Buiten een nepruzie tussen Roel en Rob en Lieske in bad niet veelquote:
Nee maar wel van de studentenvereniging:quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de website van dat dispuut van lieske???
en bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Voor Regenworm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay, bedankt Foreverblue, dan kan ik er dus wel even snel overheen race-lezenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Buiten een nepruzie tussen Roel en Rob en Lieske in bad niet veel
Erg he.snap echt niet dat iemand dit stel nog leuk kan vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Worden jullie ook zo moet van dat gezeik van Roel en vooral Dido. Men, wat een gedoe met dat wijf.
Je wordt bedankt ook namens de stille genieters.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu stop ik er mee, anders krijg ik helemaal een slechte naam...![]()
Ze zegt de laatste tijd ook vaak 'skip it'......quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef farceman het volgende:
Zullen we een topic maken met uitspraken van dido: er klaar mee zijn, da's een gevoel
ik betwijfel het. Op de blog stond:quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske weet het want een paar dagen geleden heeft ze opmerking over gemaakt dan heel nederland haar in blote kont heeft gezien. Ze heeft geen schaamte gevoel en dat vinden we toch helemaal niet erg.
Ze is blond dus moeilijk te zien, maar het zal wel een kale poes zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef American_Nightmare het volgende:Lieske
Heeft ze nou gewoon nog een geschoren doos ook![]()
![]()
Desalniettemin is blond schaamhaar sowieso het lekkerste wat er is dus het is altijd goed!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is blond dus moeilijk te zien, maar het zal wel een kale poes zijn
ywquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je wordt bedankt ook namens de stille genieters.
Die poll heeft nog nooit correct weergegeven wie eruit vliegt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Roel staat ook niet zo hoog meer in de peiling op Talpa.tv slechts 13% dus wie weet vliegt hij er donderdag wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |