gebrek aan beter zullen we maar zeggen :pquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:53 schreef doka het volgende:
Is FOK bij jullie ook zo langzaam, trouwens?
Middagquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
gebrek aan beter zullen we maar zeggen :p
Goede middag trouwens. Zo'n drie dagen niet gestreamt of de reguliere TV uitzendinge gevolgt en niet veel gemist toch?
Voor het bekijken van de caps, het croppen en voor kleine bewerkingen gebruik ik FastStone, dat is voor het weergeven van actuele situaties meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:52 schreef Sjet het volgende:
Pffff ja Muerte, zo had ik er nog even niet over nagedacht![]()
Dat kan ook
![]()
Ik ben zelf voorzichtig aan bezig met photoshop en soms paintshop pro, maar vind zelf photoshop wat prettiger. Welk proggie gebruik jij?
Dat is Roeltje het jonge puppy in huis,quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Gert het volgende:
Dido en die kale jongen waren aan het zoenen!!!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Heb je hulp nodig als je als een deus zit te kijken naar een knul die ,met een glasbier in zijn hand, zit te kijken hoe zijn was draait in de wasmachine?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef Sjet het volgende:
Hartstikke bedankt voor de link Muerte! Ik heb inderdaad gemerkt dat het met die grotere programma's behoorlijk omslachtig en tijdrovend is. Kan ik mooi dit proggie eens gaan proberen![]()
Schijnt heel mediterend te werken.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Heb je hulp nodig als je als een deus zit te kijken naar een knul die ,met een glasbier in zijn hand, zit te kijken hoe zijn was draait in de wasmachine?![]()
Ingrid duimt op stream 1quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef Giggio het volgende:
heb geen beeld hoor door alle streams alleen maar gesteun gekreun en gesmak
is er nog iets anders in beeld behalve dat akelige kleffe stel wat hopenlijk a.s. donderdag uit elkaar ge-exit wordt!!!
Gezelligquote:
Was ik al bang voor!quote:
Als ik verder nog kan helpen, hoor ik het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |