Of.............................quote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Anders kan ik altijd nog geschiedenis gaan studeren, of klassieke talen.
* Koewam stemt in.quote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Of.............................
Natuurkunde !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks zit het hier vol met Haushofers, en eentje is al lief genoeg!quote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurkunde !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou 'm maar niet inkoppen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurkunde !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met C&M. Precies. Ik kon het wel hoor, en ik had N&T kunnen doen, maar ik haatte de docenten hier, en C&M leek me leuker. Ik ben nog wel steeds bekend op de natuurkunde afdeling hier, vanwege mijn discussie met een lerares (uiteindelijk bleek ik toch gelijk te hebben, maar ze wilde het niet toegeven). Ging over de grafiek van de remweg van een autoquote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurkunde !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ook één van de weinige mensen die twijfelde tussen C&M en N&T, ik was toch denk ik meer een alfa dan een beta op de middelbare school. Talen vond ik veel leuker dan wiskunde, was er eigenlijk ook veel beter in; wiskunde was een ramp. Scheikunde was ook niet zo best, maar ik denk dat dat allebei kwam door een gebrek aan motivatie. Natuurkunde vond ik dan wel weer leuk.quote:Op maandag 28 november 2005 21:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Met C&M. Precies. Ik kon het wel hoor, en ik had N&T kunnen doen, maar ik haatte de docenten hier, en C&M leek me leuker. Ik ben nog wel steeds bekend op de natuurkunde afdeling hier, vanwege mijn discussie met een lerares (uiteindelijk bleek ik toch gelijk te hebben, maar ze wilde het niet toegeven). Ging over de grafiek van de remweg van een auto.
Douchen en slapen.
Ik post "Post is ff de topic vol", terwijl ik zojuist iemand uit dezelfde regio er op wijs dat is "eens" moet zijn.quote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 28 november 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik post "Post is ff de topic vol", terwijl ik zojuist iemand uit dezelfde regio er op wijs dat is "eens" moet zijn.
Das op zich toch positiefquote:
Nope, maar wel drukquote:Op maandag 28 november 2005 23:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen al naar bed, of valt dat mee?
Ik zit nog aan de vectoranalyse, vind je me nou ook raar?quote:Op maandag 28 november 2005 23:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen al naar bed, of valt dat mee?
Nee.quote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef Haushofer het volgende:
Ik zit nog aan de vectoranalyse, vind je me nou ook raar?
Okquote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef Doffy het volgende:
-- zie FB
Haus ook. Fijn voor jequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat koesen.![]()
Nog maar twee daagjes, vier uurtjes lesgeven.
Naar school...quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:15 schreef Alicey het volgende:
Bah Trin... Hier lijkt het op dit moment nog droog te zijn..
Mjah, hier ook wat slaperigquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:47 schreef miss_sly het volgende:
En op mijn werk...veel regen onderweg en veel files
En ik heb slaaaaaap![]()
Veel te weinig geslapenquote:
Maar was het wel gezellig met je schaapje?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel te weinig geslapen
3,5 uur ofzo.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |