Denk ik ook, net zoiets als dat verhaaltje wat ze toen in de DBK moesten doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
Zal wel weer een dag opdracht worden...
Kan dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie heeft weleens een koortslip in haar oog gehad, zegt ze
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef redhair het volgende:
![]()
tjonge tjonge wat is het toch saai saai in het vakantiehuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
erg knap hoe krijg je dat voor mekaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Dat vrees ik ook.... hoe minder mensen hoe saaier...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doen
de komende nominatie rondes zullen ook wel spannend zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doen
Zeker met dit stelletje nietszeggende kleutersquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.... hoe minder mensen hoe saaier...
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijkquote:
Daar mogen we niet meer over beginnen...quote:
Thnx! Ik geloof dat ik het al begrijp...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijk
Tradities zijn er om in ere te houden!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: benieuwd wanneer de vraag weer komt![]()
nu dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: benieuwd wanneer de vraag weer komt![]()
Strak bakkiequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef demins het volgende:
Je hebt trouwens nog niets over mijn nieuwe sig gezegd! Dat ga ik afstraffen: ik rij in een Fiat Panda (uit 1992)!
Beetje overdreven hoor, om een heel topic vol te rellen... was er geen mod die dag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijk
Dag??? Het was midden in de nacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:09 schreef JooB het volgende:
[..]
Beetje overdreven hoor, om een heel topic vol te rellen... was er geen mod die dag?
Hejquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dag??? Het was midden in de nacht.
Twas nacht, twas nacht, twas midden in de nacht...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goh...knap!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even een broodje smeren en opeten
eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even een broodje smeren en opeten
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef pullup het volgende:
Wat staan die drie megolen nou in die tuin te hoppen
Denken ze daar fit van te worden of zo ?
Ik snap zowiezo niet dat big brother ze niet laat fietsen of roeien, bij de kijkshop hebben ze prima apparaten daarvoor![]()
En lieske maar die heeft wel hele hele lange gesprekkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk hebben alleen Roel , dido en Joost ook wel eens normale gesprekken de rest heeft het alleen maar over het "spel"
je kan herpes in je oog hebben, herpes lijkt op je lip op een koorstlipquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze gewoon een strontje.
Dankje, het broodje is nu opquote:
Idd, ik vind de gesprekken die zich nu afspelen op gate3 best wel boeiend en diepgaandquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk hebben alleen Roel , dido en Joost ook wel eens normale gesprekken de rest heeft het alleen maar over het "spel"
En saai en over papa en mama en haar "clubgenootjes" ....quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
En lieske maar die heeft wel hele hele lange gesprekken
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:28 schreef farceman het volgende:
[..]
En saai en over papa en mama en haar "clubgenootjes" ....
De gespreken over familie en kennissen zijn vaak erg saai.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITMijn finale cluppie moet zijn Joost, Rob, Dido en Roel
Het is wel goed tussen Dido en Roel maar ze niet zo close meer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:32 schreef Falco het volgende:
Is het weer goed tussen Dido en Roel? Ze zitten er weer bij als opa en oma.
He bong van mij ook , maar volgens mij zijn wij de enige twee hier op fok forum, iedereen wil roel en dido uit elkaar..quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITMijn finale cluppie moet zijn Joost, Rob, Dido en Roel
Het is een soort innerlijke rust als 2 geliefden elkaar gevonden hebben... Soort voldaan gevoel zeg maar...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:32 schreef Falco het volgende:
Is het weer goed tussen Dido en Roel? Ze zitten er weer bij als opa en oma.
Verwacht ze vanmiddag misschien toch wel weer op bed....maar niks is zeker bij die tweequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel goed tussen Dido en Roel maar ze niet zo close meer.![]()
Wondere Wereld? Evoluon?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef Falco het volgende:
Volgens mij heeft Dido het over het huis van de Toekomst van Chriet Titulaer. Wat overigens weer vet achterhaald is allemaal
Maakt toch niet zo veel uit je moet je fan gewoon steunenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef farceman het volgende:
[..]
He bong van mij ook , maar volgens mij zijn wij de enige twee hier op fok forum, iedereen wil roel en dido uit elkaar..
Gisteren middag knuffel knuffel BOEM dido BOOS.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef farceman het volgende:
[..]
Verwacht ze vanmiddag misschien toch wel weer op bed....maar niks is zeker bij die twee
Dit kan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Roel is een zitzak... en een trekzak.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef farceman het volgende:
Roel komt zijn zitzak niet uit..
Volgens mij welquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:04 schreef Minouishere het volgende:
Is er nog bier? (in het huis) ;-)
Volgens mij kan dat virus ook gewoon spontaan op duiken op alle plekken op je lichaam. Mijn vriendin heeft al een paar keer op bijvoorbeeld haar neus herpes gehad en dat terwijl nog ik, nog zij daarvoor herpes had.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:54 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad.
Een koortslip is besmettelijk: vooral het vocht in de blaasjes bevat veel virus. Besmetting gebeurt door het aanraken van de besmette huid, bijvoorbeeld door zoenen. U kunt zo niet alleen andere mensen besmetten, maar ook het virus overbrengen van bijvoorbeeld uw lip via uw handen naar uw ogen. Probeer daarom van de wondjes af te blijven en was uw handen als u toch met het virus in contact komt.
Denk het welquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga er weer even vantussen
Misschien als ik terugkom later op de middag dat de vonken van het scherm spatten van de spanning in BB
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga er weer even vantussen
Misschien als ik terugkom later op de middag dat de vonken van het scherm spatten van de spanning in BB
Oh nee,quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef farceman het volgende:
Hahah het is duidelijk: Roel heeft voor vanavond muziek geregelt als hij dido mee het badje in vraagt
Ze zal er wel weer helemaal klaar mee zijn.......quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
Net of ze dan ineens omslaat. Denk dat ze het wel gehad heeft met hem. De reden is onzinnig maar zal voor haar wel weer heel erg normaal zijn.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer!
Belangrijk om de streamverslagen even te lezen of heb ik niets gemist?
heel kort samengevat trekt Dido 't niet, Linda daarentegen wel en daarom is Dido er nu klaar mee, en Roel was er klaar door.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:27 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ze zal er wel weer helemaal klaar mee zijn.......
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer!
Belangrijk om de streamverslagen even te lezen of heb ik niets gemist?
Je kunt het zo samenvatten:quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nou nee, je hebt eigenlijk niks gemist. Het is weer verrassend saai...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Je kunt het zo samenvatten:
[afbeelding]
..JA..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:43 schreef Foreverblue het volgende:
Grrrr... ik zie in het streamverslagen topic van maandag dat Filedump nog steeds niet goed werkt (allemaal kruisjes). Vanaf nu boycot ik dus filedump voor mijn caps.
Werkt deze wel?
[afbeelding]
dat zou zomaar kunnen idd... Freudquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef Giggio het volgende:
kan dan wel een grapje zijn maar Roel noemde Rob toch een dominant mannetje....
onbewust toch bewust van het feit Roel???
ach.. hij kan toch niks goed doen bij dat mens..quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:04 schreef farceman het volgende:
roel weer verneukt bij dido
Wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:04 schreef farceman het volgende:
roel weer verneukt bij dido
Weer geweldige capsquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weer geweldige caps![]()
[afbeelding]
helaas kan ik nu geen caps maar nu hoef ik niet bang te zijn voor dubbele caps.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Dank je. Typisch geval van: on the right time on the right place.
Lijkt er wel op.quote:
Lijkt meer op een museumtourquote:
Doen we nu toch ook al.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:44 schreef redhair het volgende:
Weekopdracht is voor de streamers.Een week lang naar klef en klef kijken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Welneequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:48 schreef farceman het volgende:
is die dido nu echt zo moeilijk...
Je kan wel zeggen de week opdracht is geslaagd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef redhair het volgende:
[..]
sorry iddwas dan de week opdracht
![]()
ja geslaagdquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen de week opdracht is geslaagd.
Is nou eenmaal een gevoelig typjequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Kan dido het woord gevoel niet meer horen uitspreken!
Lieske ziet er gelukkig en ontspannen uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zit ook op de verkeerde streamquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef rooie3 het volgende:
Ik krijg echt braakneigingen bij dat stel zeg.
Ja, dat vond ik ook... ik dacht... ze lacht naar Regenwormquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske ziet er gelukkig en ontspannen uit
haha ,denk voor de mannen wel mooi .quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ook op de verkeerde stream
[afbeelding]
en ik zit nu stiekem te kijken en kan geen caps makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ook op de verkeerde stream
[afbeelding]
Nee, ze is niet dom. Ze heeft er alleen niet zoveel moeite mee als anderen... die met badpak en al gaan douchen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij is die lieske echt te dom om door te hebben dat wij dit allemaal zien
doen wij wel voor je.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
en ik zit nu stiekem te kijken en kan geen caps maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieske weet het want een paar dagen geleden heeft ze opmerking over gemaakt dan heel nederland haar in blote kont heeft gezien. Ze heeft geen schaamte gevoel en dat vinden we toch helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij is die lieske echt te dom om door te hebben dat wij dit allemaal zien
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar ben ik jullie heel dankbaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon geluk of een klein beetje voorgevoel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Jij hebt vaak genoeg ook hele mooie caps.
Ik wacht het liefst tot iemand stil is... dan krijg je de scherpste scans... maar meestal schakeld de regie juist dan overquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon geluk of een klein beetje voorgevoel.
blijf gewoon caps achter elkaar maken en haal alleen de mooiste er tussen uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wacht het liefst tot iemand stil is... dan krijg je de scherpste scans... maar meestal schakeld de regie juist dan over
Buiten een nepruzie tussen Roel en Rob en Lieske in bad niet veelquote:
Nee maar wel van de studentenvereniging:quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de website van dat dispuut van lieske???
en bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Voor Regenworm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay, bedankt Foreverblue, dan kan ik er dus wel even snel overheen race-lezenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Buiten een nepruzie tussen Roel en Rob en Lieske in bad niet veel
Erg he.snap echt niet dat iemand dit stel nog leuk kan vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Worden jullie ook zo moet van dat gezeik van Roel en vooral Dido. Men, wat een gedoe met dat wijf.
Je wordt bedankt ook namens de stille genieters.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu stop ik er mee, anders krijg ik helemaal een slechte naam...![]()
Ze zegt de laatste tijd ook vaak 'skip it'......quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef farceman het volgende:
Zullen we een topic maken met uitspraken van dido: er klaar mee zijn, da's een gevoel
ik betwijfel het. Op de blog stond:quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske weet het want een paar dagen geleden heeft ze opmerking over gemaakt dan heel nederland haar in blote kont heeft gezien. Ze heeft geen schaamte gevoel en dat vinden we toch helemaal niet erg.
Ze is blond dus moeilijk te zien, maar het zal wel een kale poes zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef American_Nightmare het volgende:Lieske
Heeft ze nou gewoon nog een geschoren doos ook![]()
![]()
Desalniettemin is blond schaamhaar sowieso het lekkerste wat er is dus het is altijd goed!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is blond dus moeilijk te zien, maar het zal wel een kale poes zijn
ywquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je wordt bedankt ook namens de stille genieters.
Die poll heeft nog nooit correct weergegeven wie eruit vliegt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Roel staat ook niet zo hoog meer in de peiling op Talpa.tv slechts 13% dus wie weet vliegt hij er donderdag wel uit.
Dank je, erg vriendelijk van je.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef Sjet het volgende:
Ik weet niet of Muerte hier momenteel is maar euh....... ik vind dit echt een hele mooie cap;
[afbeelding]
Kan Ing zo aan de muur hangen! Heel mooi
![]()
Dat is denk ik onzin. De stemming wordt gewoon keihard gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Die poll heeft nog nooit correct weergegeven wie eruit vliegt.
Mensen die op internet op polls stemmen, bellen of sms-en over het algemeen niet.
Oh je bent er welquote:
Da's leuk, thanks!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef doka het volgende:
Anthony Hopkins bij Ophrah
Speciaal voor jou zonder logo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oh je bent er welJa ik vind het een schitterende caps. Ik zie zoiets gelijk in een mooie lijst. Is een soort foto die je wel van jezelf zou willen vind ik. En cappen is best moeilijk [vind ik in elk geval]
Dus ik vond een complimentje op z'n plek![]()
Die sla ik even op, vind je dat goed?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zonder logo.![]()
[afbeelding]
Ah jammer... was het leuk? Kan het eventueel nog in de herhaling kijken......quote:
Tuurlijk, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die sla ik even op, vind je dat goed?
Thanksquote:
Hoi Sjetquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ah jammer... was het leuk? Kan het eventueel nog in de herhaling kijken......
Hallo trouwens Doka![]()
Ja ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi Sjet
Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar ik vind Hopkins een geweldige acteur.
Als er op de streams niets spannends gebeurd is het hier niet erg om even off topic te gaan hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks![]()
Is het teveel off-topic om te vragen hoe je dat logo verwijderd hebt? Met welk programma?
tot later en nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ywIk ga nu ff Stargate Atlantis kijken... tot laters allemaal
gebrek aan beter zullen we maar zeggen :pquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:53 schreef doka het volgende:
Is FOK bij jullie ook zo langzaam, trouwens?
Middagquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
gebrek aan beter zullen we maar zeggen :p
Goede middag trouwens. Zo'n drie dagen niet gestreamt of de reguliere TV uitzendinge gevolgt en niet veel gemist toch?
Voor het bekijken van de caps, het croppen en voor kleine bewerkingen gebruik ik FastStone, dat is voor het weergeven van actuele situaties meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:52 schreef Sjet het volgende:
Pffff ja Muerte, zo had ik er nog even niet over nagedacht![]()
Dat kan ook
![]()
Ik ben zelf voorzichtig aan bezig met photoshop en soms paintshop pro, maar vind zelf photoshop wat prettiger. Welk proggie gebruik jij?
Dat is Roeltje het jonge puppy in huis,quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Gert het volgende:
Dido en die kale jongen waren aan het zoenen!!!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Heb je hulp nodig als je als een deus zit te kijken naar een knul die ,met een glasbier in zijn hand, zit te kijken hoe zijn was draait in de wasmachine?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef Sjet het volgende:
Hartstikke bedankt voor de link Muerte! Ik heb inderdaad gemerkt dat het met die grotere programma's behoorlijk omslachtig en tijdrovend is. Kan ik mooi dit proggie eens gaan proberen![]()
Schijnt heel mediterend te werken.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Heb je hulp nodig als je als een deus zit te kijken naar een knul die ,met een glasbier in zijn hand, zit te kijken hoe zijn was draait in de wasmachine?![]()
Ingrid duimt op stream 1quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef Giggio het volgende:
heb geen beeld hoor door alle streams alleen maar gesteun gekreun en gesmak
is er nog iets anders in beeld behalve dat akelige kleffe stel wat hopenlijk a.s. donderdag uit elkaar ge-exit wordt!!!
Gezelligquote:
Was ik al bang voor!quote:
Als ik verder nog kan helpen, hoor ik het wel.quote:
Da's coolquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als ik verder nog kan helpen, hoor ik het wel.
Kan misschien wel zo zijn dat we dan even moeten uitwijken naar een ander topic, om hier geen discussies te verstoren.
Zie het ja, hadden ze het weer over ongeoorloofde onderwerpen ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Oja, streamlock op alle gates
waar ging het over dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:33 schreef farceman het volgende:
wAT FLAUW ZEG WE ZIEN OVERL naakten tieten in debadkamer en dan komt de enige leuke verhaallijn in BB 2005 tot een climax en wordt er weggezapt! Schande
Denk dat de boel nog wel een halfuurtje zo blijft, misschien vind de regie het ook te saai en neemt eventjes een uur pauzequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef farceman het volgende:
Hallo regie wakker worden ja!
Hier wel (ik zit op gate23)quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:38 schreef farceman het volgende:
hebben jullie geluid?
Hier wel ik zit op gate23quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:38 schreef farceman het volgende:
hebben jullie geluid?
Het kan je levensmissie maar zijn.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:50 schreef doka het volgende:
Het lijkt mij zo gaaf om die stem van BB te zijn
Nou Lieske in bad brachten ze wel prachtig in beeldquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me op dat vaker op dinsdagmiddag/avond er een bepaalde regie-groep zit die het fijn vind om de streams te blokkeren
Denk ik ook. Moet lukken, 50 voorwerpen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:00 schreef Minouishere het volgende:
Misschien moeten ze die dingen onthouden en in chronologische volgorde opnoemen ???
Sinterklaas bedoel jequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:59 schreef F4iTH het volgende:
Heeft iemand die vreemde bebaarde man nog vast weten te leggen?
De intelligentie straalt er weer vanafquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:06 schreef bunnyma het volgende:
Ja hoor, ze moeten wat onthouden en wat doen ze......zuipen!!!
Oh ja, natuurlijk!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:09 schreef rooie3 het volgende:
Zien jullie die kop van Dido,er was ook een foto van Roel en linda.
Nou is ze weer pissig.
Ha hahaha ja, Roel kan alvast wel weer op bed gaan liggen........quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:09 schreef rooie3 het volgende:
Zien jullie die kop van Dido,er was ook een foto van Roel en linda.
Nou is ze weer pissig.
heeft ze die dan echt nodig?? Zoveel heeft ze nu ook weer niet van boven (wel precies genoeg voor haar lichaam hoor).quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:12 schreef doka het volgende:
Nathalie heeft geen BH aan?
Ik vind Nathalie best aardig/lekkerquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:14 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
heeft ze die dan echt nodig?? Zoveel heeft ze nu ook weer niet van boven (wel precies genoeg voor haar lichaam hoor).
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:16 schreef Minouishere het volgende:
Heeft Joost z'n knotsen wel opgenoemd al?
best wel hoor (beter dan Dido, Chantal, Linda) maar ze blijft toch maar op de derde plaats staan als het gaat om de beauties van BB5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |