quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weer geweldige caps![]()
[afbeelding]
helaas kan ik nu geen caps maar nu hoef ik niet bang te zijn voor dubbele caps.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Dank je. Typisch geval van: on the right time on the right place.
Lijkt er wel op.quote:
Lijkt meer op een museumtourquote:
Doen we nu toch ook al.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:44 schreef redhair het volgende:
Weekopdracht is voor de streamers.Een week lang naar klef en klef kijken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Welneequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:48 schreef farceman het volgende:
is die dido nu echt zo moeilijk...
Je kan wel zeggen de week opdracht is geslaagd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef redhair het volgende:
[..]
sorry iddwas dan de week opdracht
![]()
ja geslaagdquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen de week opdracht is geslaagd.
Is nou eenmaal een gevoelig typjequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Kan dido het woord gevoel niet meer horen uitspreken!
Lieske ziet er gelukkig en ontspannen uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zit ook op de verkeerde streamquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef rooie3 het volgende:
Ik krijg echt braakneigingen bij dat stel zeg.
Ja, dat vond ik ook... ik dacht... ze lacht naar Regenwormquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske ziet er gelukkig en ontspannen uit
haha ,denk voor de mannen wel mooi .quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ook op de verkeerde stream
[afbeelding]
en ik zit nu stiekem te kijken en kan geen caps makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ook op de verkeerde stream
[afbeelding]
Nee, ze is niet dom. Ze heeft er alleen niet zoveel moeite mee als anderen... die met badpak en al gaan douchen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij is die lieske echt te dom om door te hebben dat wij dit allemaal zien
doen wij wel voor je.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
en ik zit nu stiekem te kijken en kan geen caps maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieske weet het want een paar dagen geleden heeft ze opmerking over gemaakt dan heel nederland haar in blote kont heeft gezien. Ze heeft geen schaamte gevoel en dat vinden we toch helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij is die lieske echt te dom om door te hebben dat wij dit allemaal zien
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar ben ik jullie heel dankbaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon geluk of een klein beetje voorgevoel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Jij hebt vaak genoeg ook hele mooie caps.
Ik wacht het liefst tot iemand stil is... dan krijg je de scherpste scans... maar meestal schakeld de regie juist dan overquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon geluk of een klein beetje voorgevoel.
blijf gewoon caps achter elkaar maken en haal alleen de mooiste er tussen uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wacht het liefst tot iemand stil is... dan krijg je de scherpste scans... maar meestal schakeld de regie juist dan over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |