Zeker dan een student die met allemaal woordenboeken zeult?quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, die tolken waren er ws niet eens bij geweest om financiele redenen
Die vallen idd nog wel te lenen in de universiteitsbibliotheekquote:Op maandag 28 november 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeker dan een student die met allemaal woordenboeken zeult?
Alles goed hoor, en Alicey wilde volgensmij een zondagavondsrelquote:Op maandag 28 november 2005 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Hier ook alles goed?
Waarom zoekt Alicey ruzie?
Ja, en als je ze wilt dan komen ze nooit.quote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Alles goed hoor, en Alicey wilde volgensmij een zondagavondsrel
Nog 3 wekenquote:Op maandag 28 november 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
Hoe lang ga je zitten?
De IJsselvallei is idd - met of zonder sneeuw -quote:Op maandag 28 november 2005 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Vanochtend nog in Zutphen geweest, schitterend winterlandschap daar
quote:
Koudquote:In een boom.
Ik sleep de pooltafel en het bed wel de boom in.quote:
Deze post is iig voldoende!quote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik sleep de pooltafel en het bed wel de boom in.
Mja, mijn gedrag is volgens mij niet vreselijk, ik heb wel een grote mond, maar toch vrij goede cijfers. Als ik mijn rapport heb post ik 'm wel denk ik. Ik heb gewoon vaak commentaar, maar als de leraren dat erg vinden moeten ze dat gewoon zeggen hoor
, meestal lachen ze mee...
Nu alweer Nederlands leren. Net Duits gedaan, allemaal zinnen uit je hoofd leren... Het NL SO morgen telt twee keer mee, spelling en interpunctie
.
hoihoi Trinityquote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik sleep de pooltafel en het bed wel de boom in.
Mja, mijn gedrag is volgens mij niet vreselijk, ik heb wel een grote mond, maar toch vrij goede cijfers. Als ik mijn rapport heb post ik 'm wel denk ik. Ik heb gewoon vaak commentaar, maar als de leraren dat erg vinden moeten ze dat gewoon zeggen hoor
, meestal lachen ze mee...
Nu alweer Nederlands leren. Net Duits gedaan, allemaal zinnen uit je hoofd leren... Het NL SO morgen telt twee keer mee, spelling en interpunctie
.
Wij krijgen vrij veel SO's hoor. En repetities, PTA's, PO's en handelingsdelen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
hoihoi Trinity
Sinds wanneer worden er SO's in de Tweede Fase gegeven?![]()
Wij hebben alleen in de 4e klas gemiddelde van SO's en zo,quote:Op maandag 28 november 2005 17:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wij krijgen vrij veel SO's hoor. En repetities, PTA's, PO's en handelingsdelen.
Volgens mij geven ze (alsnog) SO's om slechtgemaakte PTA's en repetities toch nog een beetje op te halen, en omdat we nog niet voor elk vak PTA's hebben (we hebben drie jaar Tweede Fase, lang dus), en ze wel rapportcijfers moeten hebben, (en ze die niet op een enkel repetitiecijfer willen baseren,) enz enz.
Btw: smakelijk Reya.
Ik weet nog niet hoe ze da in de 5e regelen trouwens. Maar 4e valt ook onder de Tweede Fase.quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Koewam het volgende:
[..]
Wij hebben alleen in de 4e klas gemiddelde van SO's en zo,
Ik zit in 5e klasquote:Op maandag 28 november 2005 18:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ze da in de 5e regelen trouwens. Maar 4e valt ook onder de Tweede Fase.
Hmmm, lijkt je dat leuk, ministerschap?quote:Op maandag 28 november 2005 18:24 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik zit in 5e klas
Onderwijs is leuken dan ook het gebeuren er omheen... Zal minister van Onderwijs haalbaar zijn? 8) dit is best serieus ;p
RAIO volgen. Ik meen dat er veel vraag isnaar RAOI'ers omdat er te weinig toeloop is.quote:Op maandag 28 november 2005 18:53 schreef -Trinity- het volgende:
OvJ/rechter lijkt míj wel wat.
Maar voordat ik daar eenmaal ben moet ik de nterpunctie toch nog maar eens doornemen voor Nederlands.
RAIO?quote:Op maandag 28 november 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
RAIO volgen. Ik meen dat er veel vraag isnaar RAOI'ers omdat er te weinig toeloop is.
Rechterlijk Ambtenaar In Opleiding. RAIO is de opleiding waarmee je OvJ of rechter wordt.quote:
Ik weet niet wat de vooropleidingseisen zijn van RAIO.. MIsschie moet je eens rondvragen en informeren. Misschien is een opleiding rechten niet eens nodig.quote:Ik las laatst dat er een numerus fixus op de bachelor rechtsgeleerdheid zat. Eindigen met een 8 als gemiddelde dus
.
Ik zie het ja. Ik zou wellicht wel kunnen afstuderen op MER/Bestuursrecht en dan een versnelde rechtenopleiding doorlopen. Maar dat is puur hypotethisch, want ik wil helemal niet afstuderen op bestuursrechtquote:Op maandag 28 november 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
Helaas, een voltooide studie Nederlands recht is vereist..
Hard werken.quote:Op maandag 28 november 2005 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt je dat leuk, ministerschap?
Anders kan ik altijd nog geschiedenis gaan studeren, of klassieke talenquote:Op maandag 28 november 2005 19:15 schreef Reya het volgende:
Ik zou overigens nog maar eens goed bedenken of je wel echt die kant op wil, Trinity. Rechten staat er om bekend dat er veel mensen zijn die uitvallen omdat ze ongeinteresseerd zijn![]()
Daarnaast wil ik al langer dan dat ik me herinner het strafrecht inquote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Anders kan ik altijd nog geschiedenis gaan studeren, of klassieke talen.
Hmmm, dat klinkt iig al als een betere motivatie dan de meeste eerstejaars rechten hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 19:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Daarnaast wil ik al langer dan dat ik me herinner het strafrecht in.
Wie?quote:Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef -Trinity- het volgende:
De soundtrack van Amélie is eigenlijk best leuk.
Oh.quote:Op maandag 28 november 2005 20:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Tijd voor een leven, Koewam. Dat is een film. Een Franse film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |