Dat woonwagenkamp heeft voor de omgeving toch nooit voor overlast gezorgd. Kennelijk handelen ze daar alles intern af.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Prettige stad, zo te lezen
Alhoewel woonwagenkampen nergens een sociale voorbeeldfunctie hebben![]()
Hmmm, een moord hoeft natuurlijk ook niet meteen te duiden op verdere criminele praktijken. Alhoewel e.e.a. uiteraard wel met elkaar in verband kan staanquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat woonwagenkamp heeft voor de omgeving toch nooit voor overlast gezorgd. Kennelijk handelen ze daar alles intern af.
Iedereen heeft tenslotte een vuurwapen in huis tegenwoordig, puur voor het mooi en de leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, een moord hoeft natuurlijk ook niet meteen te duiden op verdere criminele praktijken. Alhoewel e.e.a. uiteraard wel met elkaar in verband kan staan![]()
Veel energie? Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:13 schreef Koewam het volgende:
Vlaardingen
Ziek: koppijn, snotneus, gore rochels, erg koud, gloeiend hoofd, veel energie
Mjah, vuurwapenbezit is natuurlijk sowieso verboden. Maar je bezit ook geen vuurwapen als je er voor de rest niets mee doet - uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen heeft tenslotte een vuurwapen in huis tegenwoordig, puur voor het mooi en de leuk.
Zal ik mijn Baretta even showen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
Iedereen heeft tenslotte een vuurwapen in huis tegenwoordig, puur voor het mooi en de leuk.
Lui varken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:17 schreef het_fokschaap het volgende:
Reya, Alice, Lupa
ik werd uit bed gebeld door de postbode. Aangetekende post
Neusspray, stoom toch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:17 schreef Koewam het volgende:
Hooooooooi Fokschaapie
Dat het gebruik daarvan wordt geblokkeerd aan het gebrek aan goede ademhaling en koppijn Alicey
Dat zal je leren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:17 schreef het_fokschaap het volgende:
Reya, Alice, Lupa
ik werd uit bed gebeld door de postbode. Aangetekende post
En hij woont vast niet op een woonwagenkamp.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn papa heeft wel een pang-pang. Maar hij mag dat want hij is politieman.
Goedemorgen schaapjequote:
Nee, hij woont in een bakstenen huis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
En hij woont vast niet op een woonwagenkamp.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goedemorgen schaapje![]()
Nog lekker geslapen?
Bedoel ik dan maar weer.. Heel andere situatie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hij woont in een bakstenen huis.
Sommige 'woonwagens' zijn ook uit bakstenen opgetrokkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hij woont in een bakstenen huis.
Tja, dat kan ik niet zeggen, vrees ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet veel geslapen meer denk ik. nou ja, haal ik vanavond wel in
Heb je eigenlijk al een idee wat je in je vakantie gaat doen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, pas na de kerstvakantie. Vijf weken vrij.
Wat dingen inhalen die zijn blijven liggen (inleveropdrachten e.d.). Lezen. Relaxen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Reya het volgende:
Heb je eigenlijk al een idee wat je in je vakantie gaat doen?
Hmmm, komt je zo te lezen heel goed uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dingen inhalen die zijn blijven liggen (inleveropdrachten e.d.). Lezen. Relaxen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Een klein meisje gaat met haar vader mee naar de kapper.
Als haar vader geknipt wordt, staat ze naast de kappersstoel een pruim te eten.
De kapper bukt zich naar het meisje en zegt: "je krijgt straks allemaal haar op je pruim..."
"Ja ik weet het", zegt het meisje, "en ik krijg ook tieten."
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Een klein meisje gaat met haar vader mee naar de kapper.
Als haar vader geknipt wordt, staat ze naast de kappersstoel een pruim te eten.
De kapper bukt zich naar het meisje en zegt: "je krijgt straks allemaal haar op je pruim..."
"Ja ik weet het", zegt het meisje, "en ik krijg ook tieten."
Ik vond hem niet zo.. Maar dat komt msch ook omdat ik moest nadenken wat die kapper er nou mee bedoelde.quote:
het is geen wereldschokkende mop ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo.. Maar dat komt msch ook omdat ik moest nadenken wat die kapper er nou mee bedoelde.
Ow, dat hoefde ik dan weer nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo.. Maar dat komt msch ook omdat ik moest nadenken wat die kapper er nou mee bedoelde.
Mjah ik schrik er zelf best wel van.. Ik ben helemaal niet zo opgevoed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat hoefde ik dan weer niet
dirty mind enzo
Hij is wel leuk als je het einde niet verwacht.. Maar hij is minder leuk als je het einde al ziet aankomen, en je hoofd er over moet breken wat de kapper nou bedoelde te zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is geen wereldschokkende mop ofzo
Je denkt veel te erg naquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is wel leuk als je het einde niet verwacht.. Maar hij is minder leuk als je het einde al ziet aankomen, en je hoeft er over moet breken wat de kapper nou bedoelde te zeggen.
Nadenken wil vandaag inderdaad niet echt lukken..quote:
moppen zijn vaak niet leuk als je er lang over na moet denken of als de mop uitgelegd moet wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is wel leuk als je het einde niet verwacht.. Maar hij is minder leuk als je het einde al ziet aankomen, en je hoofd er over moet breken wat de kapper nou bedoelde te zeggen.
Tuuriljk wel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nadenken wil vandaag inderdaad niet echt lukken..Maar ik vind het toch geen goed teken dat ik de dubbelzinnige betekenis meteen zie, en de voor de hand liggende betekenis niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |