Een nieuw deel openen
Vorige delen
Nee, amper eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Lachen is gezond, REya. Kun je nog wel om andere dingen lachen?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:04 schreef Reya het volgende:
Ik ben te serieus geworeden om zulke grappen nog maar enigszins leuk te vinden![]()
Oh, dat zeker wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuuriljk wel!
A dirty mind is a joy forever
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moppen zijn vaak niet leuk als je er lang over na moet denken of als de mop uitgelegd moet worden
Ow, dat lijkt me echt heel naarquote:
Weet je wel zeker dat er geen sprake is van een depressie? Haal je wel plezier uit dingen die je doet?quote:
Mwah, matig. Ongeveer alles voelt meer als routineusquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat er geen sprake is van een depressie? Haal je wel plezier uit dingen die je doet?
Hmmm, het is al best lang zo. Het erge is dan wel weer dat mensen dan iets in mijn bijzijn vertellen met de bedoeling dat ik er ook om lach, en ik alleen maar blijf glimlachen of een tegenvraag ga stellenquote:
Hoe lang heb je dat al?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Mwah, matig. Ongeveer alles voelt meer als routineus
Zolang ik in Enschede woon iig al wel, denk ik, maar volgensmij ook al een hele periode ervoor in Deventerquote:
Nee, dat hoeft helemaal nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
somberheid wordt vaak met diepzinnigheid verbonden. terecht ? ik denk het niet.
daarmee gezegd dat plat vermaak niet in conflict hoeft te zijn met de rest van je opvattingenquote:
Misschien ook wel hoor. Bij somberheid ga je toch over sommige dingen meer (te veel) nadenken, en dat kan soms erg diepzinnig worden... Ik zie toch wel een link.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
somberheid wordt vaak met diepzinnigheid verbonden. terecht ? ik denk het niet.
Ik zou me geen zorgen maken om 'mensen' maar wel om mezelfquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het is al best lang zo. Het erge is dan wel weer dat mensen dan iets in mijn bijzijn vertellen met de bedoeling dat ik er ook om lach, en ik alleen maar blijf glimlachen of een tegenvraag ga stellen![]()
Heb je enig idee wanneer er een omslagpunt was?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Zolang ik in Enschede woon iig al wel, denk ik, maar volgensmij ook al een hele periode ervoor in Deventer![]()
Geen idee, ik heb ook geen helder beeld hoe het daarvoor was, maar nou ook niet echt het gevoel dat het altijd zo is geweestquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je enig idee wanneer er een omslagpunt was?
ik kan ook wel diepzinnig zijn zonder somber te zijn/worden. het is maar waar je je op wilt focussen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ook wel hoor. Bij somberheid ga je toch over sommige dingen meer (te veel) nadenken, en dat kan soms erg diepzinnig worden... Ik zie toch wel een link.
livquote:
Inderdaad. Het is geen onlosmakelijk verband, maar somberheid kan denk ik wel leiden tot diepzinnigheid. Andersom zie ik die link niet zo snel..quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik kan ook wel diepzinnig zijn zonder somber te zijn/worden. het is maar waar je je op wilt focussen.
Er zijn wel dingen die ik anders zou willen, maar ik denk niet dat ze anders zouden kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Niet kunnen lachen is toch wel een indicatie voor een depressie.. Vooral als het samen gaat met een gevoel alleen maar routineus te handelen, is de kans daar op groot. Hoe kijk je daar zelf tegen aan, Reya? Voelt het verkeerd, of eigenlijk niet zo? Zijn er dingen die je anders zou willen? Mis je bepaalde gevoelens?
Hmmm, ik zie sowieso niet echt verbanden. Wellicht komen diepzinnige mensen somber over, maar dat is imo vooral beeldvormingquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is geen onlosmakelijk verband, maar somberheid kan denk ik wel leiden tot diepzinnigheid. Andersom zie ik die link niet zo snel..
Dat laatste kan meestal wel. Vaak is het een kwestie van een beetje nadenken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die ik anders zou willen, maar ik denk niet dat ze anders zouden kunnen![]()
Hmmm, veel last van sleurquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste kan meestal wel. Vaak is het een kwestie van een beetje nadenken.
Maar qua gevoel.. Hoe voel je je?
Ik weet zelf wel dat ik in periodes van somberheid en depressie erg (te)veel nadacht over van alles... Die link zie ik dan wel. Of dat een algemeen feit is weet ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie sowieso niet echt verbanden. Wellicht komen diepzinnige mensen somber over, maar dat is imo vooral beeldvorming
Hmmm, ik denk het wel. Alhoewel er dan ws weer vrij snel nieuwe sleur opduiktquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou je je beter voelen wanneer die sleur doorbroken wordt?
Waarom doorbreek je zelf de sleur niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk het wel. Alhoewel er dan ws weer vrij snel nieuwe sleur opduikt
Beetje positief denken kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk het wel. Alhoewel er dan ws weer vrij snel nieuwe sleur opduikt
Ja daar ben ik vlieft opquote:
dan projecteer je persoonlijke periodes van diepzinnigheid op een algemene staat van somberheid. niet generaliseren op basis van ervaring Aliceyquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet zelf wel dat ik in periodes van somberheid en depressie erg (te)veel nadacht over van alles... Die link zie ik dan wel. Of dat een algemeen feit is weet ik natuurlijk niet.
Al bijna weerquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef livEliveD het volgende:
Is het de maand mei?
Heerlijk he?quote:
leggen alle vogels een ei ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef livEliveD het volgende:
Is het de maand mei?
Generaliserenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan projecteer je persoonlijke periodes van diepzinnigheid op een algemene staat van somberheid. niet generaliseren op basis van ervaring Alicey
Ja best welquote:
Knuffelmeet houden?quote:
zomaar ineens even realiseren hoe lief ze isquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja best welSoort aparte realisatie zeg maar
vast welquote:
Ik ben gek op knuffelenquote:
Hmmm, geen idee hoe. Vrijwel alles wat ik doe voelt simpelweg routinematig; het is een gevoel dat niet weggaatquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom doorbreek je zelf de sleur niet?
Ja zoietsquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
zomaar ineens even realiseren hoe lief ze is
Absoluut!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gek op knuffelen
We gingen toch nog meeten, met waterpijp enzo?
ik weet een oplossingquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee hoe. Vrijwel alles wat ik doe voelt simpelweg routinematig; het is een gevoel dat niet weggaat![]()
Huh? Ik volg je even nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan projecteer je persoonlijke periodes van diepzinnigheid op een algemene staat van somberheid. niet generaliseren op basis van ervaring Alicey
Maar bij wat zou dat routinematige dan weg zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee hoe. Vrijwel alles wat ik doe voelt simpelweg routinematig; het is een gevoel dat niet weggaat![]()
je projecteert jouw diepzinnigheid die je ervaart tijdens sombere periodes op anderen die evt. ook diepzinnig kunnen zijn tijdens andere periodes. zo duidelijk(er) ?quote:
Doeiquote:
Dat doe ik dus juist niet. Lees eens wat beter.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je projecteert jouw diepzinnigheid die je ervaart tijdens sombere periodes op anderen die evt. ook diepzinnig kunnen zijn tijdens andere periodes. zo duidelijk(er) ?
inderdaad. excuusquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat doe ik dus juist niet. Lees eens wat beter.
Leuk toch, ququote:
ja, zullen we zeker nog een keer. Ik weet alleen nog niet wanneerquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:10 schreef qu63 het volgende:
miss! zullen we nog een keer dvd's uitwisselen?
Hmmm, wellicht bij iets totaal anders van buitenaf waar ik niet direct invloed op hebquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar bij wat zou dat routinematige dan weg zijn?
Welke meet op de 17de?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, zullen we zeker nog een keer. Ik weet alleen nog niet wanneer
Kom je ook naar de meet op de 17e?
Waarom van buitenaf?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, wellicht bij iets totaal anders van buitenaf waar ik niet direct invloed op heb![]()
Maw, je bent niet happy met hoe je leven is, maar neemt het niet zelf ter hand om iets te veranderen, maar gaat af zitten wachten op 'dingen van buitenaf' om je leven leuker te maken?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, wellicht bij iets totaal anders van buitenaf waar ik niet direct invloed op heb![]()
Is dat het echte probleem? Of is het probleem dat je wel denkt, maar niet doet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik mis enige inspiratie om zelf tot iets afwijkends/aparts/revoolutionairs te komen![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maw, je bent niet happy met hoe je leven is, maar neemt het niet zelf ter hand om iets te veranderen, maar gaat af zitten wachten op 'dingen van buitenaf' om je leven leuker te maken?
Dan zullen de sleur, je ontevredenheid en je somberheid wel blijven bestaan en zal er weinig veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:43 schreef Doffy het volgende:
Onder de veilige rokken van de bisschoppen, dunkt mij
En dat na jarenlang trouw geloof.quote:Mijn geloof wankelt
Tuurlijk. "Laat de kinderen tot mij komen", zei Jezus. Dan moet je niet zinloos discrimineren tussen dode en levende kinderenquote:
Mjaquote:En dat na jarenlang trouw geloof.
You've got a point.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tuurlijk. "Laat de kinderen tot mij komen", zei Jezus. Dan moet je niet zinloos discrimineren tussen dode en levende kinderen
Wat ga je nu geloven? Ik heb nog wel een leuke theorie in de aanbieding dat alles uit ruimteschepen bestaat.quote:Mja
Ik begrijp hoe religie werktquote:
Vertel, Bert, vertel alles!quote:Wat ga je nu geloven? Ik heb nog wel een leuke theorie in de aanbieding dat alles uit ruimteschepen bestaat.
Inderdaad. Niet naar letter, maar naar geest.quote:
Nou, Ernie, dat zit zo. In de microkosmos zitten er allemaal ruimtewezens met ruimteschepen. Het is helemaal niet zo moeilijk Ernie, want het is duidelijk dat de microkosmos erg ingewikkeld en intelligent is.quote:Vertel, Bert, vertel alles!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
Nou, Ernie, dat zit zo. In de microkosmos zitten er allemaal ruimtewezens met ruimteschepen. Het is helemaal niet zo moeilijk Ernie, want het is duidelijk dat de microkosmos erg ingewikkeld en intelligent is.
Nee, da's het mooie : Helemaal niks voor nodig. Alleen het licht brengen op een paar internet-fora.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:54 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik geloof! Moet ik nog wat rituelen uitvoeren? Moet ik nog iets roepen als 'ruimtemannetjes zij geprezen' ofzo?
Met een goede reden vast wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Doffy het volgende:
Wow. Ideaal! Ik ga het meteen in praktijk brengen. Tellen slotjes ook als uiting van vroomheid?![]()
Mjah, volgens mij wel.. Erg moe, vage hoofdpijn, en vooral keelpijn en niezen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:40 schreef miss_sly het volgende:
Beetje ziekjes, Alicey?
Ik gelukkig niet echt, hoewel ik me niet top voel, maar dat kan ook gewoon slaapgebrek zijn
Minderquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, volgens mij wel.. Erg moe, vage hoofdpijn, en vooral keelpijn en niezen.
Oh, bij mij is het ook niets ernstigs hoor. Alleen een beetje vervelend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Minder
Ik heb wel al een tijdje last van niezen en een beetje snotterig zijn, maar niets ernstigs.
Waar ligt dan de grens van "net niet"? Ik dreig niet flauw te vallen o.i.d., dus lijkt me dat ik dan ook wel kan werken... Als het wel dusdanig is dat ik voorzichtig moet zijn, vind ik dat niet echt prettig.quote:Op zich zou ik het niet erg vinden als ik me nou eens een paar dagen net niet goed genoeg zou voelen om te gaan werken, maar ik kan het nooit over mijn hart verkrijgen om dat te veinzen.
De grens van net niet is als ik te veel hoofdpijn of keelpijn heb, of echt grieperig ben, koorts, dat soort dingen. Ik vind alleen niet gauw dat ik echt grieperig ben en keelpijn en hoofdpijn slik ikweg met paracetamol. Weinig kans op ziek thuis zijn dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het ook niets ernstigs hoor. Alleen een beetje vervelend.
[..]
Waar ligt dan de grens van "net niet"? Ik dreig niet flauw te vallen o.i.d., dus lijkt me dat ik dan ook wel kan werken... Als het wel dusdanig is dat ik voorzichtig moet zijn, vind ik dat niet echt prettig.
Zoiets heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De grens van net niet is als ik te veel hoofdpijn of keelpijn heb, of echt grieperig ben, koorts, dat soort dingen. Ik vind alleen niet gauw dat ik echt grieperig ben en keelpijn en hoofdpijn slik ikweg met paracetamol. Weinig kans op ziek thuis zijn dus
Ja, als ik naar huis gestuurd word, is het iets anders. Maar ja, daarvoor ben ik toch echt niet 'ziek' genoeg op het moment. Terwijlh et me best lekker lijkt, even een paar daagjes niets moeten!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook.Hoewel het wel zo is dat als ik een paar keer bijna tegen de vlakte ga ik het advies om naar huis te gaan wel in overweging neem.
Je kunt ook een keer een paar daagjes vrij nemen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, als ik naar huis gestuurd word, is het iets anders. Maar ja, daarvoor ben ik toch echt niet 'ziek' genoeg op het moment. Terwijlh et me best lekker lijkt, even een paar daagjes niets moeten!
Mijn vrije dagen zijn op en ik wil er nog een paar eind decemberquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook een keer een paar daagjes vrij nemen.
En misschien ook eens een weekend uitrusten ofzo.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
Wat ga je nu geloven? Ik heb nog wel een leuke theorie in de aanbieding dat alles uit ruimteschepen bestaat.
quote:Om 14:51 antwoordde Doffy het volgende:
Vertel, Bert, vertel alles!
quote:Om 14:52 repliceerde Alicey vervolgens:
Nou, Ernie, dat zit zo. In de microkosmos zitten er allemaal ruimtewezens met ruimteschepen. Het is helemaal niet zo moeilijk Ernie, want het is duidelijk dat de microkosmos erg ingewikkeld en intelligent is.
Huilendquote:Om 14:54 schreef Doffy volkomen overtuigd het volgende:
Ik geloof! Moet ik nog wat rituelen uitvoeren? Moet ik nog iets roepen als 'ruimtemannetjes zij geprezen' ofzo?
Zie je wel dat ik vol zit met goede ideeen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vrije dagen zijn op en ik wil er nog een paar eind december
weekend uitrusten? Joh, daar was ik nog niet opgekomen
afgang? afgrond?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:05 schreef worteltje het volgende:
Ik roep u allen op om deze twee zielige modjes voor hun afgang en afgrond te behoeden.
Als leuk, maar ook onheil oproepend bericht:quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:40 schreef Doffy het volgende:
'Limbus' voor ongedoopte kinderen op de helling
VATICAANSTAD (ANP) - Het bestaan van een voorgeborchte van de hemel waar de zielen van ongedoopt gestorven kinderen zouden verblijven (limbus), staat in de Rooms-Katholieke Kerk op de helling.
Kardinaal Joseph Ratzinger, de huidige paus Benedictus XVI, verklaarde in 1984, toen hij voorzitter van de theologische commissie was, op persoonlijke titel dat hij wel voelde voor afschaffing van de ,,hypothese'' van het bestaan van de limbus.
Bron: ANP, vandaag.
niet echt in mijn gevalquote:
niet meet voor mijquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, zullen we zeker nog een keer. Ik weet alleen nog niet wanneer
Kom je ook naar de meet op de 17e?
Wat jammer!quote:
quote:
Als je in de spiegel kijkt en de afgrond in je ogen gereflecteerd ziet, hoe kun je dan ooit nog gered worden door jezelf?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
afgang? afgrond?
We komen juist redding brengen!
En als je dat niet nodig hebt, verzinnen we eerst wel een probleem waardoor je wel redding nodig hebt![]()
Maar ook die bestaan weer uit ruimteschepen en marsmannetjes.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:33 schreef worteltje het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt en de afgrond in je ogen gereflecteerd ziet, hoe kun je dan ooit nog gered worden door jezelf?
Misschien moet je gaan denken aan de nieuwe grassprietjes theorie.
Het zijn de vezeltjes, die de atoompies aan elkaar geplakt houden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ook die bestaan weer uit ruimteschepen en marsmannetjes.
Welneet, daar zorgen veel kleinere marsmannetjes en ruimteschepen weer voor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:38 schreef worteltje het volgende:
[..]
Het zijn de vezeltjes, die de atoompies aan elkaar geplakt houden.
Want anders vallen de ruimteschepen en de marsmannetjes uit elkaar.
Ben jij nog redbaar? Voor deze wereld?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ook die bestaan weer uit ruimteschepen en marsmannetjes.
jajaquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat jammer!
Was de perfecte gelegenheid voor dvd-uitwisseling
Doe eens niet zo onaardigquote:
Nee, ik ben niet meer te redden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:42 schreef worteltje het volgende:
[..]
Ben jij nog redbaar? Voor deze wereld?
Want ik lees dat je al enthousiast op weg bent naar je afgrond: de abyssaal gelegen hel.
jij deed ook flauwquote:
Dat was toch niet flauw?quote:
ik vond van welquote:
Alsnog sorry dan, dat was niet mijn bedoelingquote:
okquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alsnog sorry dan, dat was niet mijn bedoeling
veel plezierquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Zo, mijn iets te bleke gezicht een beetje gepoederd en nu op naar een borrel met oud-collega's
Doei
ik krijg er meteen honger vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag eet ik spicy potato wedges met pindasaus, minisnacks en appelcompote.
nee, zakje van iglo met zelf kip toevoegen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook lekker. Zelfgemaakt? ()
Een beetje van jezelf en een beetje van Iglo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, zakje van iglo met zelf kip toevoegen.
en dan opwarmen
mja, dat ik kip nodig had stond op dat pakje, en die kip is niet van mij maar van de AH...voorgesnedenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje van jezelf en een beetje van Iglo.
iets lekkers...iets luchtigs...bourbonquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:
wat zal ik eens gaan koken?
alcohol!quote:
Ik heb alleen rode wijn, gin en bier en dat lust ik alle drie niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:07 schreef DionysuZ het volgende:
alcohol!
Alle reeds aanwezig. Ook nog toffels.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:11 schreef het_fokschaap het volgende:
trui, verwarming, sokken
heiden6 moet *NU* komenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle reeds aanwezig. Ook nog toffels.
ook aan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle reeds aanwezig. Ook nog toffels.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef DionysuZ het volgende:
een zacht lichaam om tegenaan te kruipen
Te laat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Haushofer het volgende:
Een beetje laat, maar voor de Grunningers onder ons: een lezing vanavond van Andre Linde, over kosmologie. In het academiegebouw, om 8 uur. Dus als je niks te doen hebt: het is een buitenkansje, want de man is een grootheid, en nog nooit in Nederland geweest. Daarbij is het populair wetenschappelijk, dacht ik
je kan er toch nog heen?quote:
Dan kom ik te laat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:35 schreef qu63 het volgende:
je kan er toch nog heen?
Oow, aha, ik heb er op zich ook nie veel, de 100 haal ik echt nie hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb heel weinig cd's. Maar ook heel weinig mp3's (100 ofzo). Ik ben dan ook geen enorme muziekfan.
Hmmm, wel wekelijkse boodschappenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:33 schreef FokCrash het volgende:
wow, ut is wel een btjuh erg rustig hier hè.
Iedereeninkopuh doen ofzow
![]()
![]()
Maffe Hollanders zul je bedoelen!quote:
Hehe. Het is compleet zinloos, zo'n flametopic, maar goed. Af en toe wel eens leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:46 schreef FokCrash het volgende:
Hihi, owkeej hoor![]()
Weet ik ook weer ff wat iederen aan ut doen was![]()
Ik sil der om tinke.quote:Owjah, B-whare, ik kan Friesch lezuh en verstaan!![]()
Fok! was net stuk.quote:
Probeer het te beperken tot 1 topic.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef Maethor het volgende:
Hoi Trinity.
@Alicey: sorry als ik het Feedbacktopic heb zitten volspammen.Ik liet me even gaan. Ik word soms een beetje gefrustreerd (understatement) van meneer Rudeonline.
De Sint heeft Rotterdam eindelijk gevonden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat huishoudelijke dingen.. Ik krijg morgen bezoek.
Nee, het is niet de Sint. Althans, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:10 schreef Reya het volgende:
[..]
De Sint heeft Rotterdam eindelijk gevonden?
Als "zo" wil zeggen "nu ", dan is de kans groot; als "zo" wil zeggen "strakjes" = onbepaald, bijvoorbeeld morgenvroeg, dan helpt het niet om morgen een beetje fit te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo slapen.. Hopelijk helpt dat om morgen een beetje fit te zijn.
Vandaag nog.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:10 schreef FokCrash het volgende:
Eej, Maethor,![]()
Zo te leze ben je wel us in ut "Kernfysich Versneller Instituut" hiero geweest![]()
Ennuh, weet je misschien ook hoeveel kilometer die tunnels zijn?![]()
Het ondergrondse gangenstelsel van het KVI.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Vandaag nog.Ik loop er voor de tweede keer stage. Welke tunnels doel je op? Waarschijnlijk denk je aan zo'n heule grote ondergrondse deeltjesversneller zoals ze bij het CERN in Genève hebben... in dat geval moet ik je teleurstellen.
Daar kom ik eigenlijk nooit... Ik ben maar een atoomfysicus, mijn opstelling staat in één enkel kamertje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef worteltje het volgende:
[..]
Het ondergrondse gangenstelsel van het KVI.
Daar is al menige romance tot bloei gekomen, tussen al die rondvliegende deeltjes.
Wat moet je dan zijn om in de donkere gangen van het KVI toegelaten te mogen worden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef Maethor het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk nooit... Ik ben maar een atoomfysicus, mijn opstelling staat in één enkel kamertje.
Geen idee. Vast geen student.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef worteltje het volgende:
[..]
Wat moet je dan zijn om in de donkere gangen van het KVI toegelaten te mogen worden?
(de sleuteldragen?)
weer zo'n leuke FB-relquote:
Dat was niet mijn intentie. Verder denk ik dat je zelf moet bepalen waar je wilt reagerenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:20 schreef worteltje het volgende:
Is dit een uitnodiging dat we daar dan maar spontaan reageren?
Imho gaat het net nergens overquote:
livquote:
Maar lieve schat, kijk naar buiten en we zien dezelfde sterrenhemel. In gedachte zijn we eeuwig met elkaar verbonden. Puur, speels, mysterieus, elke herinnering die ik van je heb staat als een eeuwige vlam op mijn netvlies en de dag der wederzien zal een genot zijn zoals weinigen het ooit zullen kennen. Pure brandende liefdequote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar lieve schat, kijk naar buiten en we zien dezelfde sterrenhemel. In gedachte zijn we eeuwig met elkaar verbonden. Puur, speels, mysterieus, elke herinnering die ik van je heb staat als een eeuwige vlam op mijn netvlies en de dag der wederzien zal een genot zijn zoals weinigen het ooit zullen kennen. Pure brandende liefde![]()
![]()
dat bedoelde ik ookquote:
Verzonnen. Mijn neuronenconfiguratie heeft een nogal groot, ehhh, fantasie gebiedquote:
wederzien is onzijdig dus: des wederziens!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar lieve schat, kijk naar buiten en we zien dezelfde sterrenhemel. In gedachte zijn we eeuwig met elkaar verbonden. Puur, speels, mysterieus, elke herinnering die ik van je heb staat als een eeuwige vlam op mijn netvlies en de dag der wederzien des wederziens zal een genot zijn zoals weinigen het ooit zullen kennen. Pure brandende liefde![]()
![]()
Heb je erg knap verzonnen danquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Verzonnen. Mijn neuronenconfiguratie heeft een nogal groot, ehhh, fantasie gebied![]()
Hoest ermee?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef worteltje het volgende:
wederzien is onzijdig dus: des wederziens!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:56 schreef miss_sly het volgende:
En met jou?
Hetzelfde dusquote:Met mij goed, alleen nogal moe, wat slaapgebrek en het ziet er niet naar uit dat daar deze week nog verbetering in komt
Nou ja, op zich heb ik een geweldige tijdquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
Hetzelfde dusOch, er komen hopelijk betere tijden.
Aha, leg maar eens uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Daarnaast ben ik van mening dat het mooie van taal juist is dat je elkaar ook begrijpt ondanks de fouten erin.
Nou rustig slapen zal ie echt wel doenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:00 schreef worteltje het volgende:
Lupa's topic in wording is abrupt gesloten door Dagonet![]()
Heeft die man een vooruitziende blik, of wil hij gewoon rustig kunnen slapen?
Wat wil je precies weten? En van wie ben je een kloon eik als ik vragen mag?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef worteltje het volgende:
Aha, leg maar eens uit.
- je kloons,
- die (arme?) -Triniti-
- de matras
- de citroen
Want ik begrijp er niks meer van.![]()
Er wordt niet eens een kans gecreëerd om een topic tot bloei te laten komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou rustig slapen zal ie echt wel doen![]()
Maar topic ging net nergens over en ik zie ook geen betere oplossing dan een slotje.
kan je niet wat vrije dagen opnemen?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heb ik een geweldige tijd
Ik zou alleen willen dat ik wat minder slaap nodig had of wat meer tijd om te slapen
Nope die zijn al op. Ik ben te vaak op vakantie geweestquote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet wat vrije dagen opnemen?
nog een maandje en dan is het weer 2006quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nope die zijn al op. Ik ben te vaak op vakantie geweest
Het enige punt wat volgens mij staande houdt is dat lupa volgens de TS teveel off-topic geneuzel over heiden6 in haar posts zou zetten. In dat geval is mailen imho wel beter of desnoods een vraag in het feedback topic van SEX plaatsen. Nu heb ik sterk het vermoeden dat het de TS gewoon deed om het miepen, opvallen, etc. maar dat is nogal moeilijk hard te makenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef worteltje het volgende:
Er wordt niet eens een kans gecreëerd om een topic tot bloei te laten komen.
Balen. Met kerst wel vrij?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
Nope die zijn al op. Ik ben te vaak op vakantie geweest
(bijna) iedereen toch?quote:
val niet over de rand he!quote:
In principe gewoon werken, maar ik wil graag do en vrij voor en ma na oud en nieuw vrij hebben...kan vast wel geregeld wordenquote:
meeste bedrijven zijn toch dicht danquote:Op woensdag 30 november 2005 00:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In principe gewoon werken, maar ik wil graag do en vrij voor en ma na oud en nieuw vrij hebben...kan vast wel geregeld worden
Kerst zelf vaak wel maar ik doelde meer op de week tussen kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 30 november 2005 00:19 schreef qu63 het volgende:
(bijna) iedereen toch?
ahquote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kerst zelf vaak wel maar ik doelde meer op de week tussen kerst en oud en nieuw
Ik denk dat ik wel woensdag en donderdag ga werken. Lekker rustig op het werk dan (en op de weg ernaartoe).quote:Op woensdag 30 november 2005 00:20 schreef miss_sly het volgende:
In principe gewoon werken, maar ik wil graag do en vrij voor en ma na oud en nieuw vrij hebben...kan vast wel geregeld worden
met kerst ben je niet eens beschikbaarquote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet ook gewoon werken als ik geen vrij vraag tussen kerst en oud&nieuw, ik zou zelfs nog kunnen werken met kerst en met oud&nieuw, maar ik ga me daar niet voor beschikbaar stellen
dan heb jij em al geboekt?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
met kerst ben je niet eens beschikbaar
nicequote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef qu63 het volgende:
en kreeg vandaa gbrief van uwv dat ik 2700 euries krijg
Ik hoef hem niet te boekenquote:
wel kwantumkorting?quote:
jupquote:
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef miss_sly het volgende:
Zo, de was zit in de droger
Bedtijd![]()
Truste![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef miss_sly het volgende:
Zo, de was zit in de droger
Bedtijd![]()
Truste![]()
Kan je vanavondquote:Op woensdag 30 november 2005 05:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nauwelijks geslapen.Keelpijn.
Hoofdpijn.
Vroeg.
Maar wel mijn laatste dag.
quote:Op woensdag 30 november 2005 05:52 schreef Doderok het volgende:
Kan je vanavond
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
sterkte gewenst dan maar. Ik kruip erin, kan niet zo helder meer denken..quote:Op woensdag 30 november 2005 05:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik denk dat het bij een drankje blijft, om het te vieren. Als ik niet gewoon al heel vroeg in mijn nest lig omdat ik me belabberd voel.
Welterusten.quote:Op woensdag 30 november 2005 06:09 schreef Doderok het volgende:
sterkte gewenst dan maar. Ik kruip erin, kan niet zo helder meer denken..
![]()
Heb ik je via MSN aangestoken?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nauwelijks geslapen.Keelpijn.
Hoofdpijn.
Vroeg.
Maar wel mijn laatste dag.
De laatste i is een yquote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef worteltje het volgende:
[..]
Aha, leg maar eens uit.
- je kloons,
- die (arme?) -Triniti-
- de matras
- de citroen
Want ik begrijp er niks meer van.![]()
Verliefdheid wordt imho zeker houden van. Of dat na 1 jaar is of na een andere periode lengte is moeilijk aan te geven denk ik en zal o.a. afhangen hoe vaak je elkaar ziet. Ik geloof niet dat iemand na, zeg 3 jaar, nog even verliefd kan wezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:27 schreef Alicey het volgende:
[Onderzoek] Verliefdheid weg na 1 jaar relatie?
Grootste deel geeft aan nog net zo verliefd te zijn.... Zijn ze dan misschien nooit verliefd geweest, en wordt e.e.a. verward, of ben ik gewoon gek?
Na 1 jaar heb ik er ook wel twijfels bij (Ik denk ook wel dat de onderzoeksresultaten kloppen).quote:Op woensdag 30 november 2005 08:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Verliefdheid wordt imho zeker houden van. Of dat na 1 jaar is of na een andere periode lengte is moeilijk aan te geven denk ik en zal o.a. afhangen hoe vaak je elkaar ziet. Ik geloof niet dat iemand na, zeg 3 jaar, nog even verliefd kan wezen.
Zachtjes praten aan de telefoon gaat niet, dat moet luid en helder en duidelijk. Vooral dat helder laat te wensen over nuquote:Op woensdag 30 november 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
He bah Syl.. Mjah, in nood is het moeilijk anders te doen..
Als ik zachtjes praat gaat het nog wel..
Het kan wel naast elkaar bestaan, ook wel onafhankelijk van elkaar denk ik.. Alleen zie ik niet zo snel verliefdheid langer dan een paar maanden duren..quote:Op woensdag 30 november 2005 08:44 schreef miss_sly het volgende:
Verliefdheid wordt houden van, maar ik denk dat het ook naast elkaar kan bestaan.
De telefoon transporteert het geluid wel hoor, je hoeft niet de fysieke afstand te overbruggen.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zachtjes praten aan de telefoon gaat niet, dat moet luid en helder en duidelijk. Vooral dat helder laat te wensen over nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |