Heel gezeligquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar was het wel gezellig met je schaapje?
Het weer heb ik dan weer niet zo veel last van. Ik vind het niet leuk, maar het werkt niet op mijn humeur ofoquote:Ik heb toch wel redelijk genoeg geslapen.. Maar is denk ik ook dat weer.
Lekkerquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag nog en morgen nog en dan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
En ik ben vandaag geloof ik ook bitchy.
Neuken met heiden6.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
JaIk moet nog even bedenken hoe ik het ga vieren.
Pfoe.... Jezelf goed verwennen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die zie ik pas het weekend van de volgende meet weer...
Doe jij het maar even.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
Plaats jij de inkopper of zal ik hem alvast plaatsen?
Misschien dan toch heiden6 zover krijgen dat hij richting buitenland gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
<Lupa> Maar dat doe ik al iedere dag
Misschien dat ik tussendoor nog wel even een dagje bij hem langs kan als hij vrij heeft ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
Misschien dan toch heiden6 zover krijgen dat hij richting buitenland gaat.
Dat kun je ook doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien dat ik tussendoor nog wel even een dagje bij hem langs kan als hij vrij heeft ofzo.
Zeker ook alleen maar omdat je er soms te moe voor bent?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik masturbeer trouwens lang niet elke dag.
Daar sta je zeker van te kijken?
Soms ook, maar ik heb er lang niet altijd behoefte aan. Klinkt misschien gek, maar masturberen heeft voor mij meestal vrij weinig met seks te maken. Als ik zin heb in seks, heb ik zin in iemands lijf tegen me aan, de aanrakingen van een ander etc. Masturberen gaat doorgaans alleen om even snel klaarkomen. Vaker ter ontspanning dan wegens geilheid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
Zeker ook alleen maar omdat je er soms te moe voor bent?
Je bent dus helemaal niet zo oversext als je overkomt. Weer een illusie armer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Soms ook, maar ik heb er lang niet altijd behoefte aan. Klinkt misschien gek, maar masturberen heeft voor mij meestal vrij weinig met seks te maken. Als ik zin heb in seks, heb ik zin in iemands lijf tegen me aan, de aanrakingen van een ander etc. Masturberen gaat doorgaans alleen om even snel klaarkomen. Vaker ter ontspanning dan wegens geilheid.
Sorry.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
Je bent dus helemaal niet zo oversext als je overkomt. Weer een illusie armer.
Je kunt je buurman uitnodigen om het te vieren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry.Ik ben vooral erg oversekst als er een lekkere man in de buurt is. Dan wil ik de hele dag wel.
Dat lijkt me idd een perfecte oplossing voor Lupaquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt je buurman uitnodigen om het te vieren.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Je kunt je buurman uitnodigen om het te vieren.
Nee, pas na de kerstvakantie. Vijf weken vrij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:46 schreef Reya het volgende:
Ga je trouwens direct volgende week weer aan de slag bij je nieuwe stage, Lupa?
Heuj, hoe ist met jou? Zie je niet zo vaak hier meer rondhangenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:09 schreef Bensel het volgende:
morge..
Wat eenkennig van jequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik wil seks met heiden6, niet met de buurman.
En je bent nog monogaam ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alweer in Vld.quote:De politie van Vlaardingen heeft een vrouw gearresteerd die zelf meldde dat zij haar vader had doodgeschoten. Rond 00:15 uur belde de 24-jarige vrouw de politie met de mededeling dat ze haar vader had neergeschoten. Hierop gingen hulpdiensten meteen naar het woonwagenkamp in Vlaardingen waar het telefoontje vandaan kwam.
Ambulancepersoneel heeft tevergeefs geprobeerd de vader te redden. Volgens een politiewoordvoerder gaat het om een uit de hand gelopen huiselijke ruzie.
Dat zelfs jij zo preuts bentquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Beterschapquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:01 schreef Koewam het volgende:
Goedemorgen...
Ben ziekVoor het eerst in 8 jaar thuis gebleven door ziekte.
Prettige stad, zo te lezenquote:
Ik wil het niet eens weten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat is dat voor moordzuchtige stad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |