Voor vandaag, that is. Ik ben al vanaf 6.30 wakker en ben pas net klaar, amper pauze gehouden, en nu ff eten. Morgen weer een dagquote:
Ben je erop uitgekeken?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef George-Butters het volgende:
Waarom heb jij je billen in beeld Sigme?
van dezelfde site:quote:
quote:
Ik hoop dat je je het te binnen schiet. Lijkt me wel okay.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale herinneringen aan Barfly, anders dan dat het de openingsfilm was van een nieuwe commerciele zender (RTL5?), die halverwege de uitzending bleef hangen. Lekkere opening wel, testbeeld 'even geduld aub'. Broeva haro!
Ik heb even snel gezocht maar kan niet vinden welke documentaire ik gezien heb, in 1991 of '92. Het was bij een lezing over Bukowski, misschien is het beeldmateriaal wel nooit uitgebracht.
Ik doe mee met n project waarmee we uiteindelijk een stirlingmotor gaan maken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef George-Butters het volgende:
Wat moet je eigenlijk maken?
Ik weet van niets!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Mijn baby-vette buikje heb ik al eens getoond, nietwaar?
Ik mis ook altijd alles....quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Jemig, je zet je beste beentje weer voor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Jij was een half minuutje te laat, Yildiz was alert. Als het nog eens bijna uitgestorven is...quote:
Volgend jaar mag je meedoen aan de Weisglas trofee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef sigme het volgende:
* sigme drinkt The Ultimate Single Malt Scotch Whisky Selection: Bowmore 1995
Bottle no: 46![]()
speaking of which, is dat niet al bijna rond? "Hup klapvee!", zoals de legendarische RichardQuest onlangs nog aanhaaldequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je meedoen aan de Weisglas trofee.
Tsss... een biertje, een borrel, beide van goeie kwaliteit, maken mij niet dronken hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je meedoen aan de Weisglas trofee.
De POL-verkiezing 2005
Als Floripas net als nu veel afwezig is, dan kan hij je niet ontgaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsss... een biertje, een borrel, beide van goeie kwaliteit, maken mij niet dronken hoor![]()
Volgend jaar ga ik opnieuw voor de best vrouwelijke user![]()
Ja baas!quote:
Om naar werk aan te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef sigme het volgende:
Te klein waarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |