De download van barfly bleef steken, dus ik heb het er maar bij gelaten. Ik hoop dat het idfa eens aandacht hieraan wil besteden, ze zenden tenslotte ook Hearts of Darkness uit (de documentaire die mevrouw Ford Copolla maakte over Apocalypse Now)quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Op dat antwoord heb ik al geantwoord.. Bukowski heeft barfly geschreven, barfly gaat over het leven van Bukowski, Bukowski speel een rolletje in barfly.
Maar waarom? Ja, het is een mooie vent met een gezicht als een verzameling maankraters. Er is een mooie ducumentaire over hem gemaakt die ik ooit gezien heb.
Ik heb geen speciale herinneringen aan Barfly, anders dan dat het de openingsfilm was van een nieuwe commerciele zender (RTL5?), die halverwege de uitzending bleef hangen. Lekkere opening wel, testbeeld 'even geduld aub'. Broeva haro!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De download van barfly bleef steken, dus ik heb het er maar bij gelaten. Ik hoop dat het idfa eens aandacht hieraan wil besteden, ze zenden tenslotte ook Hearts of Darkness uit (de documentaire die mevrouw Ford Copolla maakte over Apocalypse Now)
Je bent meer een borsten-man?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef George-Butters het volgende:
Waarom heb jij je billen in beeld Sigme?
Hmmm, van mij hoeft het niet té strak.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmmm, van mij hoeft het niet té strak.
Babyvet =![]()
Dus:quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmmm, van mij hoeft het niet té strak.
Babyvet =![]()
Neee joh, niet zooo dun, gekkie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dus:
[afbeelding]
Fout
[afbeelding]
Goed
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:42 schreef Monidique het volgende:
Kleurlingen zijn fysiek inferieur.
Wat?! Waarom noem jij mij een racist? Dat ben ik gewoon niet. Ik constateer feiten, over mij gelijk ga ik niet discussieren.
: D Noem je dat discussieren? Ik plaats gewoon feiten waar links nu eenmaal niet tegen kan
[ bron ]quote:A woman who carried out a suicide attack in Iraq two weeks ago was identified Tuesday as the first European female suicide bomber.
The Belgian anti-terrorism unit has confirmed that the woman was a Belgian citizen who converted to Islam after her marriage to a Muslim fundamentalist, news service RTL reported Tuesday.
American military forces identified the woman at a combat scene in Baghdad. She was carrying recently issued Belgian identity papers which revealed she had traveled via Turkey. There are no traces of her radical husband who is believed to have organized her trip.
Around 10 percent of all suicide bombings the last 25 years have been carried out by women from the Middle East or Asia. It is, however, a first for a Western woman who has converted to Islam.
Schit-terrrrreeeunnndd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |