lekkere opening wel, testbeeld 'even geduld aub'. Broeva haro!
Ik heb even snel gezocht maar kan niet vinden welke documentaire ik gezien heb, in 1991 of '92. Het was bij een lezing over Bukowski, misschien is het beeldmateriaal wel nooit uitgebracht.
Ik doe mee met n project waarmee we uiteindelijk een stirlingmotor gaan maken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef George-Butters het volgende:
Wat moet je eigenlijk maken?
Ik weet van niets!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Mijn baby-vette buikje heb ik al eens getoond, nietwaar?
Ik mis ook altijd alles....quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Jemig, je zet je beste beentje weer voor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Jij was een half minuutje te laat, Yildiz was alert. Als het nog eens bijna uitgestorven is...quote:
Volgend jaar mag je meedoen aan de Weisglas trofee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef sigme het volgende:
* sigme drinkt The Ultimate Single Malt Scotch Whisky Selection: Bowmore 1995
Bottle no: 46![]()
speaking of which, is dat niet al bijna rond? "Hup klapvee!", zoals de legendarische RichardQuest onlangs nog aanhaaldequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je meedoen aan de Weisglas trofee.
Tsss... een biertje, een borrel, beide van goeie kwaliteit, maken mij niet dronken hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je meedoen aan de Weisglas trofee.
De POL-verkiezing 2005
Als Floripas net als nu veel afwezig is, dan kan hij je niet ontgaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsss... een biertje, een borrel, beide van goeie kwaliteit, maken mij niet dronken hoor![]()
Volgend jaar ga ik opnieuw voor de best vrouwelijke user![]()
Ja baas!quote:
Om naar werk aan te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef sigme het volgende:
Te klein waarvoor?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:02 schreef sizzler het volgende:
s i g
Ondertitel.![]()
Vandaag mijn scriptiecijfer terug.
Een 8!
Heel, heel, h e e l goed!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:02 schreef sizzler het volgende:
Vandaag mijn scriptiecijfer terug.
Een 8!
Groot genoeg voor het Marokkaanse strandquote:
Heej, die had mijn vriendin ook!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Groot genoeg voor het Marokaanse strand![]()
Marokkaans strand?quote:
En daar liet je haar borsten in over straat gaan?!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef sizzler het volgende:
Borsten én die bikini!
Neuh, wij zijn nooit in Marokko geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En daar liet je haar borsten in over straat gaan?!.
En die bikini had ze natuurlijk speciaal voor die gelegenheid gekocht, en vervolgens dus nooit aangehad... Ik snap hem.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Neuh, wij zijn nooit in Marokko geweest.
Wel bijna overigens, toen een vriend van me zijn bruid ging halen. Gelukkig dat we toen niet mee zijn gegaan want de bruidsschat was te laag dus hij trouwde toch niet.![]()
Echte liefde.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wel bijna overigens, toen een vriend van me zijn bruid ging halen. Gelukkig dat we toen niet mee zijn gegaan want de bruidsschat was te laag dus hij trouwde toch niet.![]()
Dus je had mee kunnen gaan, ooggetuige zijn van het heugelijke *niet* doorgaan van het huwelijk, genieten van het prachtige land in nabijheid van bekenden van zowel jezelf als het land, het mooie weer, de vriendelijke Marokkanen en je bent blij dat je datalles gemist hebt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Neuh, wij zijn nooit in Marokko geweest.
Dat huwelijk had ik eigenlijk al niks gevonden, want dan worden de mannen en vrouwen gescheiden en wij waren de enige Nederlanders. En ik denk dat mijn frans even slecht is als hun engels.quote:
Ik zorg er altijd wel voor dat ik op bruiloften bij de vrouwen terecht kom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat huwelijk had ik eigenlijk al niks gevonden, want dan worden de mannen en vrouwen gescheiden en wij waren de enige Nederlanders. En ik denk dat mijn frans even slecht is als hun engels.![]()
Alhoewel hij wel uit Casablanca komt. Eén van de modernste steden van Marokko.
Mijn Frans is slechter dan mijn Engels, hun Frans is wel een stuk beter dan dat van die Fransen. Niet zo snel vooralquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat huwelijk had ik eigenlijk al niks gevonden, want dan worden de mannen en vrouwen gescheiden en wij waren de enige Nederlanders. En ik denk dat mijn frans even slecht is als hun engels.![]()
Tsja. Ik hou niet van steden. Casablanca rij ik altijd snel voorbij. Eén keer in het stadsverkeer verzeild geraakt, zonder één krasje doorgekomen. Ja, *ik* reedquote:Alhoewel hij wel uit Casablanca komt. Eén van de modernste steden van Marokko.
Wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:37 schreef George-Butters het volgende:
Klowjow en Sizzler hebben beide nog niet gestemd![]()
![]()
SCHANDE
![]()
![]()
Ik denk dat ze hun verantwoordelijkheid als mod nemen en de stemming niet willen beinvloeden met hun zwaarwegend oordeel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:37 schreef George-Butters het volgende:
Klowjow en Sizzler hebben beide nog niet gestemd![]()
![]()
SCHANDE
![]()
![]()
Als gevulde halalkip misschien.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef sizzler het volgende:
'Wilders wordt in december vermoord'
Polletje maken?
"Haalt wilders de kerst?"
1) Ja
2) Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |